Maurice Posted August 26, 2005 Report Posted August 26, 2005 De sicuro solo el posticipo. Roberto Di Piazza ( ) no vol saverne de dar el stadio sabato alle 15. Nela riunion dei sindaci di piazza ga ribadì che no darà el stadio per le partide de sabato alle 15. Chi no xe d'accordo xe el presidente Flaviano Tonnellotto che ga minaccià el sindaco de ricorrer a vie legali. Secondo mi, co se calma le acque, el tonno insuperabile va in comune e se compra el stadio.... Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Più che altro se el Comun no ghe dà el stadio, i devi andar a zogar fora Trieste, questo xe poco ma sicuro...che balle però con sto tira e molla Quote
Maurizio72Ts Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 mah...mi no so cossa pensar più... se i vol zogar de sabato che i lo fazi ale 20.30 (tanto de inverno, se neviga, xe bruto tanto ale 15 quanto ale 20.30) o altrimenti che i zoghi de domenica e amen (come i ga sempre fato). Riguardo alla concession dei stadi, ancora x la prosima setimana, no dovessi esser problemi in quanto i dovessi (teoricamente) zogar de domenica, salvo l'anticipo al venerdì e al posticipo de lunedì, in quanto la serie a xe ferma per l'impegno della Nazionale in Scozia e Bielorussia. Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 Riguardo alla concession dei stadi, ancora x la prosima setimana, no dovessi esser problemi in quanto i dovessi (teoricamente) zogar de domenica, salvo l'anticipo al venerdì e al posticipo de lunedì, in quanto la serie a xe ferma per l'impegno della Nazionale in Scozia e Bielorussia. e zoghemo ad avellino Quote
saretta Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Mi son daccordissimo con el signor sindaco... cavolo prima de far i calendari con le partide al sabato pomeriggio che i guardi come e dove xè messi i stadi nelle città interessate. A valmaura cavolo non xè solo el stadio..... e poi el sabato pomeriggio xè casin, xè i fioi che finisi scola ... non te pol misciar tutti perchè ai grandi ghe va meio così. Tonnellotto gavessi un pochetto de guardar anche altre robe oltre che el suo tornaconto personale.... Insomma non xè lui che pol decider se xè pericoloso o no, xè el sindaco che dopo ga de vedersela con i cittadini Che el fazi el pres della ts e basta, nelle altre robe secondo mi non el ga parola. Quote
Matt Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 quoto saretta. te ga ragion completamente, ognidun ga de far el suo. Vederemo come che andarà a finir, mi spero solo che i sindaci no i se tiri indrio e i rimani tutti compatti nella loro decision, cussi da farghe ciapar strizza al "palazzo" e far sentir la voce dei club pici e per nulla tuteladi contro el potere del calcio, che xe rivado a livei de far sai, ma sai schifo. Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 Più che altro se el Comun no ghe dà el stadio, i devi andar a zogar fora Trieste, questo xe poco ma sicuro...che balle però con sto tira e molla e dove andemo? A Visogliano? Quote
Matt Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Probabile! Costo del biglietto almeno 40 euri, viste le decine de migliaia de posti mentre in curva...ah, no, le curve no xe :s'ciopado: Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Cmq el discorso xe sempre quel: se saveva DA 1 ANNO che la Lega gavessi fatto zogar la serie B al sabato alle 4. I ga tutti spetado l'ultimo mese per sveiarse? Logico che adesso sia casin...No credo che solo i tifosi savessi della decision della Lega. Fa piuttosto de rider che i presidenti prima sottoscrivi in pien el sabato pomeriggio per un discreto ritorno economico, senza pensar agli sviluppi che tale decisione porta. Fa ancora più de rider che adesso se denunci el comun perchè no lassa zogar la squadra... Solo in Italia succedi ste robe. Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 A Udine xe el decente più vicin....me par Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 A Udine xe el decente più vicin....me par Eh mi no me fidassi troppo ad andar là Vista la grande amicizia che ne lega coi cugini Quote
tuxav Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Mi son d'acordo a no zogar el sabato ale 2... che i zoghi sabato sera e po bon ... o domeniac dopopranso come una volta... no xe giusto che per colpa dei interesi de Scai ghe rimeti tuti quei che lavora sabato dopopranzo, quei che lavora nei supermercati e negozi dela zona e che sia un casoto simile... Toneloto no ga de lamentarse, anzi dovesi apogiar el sindaco ... ma tanto qua finira' tuto in niente e po bon.. come al solito ... in altre parti d'europa i negozi el sabato dopopranzo xe serai, la domenica no se ne parla de lavorar (giustamente) e quindi che i zoghi domenica e po bon... Quote
Maurizio72Ts Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Eh mi no me fidassi troppo ad andar là Vista la grande amicizia che ne lega coi cugini me sà sai che te ga ragion Sandro Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 Eh mi no me fidassi troppo ad andar là Vista la grande amicizia che ne lega coi cugini me sà sai che te ga ragion Sandro Me sà che allora la partida se rinvierà Quote
SandroWeb Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 La situazion se sbloccherà solo se una delle due parti mollerà la presa: se podessi far un sondaggio a riguardo Quote
Maurice Posted August 27, 2005 Author Report Posted August 27, 2005 Cioè ipotizzar chi mollera prima tra i sindaci (denunciati dal codacons) e la lega??? Quote
cucciolina Posted August 27, 2005 Report Posted August 27, 2005 Secondo mi, no se pol bloccar un quartier per il calcio. El sindaco ga completamente ragion! Ma sempre là semo..... i soldi vien messi al de sora de tutto. Che tristezza! Quote
Recommended Posts