Jump to content

Che campionato di B d'Eccellenza faremo?


SandroWeb

Recommended Posts

Aspettando nuovi arrivi (almeno uno, per coverzer el buso lasado da Diviach) vedemo cosa ne pensè riguardo el prossimo campionato.

Personalmente credo che podemo lottar per un posto nei play-off, ma tutto starà nel veder come la squadra se comporterà nelle prime fasi del campionato. I nuovi innesti xe buoni (su Laezza no cori soffermarse, Barbieri e Iannilli xe due prospetti molto interessanti), el resto della squadra xe un gruppo za affiatado, penso che i poderà far ben

Link to comment
Share on other sites

credo che podemo lottar per un posto nei play-off

Quoto in pieno el mitico Sandro. Xe za un bon risultato no gaver buttadovia milioni per far squadroni visto che quest'anno xe za squadre troppo forti. Secondo mi el primo obbiettivo de Trieste xe crear una chimica de squadra con i novi e poi el prossimo anno se la zoghemo.

Comunque se i riva ai playoff i se la zoga. Quel che xe ciapà xe ciapà. Se nel frattempo qualcun se accorgi che esistemo e se interessa portando soldi, per el prossimo anno con un par de innesti come se devi se pol far el salto. :bye:

Link to comment
Share on other sites

:baston: ne fustigheremo parecchie cari, sono molto ottimista ,ottimi acquisti gente con molta esperienza e voglia di riconfermarsi ad alti livelli. le basi ci sono : grinta, carattere ,affiatamento. la societa' e lo staff. ci sono. i giocatori.. li vedremo ma ci scommetterei, spero nel calore del tifo che conta. :bandieraalabarda:

.

Link to comment
Share on other sites

Speremo che sia così....cmq calcola che la B1 non sarà come la B2, se trove squadra sempre + agguerrite. Xe una considerazione banale lo so,ma xe giusto ricordarlo :bye:

Te ga ragion, Assist ma non dimentichemose che questi giogadori (almeno la maggior parte) ga esperienza de B1. Ciampi, Moruzzi, Corvo ( :incazzado: ), Laezza, Muzio, ecc i ga za giogado in B1 e anche ben. Adesso forsi dirò una cosa poco gradita... Non me interessa tanto che i vinzi ma voio veder gente che lotta, che se butta su ogni balon come se fossi l'ultimo, che no i se strasini per il campo come certi de A1!!! Se poi i vinzi tanto meio :D

:bye::bye:

Link to comment
Share on other sites

Credo che la squadra dello scorso anno gabi dimostrado attaccamento alla maia e ga buttado sempre el cuor in campo per compensar alcune carenze tecniche (penso a Losavio, un autentico muradon nel tiro ma generosissimo e diligente per el ruolo che i lo gaveva ciamado a ricoprir). Con questo spirito, unido a una promozion stra-meritada come quella dello scorso anno, non sarà difficile far ben in B d'Eccellenza, tenindo comunque conto che saremo una neo promossa, che sarà alcune squadre ben attrezzade che sulla carta pol sovrastarne tecnicamente ecc.

Meio sempre partir con i piedini ben saldi sul parquet, già dalle prime giornate podaremo farse un'idea precisa de quale sarà el campionato de Trieste. Gavemo cmq dalla nostra parte el fatto de gaver un quintetto za sufficientemente rodado con alcuni cambi de qualità (forse ne manca una guardia pura tipo Doati, ma no xe dito che el mercato se fermi qua)

Link to comment
Share on other sites

Comunque se i riva ai playoff i se la zoga. Quel che xe ciapà xe ciapà. Se nel frattempo qualcun se accorgi che esistemo e se interessa portando soldi, per el prossimo anno con un par de innesti come se devi se pol far el salto. :bye:

Credo che no sia necesario agiunger altro. Un anno tranquillo, dove la squadra poderà cavarse qualche bela sodisfazion e senza particolari presioni.

Tuto en prevision dela prosima stagion dove, pila permetendo, bisognasi partir con qualche obietivo più altin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dopo queste prime partide non son più tanto sicuro che anderemo ai playoff, ovvero podemo ancora rivarghe, ma dovemo darse una bella sveiada. :peeeeep:

La squadra me 'sta un po' deludendo :chesonno: , come xè che gavemo cambiado 3 giogadori (buoni acquisti) e non gavemo più un giogo de squadra? :confused:

Forsi ierimo più forti alla fine dell'anno scorso! :bandieraalabarda:

Link to comment
Share on other sites

Sicuramente podemo arrivar ai play-off xe la mentalità della squadra resta quella dell'ultimo quarto contro Ancona e con i giogadori che metti in campo l'anima oltre che alle gambe e ai brazi. Gavemo visto che l'amalgama del gruppo pol far la differenza in qualunque sport, certe volte riva anche a nasconder el differente tasso tecnico .La convinzion che questo gruppo de giogadori pol far tanto meio la me vien proprio, come ghe xe stado scritto spesso qua, dalla certezza che tutti i xe orgogliosi de portar sulle spalle la maia de Trieste e con la consapevolezza che se i vol raggiunger qualcosa de importante questo xe el momento de guardarse dentro tutti e ripeto tutti senza come che disi i veri "se e senza ma". Nonostante le non entusiasmanti prove fornide fino adesso ,quel che go scitto lo penso veramente , no stemo dimenticarse che la corazzata Pesaro tanto inaffondabile no la xe. FORZA RAGAZZI SEMPRE!!!!! :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::vino::vino:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×