alvin66 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 (edited) la partita del ritorno in a1... prego vogliate notare:il"va in mona de tu mare" al canestro del triestinissimo Iellini. Chiarbola strapieno,con buona pace delle leggi antinincendio. 3200 spettatori di capienza,molti di piu' i biglietti venduti... filmato amatoriale in cui si vede anche il leggero infortunio a Laurel.. Edited March 20, 2012 by alvin66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 scusatemi per l'acca di troppo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Ricordi de emozioni indelebili... No me iera stado permesso tentar de comprar el bilglietto per andar in palasport, per timor della calca (ierimo pici quela volta e se i genitori diseva niet...). Tele4 gaveva però dado la telecronaca in differita de un'ora? Due? Trepidante attesa prima del tripudio. Go poi un indelebile emozione legada all'associazion delle immagini finali ed alla canzon I will survive de Gloria Gaynor, non ricordo però se iera partida in palasport la musica o se forse el tutto xe legado a un successivo montaggio de tele4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 la canzon i will survive iera la sigla de una trasmission sul basket condotta da Marzini su tele4..el giovedi'me sembra.. la trasmission se ciamava PRESSING.se non comincio a perder colpi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 No, no te perdi colpi, iera la sigla de Pressing sicuramente e poi mi la associo anche al ricordo de quella partida. Ma magari no xe e son mi ghe go avudo un rimescolamento de ricordi ed emozioni...Altri 40enni cercasi per veder cos che i ricorda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gus Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 "I will survive" iera la colonna sonora del riscaldamento prima de ogni partida, come adesso me par sia "Eye of the tiger". Ma iera diventada una specie de inno per l'Hurlingham e me par che i la ga sonada anche ala fine de quela partida per celebrar el trionfo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Io ero presente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 "I will survive" iera la colonna sonora del riscaldamento prima de ogni partida, come adesso me par sia "Eye of the tiger". Ma iera diventada una specie de inno per l'Hurlingham e me par che i la ga sonada anche ala fine de quela partida per celebrar el trionfo. Te par ben, ghe iero e lo go ben presente. Xe el motivo per cui I will survive xe nella mia playlist sull'Ipod, dove go raccolto tutte, e digo tutte, le canzoni che in qualche modo xe ligade a ricordi della mia vita. E quel giorno resta comunque un bel ricordo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Presentissimo! All'epoca gavevo un abbonamento in parterre, ottignudo dopo ore e ore de pianti greghi con i miei che, stufi de sentirme, me lo gaveva comprado. Son rimasto la per tutti i 3 anni Hurlingham e poi son finì in curva (perchè i miei se iera rotti le balle de pagarme l'abbonamento in parterre). Nei anni della BIC iero nella sud (ma non fazevo parte del gruppo de Guzzone), poi gavemo messo in pie el High Five Club e son finì in curva nord, con trasferte e tifo organizzato. A proposito de trasferte, voleria ricordar a tutti che uno dei principi base delle domeniche a seguito della squadra iera stado coniado dal Big Boss Ezio (immenso Gino). La regola iera che "La trasferta xe una gita eno-gastronomica. Se va fora per magnar, per bever e, se vanza tempo, se va a veder la partida" Spero che nisun se offenderà se nei prossimi giorni, approfittando del post verto da Alvin, zonterò un poche de foto delle migliori trasferte dei "Animals on the Road" a seguito della Stefanel nel nord - centro Italia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gus Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Iera i tempi del Dante, ah, Romano? Noi entravimo un'ora dopo el mercoledì, cussì rivavimo a far la fila in galeria Protti e cior i biglieti per la domenica ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 A proposito de trasferte, voleria ricordar a tutti che uno dei principi base delle domeniche a seguito della squadra iera stado coniado dal Big Boss Ezio (immenso Gino). La regola iera che "La trasferta xe una gita eno-gastronomica. Se va fora per magnar, per bever e, se vanza tempo, se va a veder la partida" Girava voci però...che spesso quando non volentieri, soprattutto all'interno del pullman se verificasi degli intollerabili episodi de scagazzo degenerante dovudi a tassi alcolici che faria arrossir come degli scolaretti gli attuali etilometri...Visto che te sembri ben informado, se trattava de voci sparse dalle solite malelingue, o te lo pol confermar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radimiro Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Io ero presente Anch'io ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted March 22, 2012 Author Report Share Posted March 22, 2012 mi invece non son rivado a cior el biglietto. non ricordo se I Will Survive iera la colonna sonora dell'entrata in campo dei muloni.ricordo quasi per certo che iera la sigla de pressing.. ma questi xe dettagli.. ps:quanto iera magro Laurel...oggi i se lo magneria vivo... va ben che oggi xe le cure giuste..quella alla Tony Kucoc maniera,per intenderse.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitesnake Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Si già bel ricordo.... una fila immensa in galleria protti per comprare il biglietto...non ricordo con esattezza, perchè de file ne ho fatte diverse, però mi pare circa 2h... Da rifare ..SUBITO!!!!!! e stasera : FOR...ZA!! TRIESTEE!!!! FOR..ZA! TRIESTE!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts