Jump to content

piu' che un amarcord,una chiccha..

Recommended Posts

la partita del ritorno in a1...

prego vogliate notare:il"va in mona de tu mare" al canestro del triestinissimo Iellini.

Chiarbola strapieno,con buona pace delle leggi antinincendio.

3200 spettatori di capienza,molti di piu' i biglietti venduti...

filmato amatoriale in cui si vede anche il leggero infortunio a Laurel..

Edited by alvin66

Ricordi de emozioni indelebili...

No me iera stado permesso tentar de comprar el bilglietto per andar in palasport, per timor della calca (ierimo pici quela volta e se i genitori diseva niet...).

Tele4 gaveva però dado la telecronaca in differita de un'ora? Due? Trepidante attesa prima del tripudio. Go poi un indelebile emozione legada all'associazion delle immagini finali ed alla canzon I will survive de Gloria Gaynor, non ricordo però se iera partida in palasport la musica o se forse el tutto xe legado a un successivo montaggio de tele4.

No, no te perdi colpi, iera la sigla de Pressing sicuramente e poi mi la associo anche al ricordo de quella partida. Ma magari no xe e son mi ghe go avudo un rimescolamento de ricordi ed emozioni...Altri 40enni cercasi per veder cos che i ricorda :D

"I will survive" iera la colonna sonora del riscaldamento prima de ogni partida, come adesso me par sia "Eye of the tiger". Ma iera diventada una specie de inno per l'Hurlingham e me par che i la ga sonada anche ala fine de quela partida per celebrar el trionfo.

"I will survive" iera la colonna sonora del riscaldamento prima de ogni partida, come adesso me par sia "Eye of the tiger". Ma iera diventada una specie de inno per l'Hurlingham e me par che i la ga sonada anche ala fine de quela partida per celebrar el trionfo.

Te par ben, ghe iero e lo go ben presente. Xe el motivo per cui I will survive xe nella mia playlist sull'Ipod, dove go raccolto tutte, e digo tutte, le canzoni che in qualche modo xe ligade a ricordi della mia vita. E quel giorno resta comunque un bel ricordo..

Presentissimo!

All'epoca gavevo un abbonamento in parterre, ottignudo dopo ore e ore de pianti greghi con i miei che, stufi de sentirme, me lo gaveva comprado. Son rimasto la per tutti i 3 anni Hurlingham e poi son finì in curva (perchè i miei se iera rotti le balle de pagarme l'abbonamento in parterre).

Nei anni della BIC iero nella sud (ma non fazevo parte del gruppo de Guzzone), poi gavemo messo in pie el High Five Club e son finì in curva nord, con trasferte e tifo organizzato.

A proposito de trasferte, voleria ricordar a tutti che uno dei principi base delle domeniche a seguito della squadra iera stado coniado dal Big Boss Ezio (immenso Gino). La regola iera che "La trasferta xe una gita eno-gastronomica. Se va fora per magnar, per bever e, se vanza tempo, se va a veder la partida"

Spero che nisun se offenderà se nei prossimi giorni, approfittando del post verto da Alvin, zonterò un poche de foto delle migliori trasferte dei "Animals on the Road" a seguito della Stefanel nel nord - centro Italia.

A proposito de trasferte, voleria ricordar a tutti che uno dei principi base delle domeniche a seguito della squadra iera stado coniado dal Big Boss Ezio (immenso Gino). La regola iera che "La trasferta xe una gita eno-gastronomica. Se va fora per magnar, per bever e, se vanza tempo, se va a veder la partida"

Girava voci però...che spesso quando non volentieri, soprattutto all'interno del pullman se verificasi degli intollerabili episodi de scagazzo degenerante dovudi a tassi alcolici che faria arrossir come degli scolaretti gli attuali etilometri...Visto che te sembri ben informado, se trattava de voci sparse dalle solite malelingue, o te lo pol confermar?

mi invece non son rivado a cior el biglietto.

non ricordo se I Will Survive iera la colonna sonora dell'entrata in campo dei muloni.ricordo quasi per certo che iera la sigla de pressing..

ma questi xe dettagli..

ps:quanto iera magro Laurel...oggi i se lo magneria vivo... :rolleyes:

va ben che oggi xe le cure giuste..quella alla Tony Kucoc maniera,per intenderse.. :rolleyes:

Si già bel ricordo.... una fila immensa in galleria protti per comprare il biglietto...non ricordo con esattezza, perchè de file ne ho fatte diverse, però mi pare circa 2h... Da rifare ..SUBITO!!!!!! :bandieraalabarda: e stasera : FOR...ZA!! TRIESTEE!!!! FOR..ZA! TRIESTE!!!!:aaaaaatttillla: