Jump to content

Cittadella - Triestina : prima e durante

Recommended Posts

Sinceramente tutte queste critiche, per l'ultima gara, a Della Rocca me ga parso esagerade... se tocca sempre i stessi.... perché no parlemo dell'indegna gara che ga fatto Antonelli? Me sembra che Gigi con un tocco lo gabi messo davanti al portier... a...si...gigi ve sembra scazzado.... quando lo go dito mi de Granoche go subido la lapidazion pubblica...

massi

Condivido in pieno, anche perche' non se pol tratar un zogador cussi meterlo in campo e sperar che fazi i miracoli, soprattutto un come Della Rocca che notoriosamente non ga una grandissima auostima e ga bisogno de esser cocolado. Ga bisogno de 2/3 partide minimo de fila. L'error per mi xe stado farlo zogar con Godeas, per carita' non go niente contro de lui e grandissima stima per el suo pasado, nonche' gratitudine, ma xe ovvio che ormai xe finido... e sicuramente i 2 non pol zogar assieme, questo xe ovvio. Ripeto non go dito che Lionetti ne risolveria tutte le partide ma son sicuro che non gavemo provado tutte le varie combinazioni tra Gigi, Max e Lucas, dove magari xe una soluzion per i nostri problemi ofensivi. Marchi per mi in serie B pol solo che il panchinaro, bona volonta' ma niente piu'.

D'accordissimo per Bariti. Qua se parla tanto de progetto giovani, ma poi se ga paura a meterli in campo!!!

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Condivido in pieno, anche perche' non se pol tratar un zogador cussi meterlo in campo e sperar che fazi i miracoli, soprattutto un come Della Rocca che notoriosamente non ga una grandissima auostima e ga bisogno de esser cocolado. Ga bisogno de 2/3 partide minimo de fila. L'error per mi xe stado farlo zogar con Godeas, per carita' non go niente contro de lui e grandissima stima per el suo pasado, nonche' gratitudine, ma xe ovvio che ormai xe finido... e sicuramente i 2 non pol zogar assieme, questo xe ovvio. Ripeto non go dito che Lionetti ne risolveria tutte le partide ma son sicuro che non gavemo provado tutte le varie combinazioni tra Gigi, Max e Lucas, dove magari xe una soluzion per i nostri problemi ofensivi. Marchi per mi in serie B pol solo che il panchinaro, bona volonta' ma niente piu'.

D'accordissimo per Bariti. Qua se parla tanto de progetto giovani, ma poi se ga paura a meterli in campo!!!

Almeno provar la coppia Lionetti-gigi no saria mal...con le debite proporzioni li gavevo visti in amichevole e almeno no i se pestava i pie come fa inveze la coppia schierada sabato scorso...

massi

Domani prevista coppia d'attacco Testini-Della Rocca con Longoni e uno tra Antonelli e Gherardi sulle fasce. Mi pare allo stato attuale la miglior soluzione.

Se Antonelli deve giocare come sabato meglio lasciarlo in panca con toledo... gherardi e longoni sui lati e testini-gigi davanti no xe difficile...per esser un poco meio basteria princi vizin gissi...ghe volesi cusì poco...mamma mia...

massi

Per mi Longoni xe una seconda punta, non rivo a capir la logica de far zogar un esterno drio Gigi (anca se Testini lo pol far) ed un punta sull'esterno... Gherardi poi me par molto meio a sinistra che a destra (se te metti Della Rocca la' te volera' farghe qualche cross) - Antonelli non sta gavendo una grande stagion, ma xe quel che ancora me da piu' garanzie. Quindi per mi:

Antonelli Matute Gissi Gherardi

Longoni Della Rocca

Su Princi non digo niente, tanto mi e Massi non anderemo mai d'accordo su quel argomento... Ma certo che me piaseria almeno gaver Lionetti in panchina oltre a Villanovich e Bariti. Toledo ga oviamente dei problemi personali, ma quel che gavevo za dito su Princivalli val anca per lui, me dispiasi ma mi fazo el tifo per una squadra de calcio non per la caritas...

Edited by guiz

MI go l'impression che Antonelli no sia più in grado de garantir continuità, che no possi probabilmente far tutte le partide, anche lui ga i sui annetti. Col xe in bona xe ancora assolutamente el miglior esterno che gavemo, quel che impatta de più sulla partida, el più concreto.

Co no el xe in bona e no salta gnanche un birillo saria meio che no zoghi.

Son per Della Rocca perchè forsi lui zogando podessi cresser, Denis no ghe la fa più.

No me entusiasma Testini al fianco, anche perchè vedo anche lui in netto calo sto anno (magari xe solo per via del fattor multi-ruoli che ghe ga tocà fin desso, mah...), preferiria un più svelto, o riprovar con Longoni o perchè no sto Bariti??

Ad ogni modo sarà sempre meio delle due prime punte, de cui una ferma de passo.

Speremo ben...

devo dir che me risulta dificile seguir i ragionamenti del nostro mago dela panchina....a lori ghe manca piovaccari e zogherà davanti 2 tipi svelti, bellazzini xe propio bravo...e alora cossa fa iaconi, meti de novo dentro brosco !....el gaveva avù cul de imbrocar la coppia de centrali meno pezzo perchè scurto e brosco se gaveva infortunà, e infati lui stesso disi che la difesa adeso fa el suo....e grazie, fenomeno, se iera per ti zogava ancora quei 2 e becavimo peri a nastro !...mi capisso che fantinel ghe disi che devi zogar brosco che xe l'unico che'l pol pensar de vender per becar 4 euri prima de falir, ma noi gavemo i oci per veder e un zervel per pensar e pensemo che no veder brosco iera un solievo....a proposito, bela quela de fantinel lunedì...el nostro obietivo xe rivar 17esimi valorizando i tanti muli giovani che gavemo, fin qua ghe iero rivà anche se me par un poco otimistico, ma sia ciaro che in lega pro no se pol far calcio....mi penso che se un gà come obietivo el 17° posto pol anche rivar 18°, 19° o 20°, visto che de solito fra una posizion e l'altra xe un o do punti de diferenza, come anche 15° per dir....alora fantinel, per sua amision, gà zà messo in preventivo de falir a fine stagion, visto che se no'l xe tuto mona el sa benisimo che 'sta squadra pol andar zò come niente, e andar zò lui disi che vol dir falir....tuto sta capir se xe solo una posibilità o xe stà una scelta....per tornar a ogi par che el mister meterà de novo toledo, un dei tanti mezi zogadori rivadi in 'sti 5 campionati con fantinel....un che co'xe in forma pol far bele partide in casa, dove la squadra sta più alta e lo sostien, fora no lo gò mai visto far ben....co' no'l xe in forma come da do mesi in qua, el suo posto xe in tribuna ben imbacucà perchè se no el ciapa fredo....meterlo significa zogar in ataco in un de meno, che po' co'l della rocca atuale xe 2 de meno, se po' zontemo gissi che solo difendi atachemo con 3 de meno, bon efetivamente anca matute cori a svodo come un dindio e xe 4 de meno, meti che gherardi no sia in zornada come sabato co'l grosseto e xe 5....resta testini contro tuti, come caster a litlebighorn e savemo come che xe finida....ma a caster ghe stava ben, testini povero mulo...bon, grazie de tuto iaconi e avanti el prosimo, me racomando se no'l gà almeno 2 o 3 esoneri ale spale nei ultimi ani no lo ciolemo in considerazion....

mi anche provassi a metter villanovich e lionetti, però visto che no li convoca credo che, come qualchidun ga dito, se gioghemo con della rocca e testini davanti e gherardi e antonelli sulle fase xe il meio che rivemo a gaver in sto momento. a metà campo no xe gioie e drio xe la zona che me preoccupa de meno.

cio ma sto lunardini gnanche con una gamba rotta no stava fora cussì tanto tempo!

bon, grazie de tuto iaconi e avanti el prosimo, me racomando se no'l gà almeno 2 o 3 esoneri ale spale nei ultimi ani no lo ciolemo in considerazion....

Sì Pinot, condivido el tuo pessimismo e la tua sfiducia, però ti dime: chi ciolemo adesso in panchina al posto de Ivo Pivo? Lippi? Capello? L'alenador no ga colpe o se le ga le xe relative rispetto ad altri problemi strutturali: el porblema xe che semo una maniga de cisti e o se metti man al portafoglio o finimo zo come peri e xe dito che no finimo in Lega Pro ma ben più in basso.

effettivamente, caro jena, 'sta storia de lunardini xe strana

il piccolo ci dice che da 2 o 3 settimane si è aggregato al gruppo, clinicamente guarito

però ogni volta che viene riportato il bollettino sanitario lui risulta allenarsi a parte, non viene mai convocato e nessuno si sogna di riportare una data presunta di rientro

logica vorrebbe che un giocatore clinicamente guarito con 3 settimane di lavoro in progressiva intensificazione fosse pronto per il rientro

invece qualche giorno fa il quotidiano locale ci ha informato che il giocatore pur a posto fisicamente e senza evidenza di ricadute rientrerà appena a gennaio per evitare il pericolo di reinfortunio

formula assai strana, tanto più che in quel ruolo non abbiamo nemmeno l'ombra di un sostituto, magari il siena potrebbe permettersi di recuperare con calma carobbio, faccio per dire, dal momento che in quel ruolo ha bolzoni e codrea, ma proprio noi no

allora pinot, dal momento che a pensar male si fa peccato ma ci si azzecca quasi sempre, ha una sua teoria

il primo a non voler rientrare è il giocatore, che ha ben realizzato in quale pasticcio si è cacciato accettando il trasferimento a trieste, in una squadra scarsa che rischia fortemente la retrocessione e in un ambiente a dir poco depresso

e si sta guardando attorno, diciamo così, assieme al procuratore, ben attento a non far saltare un eventuale trasferimento invernale con una ricaduta muscolare che potrebbe mandare a monte tutto quanto

un'ipotesi e nulla più, sia chiaro, del resto conoscete pinot, abbiate pazienza....

effettivamente, caro jena, 'sta storia de lunardini xe strana

il piccolo ci dice che da 2 o 3 settimane si è aggregato al gruppo, clinicamente guarito

però ogni volta che viene riportato il bollettino sanitario lui risulta allenarsi a parte, non viene mai convocato e nessuno si sogna di riportare una data presunta di rientro

logica vorrebbe che un giocatore clinicamente guarito con 3 settimane di lavoro in progressiva intensificazione fosse pronto per il rientro

invece qualche giorno fa il quotidiano locale ci ha informato che il giocatore pur a posto fisicamente e senza evidenza di ricadute rientrerà appena a gennaio per evitare il pericolo di reinfortunio

formula assai strana, tanto più che in quel ruolo non abbiamo nemmeno l'ombra di un sostituto, magari il siena potrebbe permettersi di recuperare con calma carobbio, faccio per dire, dal momento che in quel ruolo ha bolzoni e codrea, ma proprio noi no

allora pinot, dal momento che a pensar male si fa peccato ma ci si azzecca quasi sempre, ha una sua teoria

il primo a non voler rientrare è il giocatore, che ha ben realizzato in quale pasticcio si è cacciato accettando il trasferimento a trieste, in una squadra scarsa che rischia fortemente la retrocessione e in un ambiente a dir poco depresso

e si sta guardando attorno, diciamo così, assieme al procuratore, ben attento a non far saltare un eventuale trasferimento invernale con una ricaduta muscolare che potrebbe mandare a monte tutto quanto

un'ipotesi e nulla più, sia chiaro, del resto conoscete pinot, abbiate pazienza....

te sa che anche a mi me incominciava a spuzzar un poco, però cos te vol te ghe va sempre drio a quel che i te conta.

no ne resta che spetar gennaio e vedaremo se te ga intivà.

Mah, Pinot, te me ga cavà le parole de bocca, ma el sbonfo non se rendi conto che cussì se smantella una squadra za cista?

Non xe niente de dir, e se Lunardini vol andar via come ipotizza Pinot non se poderia certo darghe torto... Deso i mandera' via Iaconi, che ormai non capisi piu' un ostia, rivera' un altro particolarmente cisto tipo Serena e a giugno podemo chiuder baracca e burattini, come purtroppo iera ampiamente previsto... Grazie Fantinel...

E la roba triste xe rispetto ad altri anni qua iaconi no ga nessuna colpa se non quella de gaver accetta de venir a tentar de metter in campo sta maniga de sfigai, foche (per pura curiosita, che fine ga fatto braganca? No lo gavevimo ciolto?) e paiazi.. Se el mastro vinaio volera dar una scossa all'ambiente, che el provi a metterse l'usel nel 380, altro che cambiar allenador!

E la roba triste xe rispetto ad altri anni qua iaconi no ga nessuna colpa se non quella de gaver accetta de venir a tentar de metter in campo sta maniga de sfigai, foche (per pura curiosita, che fine ga fatto braganca? No lo gavevimo ciolto?) e paiazi.. Se el mastro vinaio volera dar una scossa all'ambiente, che el provi a metterse l'usel nel 380, altro che cambiar allenador!

Me vien de rider...inveze Foscarini ga 11 Ibra o Messi in squadra...xe 6 mesi che te scrivi sempre quel...fa quel che te vol...ma questa xe la mia opinion...

Edited by massi

Sostengo da qualche tempo che pur con la nostra cisturia, darse per vinti a sto punto della

stagion, xe assurdo. E continuo a pensarlo anche dopo la scan-da-lo-sa partida de oggi.

Perchè tempi e modi per cercar de indrizar un poco le robe, ghe saria teoricamente.

Ma con il vergognoso Fantinel, questo probabilmente sarà utopia.

Cambiar allenador?

Sì Pinot, condivido el tuo pessimismo e la tua sfiducia, però ti dime: chi ciolemo adesso in panchina al posto de Ivo Pivo? Lippi? Capello? L'alenador no ga colpe o se le ga le xe relative rispetto ad altri problemi strutturali...

La penso cussì anche mì. Iaconi no penso sia pezzo de chi podesi rivar. La sua maggior colpa per mi xe quela de no mandar Fantinel dove ghe competi...! E tornarsene tranquillo e "liberado" a casa.

Che oggi Brosco sia stado inserido per decision tecnica de Iaconi, no me lo metessi in testa gnanche un martel pneumatico!

Questo e tutto l'ensemble de chi se ritrova in una società del genere, imho concorri a "confonder" el buon Iaconi, che desso appari comunque imbalinà anche de suo.

E comunque se poi i zogadori no ga capido el livel generale della squadra stessa e come devi scender in campo sta Triestina, cioè con scudo, elmetto e bava alla bocca agonisticamente parlando, alora pol andar a cagar anche lori.

No son uso far commenti "de pancia" e neanche questo lo xe, ma la prestazion de oggi la trovo

scan-da-lo-sa aldilà dei nostri grossi e palesi limiti.

Edited by chompo

Go visto solo i highlights e me ga bastà e vanzà, ragazzi, semo difronte a una situazion disastrosa che sarà difficile, salvo miracoli e salvo rinforzi importanti a gennaio, rindrizar la barca... La roba scandalosa xe sta far zogar quel pal de Brosco, che con Gabbiadini, Bellazzini e company no ga intivà una.... Ma sicuri che xe Iaconi a far la formazion? Mi no go parole, solo parolazze, perché me sento ciolto per el cul dal sbonfon de San Daniel. Ga dito che dovemo salvarse lanciando i nostri giovani, ma chi xe sti famosi "nostri giovani"!!?? Brosco? Gerbo? Ma come podemo salvarse con sa gente?

Squadra patetica, società fallimentare..... terza serie arriviamo! BUFFONI!!

...Buffoni? Magari.... :D

Ma ormai è sulla settantina, meglio uno giovane, ma non Serena o qualche altro collezionista di esoneri.

Io sono per Pavanel, perché credo ancora nelle bandiere.