Jump to content

favorevole o contrario?  

16 members have voted

1. 1. favorevole o contrario?

• 1) favorevole xche' fumar in auto xe come telefonar, distrai
      9
    • 2) contrario, cossa nianca in auto no poso + fumar?
      7

Recommended Posts

Posted

Sentivo/legevo che in Germania tuti i partiti xe concordi nel propor una legge che vieti el fumo quando uno xe ala guida. Secondo mi xe giusto xche' la sigaretta pol distrar quanto un telefonin..

cosa dise'?

Posted

Mi son favorevole se fumar xè vietado mentre uno guida.. se un xè fermo in posteggio e no pol fumarse una sigaretta in auto e fora piovi allora me dasi fastidio! :D

:bye:

Posted

No mal come idea, anche per salvaguardar la vita de chi fuma in auto (che el se distrai) e de chi sta accanto a chi che fuma (se xe i finestrini chiusi ghe par de esser dentro un camin)

:F ? :noghesemo:

:lol:

Posted

Pur essendo NON-fumatrice e subendo spesso fumo passivo in auto... Mi pare francamente esagerato e anche un po' lesivo della libertà personale. La macchina è uno spazio privato... E poi che c'entra fumare con chiaccherare al telefono? (tutto un altro li vello di distrazione, via)

Posted
Pur essendo NON-fumatrice e subendo spesso fumo passivo in auto... Mi pare francamente esagerato e anche un po' lesivo della libertà personale. La macchina è uno spazio privato... E poi che c'entra fumare con chiaccherare al telefono? (tutto un altro li vello di distrazione, via)

Wow, 'sto giro siamo d'accordo! :lol::fiuclap:

Cioè: ok un locale pubblico, ma vacc@#*&@$ :angry: , la macchina È MIA!!! Perchè non posso farci quello che voglio? Allora vietatemi anche di fumare in casa! Questo dal punto di vista della salute. Dal punto di vista della distrazione... il telefonino non posso tenerlo in bocca per usare due mani, la siga sì! :punk:

Ma vara te, 'sti crucchi che si inventano... :incazzado:

Baci, gente!

d.

Posted
Pur essendo NON-fumatrice  e subendo spesso fumo passivo in auto... Mi pare francamente esagerato e anche un po' lesivo della libertà personale. La macchina è uno spazio privato... E poi che c'entra fumare con chiaccherare al telefono? (tutto un altro li vello di distrazione, via)

Wow, 'sto giro siamo d'accordo! :lol::fiuclap:

Cioè: ok un locale pubblico, ma vacc@#*&@$ :angry: , la macchina È MIA!!! Perchè non posso farci quello che voglio? Allora vietatemi anche di fumare in casa! Questo dal punto di vista della salute. Dal punto di vista della distrazione... il telefonino non posso tenerlo in bocca per usare due mani, la siga sì! :punk:

Ma vara te, 'sti crucchi che si inventano... :incazzado:

Baci, gente!

d.

La macchina è uno spazio privato... E poi che c'entra fumare con chiaccherare al telefono? (tutto un altro li vello di distrazione, via)

non son d'accordo...insomma, se te ciacoli al cell te son impegnado continuamente...ma, me par ch eogni tanto te se lo cavi de bocca el cicchin...insomma, digo questo perche mi me xe successo che iero in auto co un mulo fumador, el guidava lui, ga fatto una curva, una mano sul volante, una sul cambio (e la cicca fra le mani) e me ga brusà i pantaloni :incazzado:

sto qua xe un caso estremo, ma comuque son quasi completamente d'accordo, bastassi solamente un poco piu de buon senso da parte ce chi che xe in auto, xe se el guidator a fumar e xe solo, allora che fazzi quel che vol...ma se ga qualcun altro allora dovessi chieder "el permesso" piu che altro per una forma de rispetto.

e viceversa, infatti, anche xe un xe "ospite" ga de chieder se el pol fumar a chi che guida o se xe altri in auto...(e se no lo fa xe un grandissimo... :censura: )

no so se son sta sai chiaro, ma fa niente..mi go capi quel che go scritto :rotfl:

Posted

cosaaaaaaaaaaa O| nella mia auto faccio quello che voglio

la sigaretta pol distrar quanto un telefonin: be allora leviamo anche la radio in macchina( tutte quelle signorine che canta mentre guida xè sicuramente più (distratte) pericolose di uno che fuma), leviamo anche il posto passeggero(se uno parla ca**te mi distrae piu di una sigaretta).

Posted

In tutto ghe vol cortesia ed educazion... Se ad un'altro ghe da fastidio no se fuma in auto.

[punto e a capo :D ]

Se son solo, no ghe dago fastidio a nisun, per cui... E poi sta' storia de distrarse, e alora gnanca la radio, e gnanca un pasegero, che dopo el me ciacola e me distrago. In auto bisogna esser soli, in silenzio e guardar avanti. E se te spiza un poco el bus del... te se devi accostar.

Ma và..........

Posted

si ok se a uno da fastidio non si fuma in auto(non serve una legge per questo), ma se sono solo o se ho un'altro che fuma allora .... PERCHE MI DEVONO ROMPERE LE oo?

Posted
bah...........

I LOVE SLOVENIA(la la gente è libera)

:clap::clap::clap:

Semo in due... stasera anderò a Divaca: magno ben, pago poco, e dopo me fumo anche un spagnol, pensando a Sirchia :D

:bye:

Posted

Mi son favorevole, ma non perché distrai, bensì perchè fa mal e dà fastidio ai altri (cioè a mi). Inoltre inspozulentisi l'auto e contribuisi ad appanar el vero. :down:

Semo in due... stasera anderò a Divaca: magno ben, pago poco, e dopo me fumo anche un spagnol, pensando a Sirchia

Aspetta almeno che finisso de magnar.. :p

Posted

bah penso el motivo x cui i vol proibir xe che distrai, el discorso del rispeto dei altri xe valido sempre e cmq ... del resto in auto uno pol anche decider che xe ruto libero e altre robe :D

secondo mi se distrai el telefono distrai anche la sigareta e probabilmente anche altre robe ... anche se son el primo che ogni tanto telefona senza auricolare in auto... :( no fumo...

xo' no go mai bevu' una bira mentre guidavo... pero' forsi beck's nei sui giri a bever in friul ga avu ocasion de provar anche questo :D

Posted
no go mai bevu' una bira mentre guidavo... pero' forsi beck's nei sui giri a bever in friul ga avu ocasion de provar anche questo

Cio', go capido che el soprannome pol fuorviarte, però l'abito non fa el monaco, anche se i monaci pol far la birra, e la birra pol esser la Beck's, e qua el giro sembra chiuderse. :papa::cincin:

Però finido un giro se ne riinizia un altro.. :vino:

Lui no, ma ben quei de drio

Orannez, te se ga dimenticado el passeger a fianco! :D

Posted

go votado de sì x due motivi:

1 - odio el fumo, nn sopporto l'odor me fa star mal e me dà grande fastidio

2 - effettivamente distrai (come zogarse con l'autoradio, doprar el cell libero, magnar o cmq q.siasi attività ke comporti l'uso de una man)

Posted

Mah... l'unico motivo accettabile per vietar el fumo ai conducenti de automobili xe el fatto che distrai...

ma no son ssai convinto... quanto distrai? Fumar xe una roba automatica, no te ga de pensar tropo...

telefonar richiedi, secondo mi, più attenzion, anche col viva voce...

no so... no so deciderme... mostreme una casistica de incidenti provocadi dal fatto che el conducente stava fumando contro una casistica de incidenti provocadi da distrazion da cellulare...

:D

Posted

be allora leviamo anche la radio in macchina( tutte quelle signorine che canta mentre guida xè sicuramente più (distratte) pericolose di uno che fuma),

Qualcossa in contrario contro quelle che canta a squarciagola guidando??? B)

Cmq, nonostante mi sia una non fumatrice convinta, che ga proclamado festa nazionale el giorno in cui xe entrada in vigor la legge sul fumo, e che fa opera de convincimento continuo sui (pochi per fortuna) amici fumatori perciò che i smetti, me par francamente ASSURDO che se vieti de fumar anche in auto. Se se parla de distrazion me par esagerato; se se parla de salute de quei che sta accanto, questo dipendi dall'educazion del fumator in question e dal tipo de rapporto tra le due persone (se mi monto su un taxi e el tassista me intossiga, allora posso anche incacchiarme, perchè in definitiva quel xe un servizio pubblico). Se un vol trasformar la sua auto in una camera a gas, pur essendo opinabile, xe in fin dei conti cavoli suoi.

Posted

Go votado sì perchè son un bravo piceto che no fuma :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

comunque no penso che distrai più de tanto, xe più un fatto de fumo passivo...

:paiazorendo::paiazorendo: