Starlite Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Robert Wadlow, morto a 22 anni nel 1940, xe stado l'omo più alto che gabi mai vissudo e de cui se gabi notizia. Alla sua morte iera alto 272 cm. In sta foto el xe con suo papà. A 10 anni iera alto 1,98 m. La sua città natale ghe ga dedicado un museo e qua xe el sito. xe la prima parte de un documentario sul gigantismo causado dal tumor della ghiandola pituitaria, come Wadlow. Xe in inglese e in più parti ma xe interessante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 (edited) Porca... Ciò ma provè a pensar alle difficoltà pratiche de esser cusì alti...a parte el discorso salute che za quel xe bastanza grave. Parlemo de 2 metri e settanta abbondanti. Mi penso che in certi appartamenti moderni el mato se alza le man el toca el soffitto, e forsi lo sfiora anche coi cavei Poi pensemo al letto, devi esser su misura, e richiedi una stanza decisamente grande per collocarlo. Poi per l'auto...voleria dir esser costretti a cior una monovolume, e nianche cusì no so se bastasi. I vestiti...tutti su misura, pagando un futìo e rinunciando a tanti. E go solo dito le prime robe che me xe venude in mente, pensandoghe ben chissà quante altre robe sarà. Veramente xe un problema. No digo che xe come esser nani, ma poco via Edited October 19, 2008 by Stefano79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 OT: ma in che lingua xe i sottotitoli de quel filmato? Finlandese? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Un mio amico el xe alto 2.07 e già se tanto.. figuremose 2,72 cavoooli poveretto sto tipo tutto su misura.. :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Ma povero no devi esser sai piacevole esser così alti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Mamma mia...impressionante! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 devi esser stà..cmq un sofferenza...anche eprchè el xe morto giovanissimo e no credo sia una coincidenza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielita Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Parlemo de 2 metri e settanta abbondanti. Mi penso che in certi appartamenti moderni el mato se alza le man el toca el soffitto, e forsi lo sfiora anche coi cavei Calcola che a casa mia el gavessi dovù star sempre sentà, visto che el plafòn lo go a 2,60 m. Veramente impressionante la foto vizìn de suo papà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 20, 2008 Author Report Share Posted October 20, 2008 devi esser stà..cmq un sofferenza...anche eprchè el xe morto giovanissimo e no credo sia una coincidenza... Infatti no xe una coincidenza. Nel documentario in tre parti che go linkado alla fine i parla de gigantismo e i spiega un poche de robe. Xe in inglese però Comunque Wadlow gaveva un gigantismo causado da un tumor alla ghiandola pituitaria che continuava a produr ormoni della crescita, senza sosta. Per questo lui no xe mai passà attraverso la pubertà. Inoltre el gigantismo ghe provocava problemi: per esempio el cuor no xe fatto per pompar sangue in una roba cusì grande in sto caso e se affaticava facile e inolte, causa della sua morte, el portava dei sostegni alle caviglie che ghe gaveva provocado una ferita de cui non se gaveva accorto e che se gaveva infettado. No'l se gaveva accorto perché el gaveva una perdita de sensibilità causada dal gigantismo per due meccanismi de quel che go capido: l'abnorme crescita della guaina che ricopri i nervi e el fatto che i nervi sia compressi nelle articolazioni dove i passa a causa della crescita dei ossi. El succo del documentario xe che l'unico "gigantismo buono" xe quel genetico, cioè quel che ga, per dir, tanti zogadori de basket che supera abbondantemente i 2 metri. No xe un gigantismo causado da malfunzionamenti come nel caso della ghiandola pituitaria, ma xe proprio nei geni, e alora la un cresi tanto si ma in modo normale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Beh..però vardemo anca i vantagi..sicuramente un cussì riva a concepir qualsiasi roba de un più alto punto de vista...e una veduda ampia dele robe fa sempre ben. Inoltre se la siora del pian de sora, ghe sporca i panni butando acqua ai fiori con l'inafiatoio, no el devi nemeno bazilar de 'ndar sul pianerotolo e far le scale pe' 'ndar suso a protestar..basta che giri la testa!! Ai concerti de Vasco pol star anca in ultima fila pagando el biglieto ridoto, godendose lo show come se fussi in tribuna de prima fila. Inoltre no ga bisogno de ciapar la rotatoria de via del'Istria (anca perché ghe fazessi solo che torcicolo), pasando benisimo oltra slongando solo un po' i pìe..cussì xè contento e no el ga bisogno de lamentarse scrivendo una segnalazion sul bugiardel e cussì in seguito no ghe riva sempre su segnalazioni, la risposta ironica e un fià incazada de l'asesor Bandelli! Se vol andar al bagno dela diga in estate, no servi che ciol el tragheto..con due brazade el riva da solo! Se go bisogno dei formagini, come nela vecia reclame.."gigante buono, pensaci tu" (l'unico problema e che ciol via el tempio marian de Monte Grisa che per lui xè quel el formagin..) In'ultima analisi, el pol star sentado al cafè speci comodamente godendose la barcolana (in otobre) e senza bisogno del canocial!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 OT: ma in che lingua xe i sottotitoli de quel filmato? Finlandese? Ovio, ah gran lingua! Cmq che fora sta storia.. 272... no savevo... Cmq. Ve lo vedè a zogar a basket, sto qua? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Ovio, ah gran lingua! [bullismo ON] Che ocio che go ah? Per averlo sentido parlar una volta sola diese anni fa [/bullismo OFF] . Comunque nel video se vedi anche che el zoga un poco a basket. Robe che ghe daghi testade al canestro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts