Kiriranshelo Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 a che ora è la fine del mondo? me lo sta chiedendo il mio amico liga.. nessuno ha un'idea? in base a tante profezie questo mondo dovrebbe essere finito già da un pezzo e innumerevoli volte. qual'è la prossima data di scadenza? votate votate e dite la vostra.. sono ben accette le prossime date di scadenza (eventualmente le aggiungiamo al calendario? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Go votado l'ultima perchè me piasi pensar che poderò goderme tutta la giornata magari con tutti voi P.S. Ma kiri, che sondaggi te fa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Kiri bevi col tappo Spero solo che la fine del mondo rivi durante un meeting, quando saremo tutti felici ed ebbri per accorzerse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 11, 2005 Author Report Share Posted September 11, 2005 ahahah per precisar a mi me piaseria verso le 23.10 però me piaseria esser avvertido prima cussì me organizzo !!! eh porca miseria se questa fine arriva senza preavviso xe una bella fregadura, no?? chissà magari se femo una petizion rivemo anche a sceglier... ps: son sobrio.. da imbriago digo meno monade. comunque me ga ispirà un cd del liga che stavo ascoltando.. ps: tutto questo me ga fatto vegnir in mente un raccontino che go letto su delos qualche tempo fa. eccove el link: L'apocalisse può attendere ve lo consiglio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 anche mi go votado l'ultima che xe ora de petess.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 3.00 - 5.59 miga mona... dormo e no me acorzo de niente... tiè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 11, 2005 Author Report Share Posted September 11, 2005 mah mi inveze preferiria assister.. in fondo xe un evento che se verifica una volta sola.. e te se lo vol perder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Go messo tra le 12.00 e le 14.59 in pieno giorno, così posso veder per un attimo infinito il sole che si spegne...... mari agitati, monti che sprofondano, la natura che muore, la vita che scompare.......... l'Apocalisse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roderick dhu Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 anche mi gò messo 03.00 - 05.59, magari el fine setimana, cussi dormo bel beato, impetessado dela sera prima e no me acorzo de niente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Per mi xè indiferente a che ora, basta che succedi quando mi sarò za a sburtar radicio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabieto Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Me ricordo che lo chiedeva i REM all'inizio de Independence Day e 2 secondi dopo riva gli alieni che spacca tutto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 mi credo finirà el mondo al mio funeral.. cussi semo tuti su e femo raduni anche la tra le nuvole! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 17, 2005 Author Report Share Posted September 17, 2005 anche se ghe xe pareri discordanti vedo che preval la fascia oraria che volevo anche mi. me fa piazer.. faremo in modo che la pratica vadi avanti allora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonn(ellott)o Nostromo Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 No so a che ora sarà ma so QUANDO SARA' el giorno prima che l'Unione vinzeria lo scudetto matematicamente gaveremo talmente tanta sfiga che sarà proprio quel giorno me lo sento Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Mi gò risposto alle 12 ma più a che ora sarìa curioso quando che capiterà ?Gò letto che succederà nel 2012,fonti certe..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 18, 2005 Author Report Share Posted September 18, 2005 Gò letto che succederà nel 2012,fonti certe... innanzi tutto grazie per el tuo contributo. quali fonti? son curioso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 Gò letto il libro Le profezie dei Maya e i prevedeva zà migliaia de anni fà che il 2012 sarà stà la fine del mondo,i disi che xè una roba ciclica,ogni tot. anni le robe se ripeti,i Maya iera un popolo molto avanti per tante robe.....son appassionà per questi argomenti....chi vivrà vedrà come diseva Rino Gaetano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Gavevo sentì anche mi sta storia dei Maya. Da de pensar el fatto che i mati gaveva delle conoscenze astronomiche impressionanti per l'epoca. Comunque resto dell'idea che preveder el futuro xè impossibile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 quoto stefano, son molto scettico per quanto riguarda preveder el futuro... Comunque, se i maya iera tanto sgai, no i podeva preveder che rivava i spagnoli e magari i dava mostra della loro bravura nelle previsioni e poi, come pol esser una roba ciclica? vol dir che el mondo xe za fini una volta (o 2, o 3,...) ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Gò letto che succederà nel 2012,fonti certe..... SGRAAAAAATTTTTTTTTTTTtttttttttttttttttttttt::::::::::::............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Mi scometo la casa che no sucedi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 ma voi se tutti matti! già per chiederse a che ora finirà il mondo ghe vol coraggio, se tiremo fora anche le varie profezie dovessimo esser tutti estinti zà de anni, e saria successo anche più de qualche volta! Kiri, ma magnite un poca de droga piuttosto de pensar, forse migliora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 21, 2005 Author Report Share Posted September 21, 2005 Kiri, ma magnite un poca de droga piuttosto de pensar, forse migliora! nono.. i spacciatori me lo sconsiglia... non posso rivar a esser pezo de cussì.. e te lo digo in una giornada in cui son all'apice...... che pessima giornada le profezie passade no me interessa ma quelle future, magari da inserir come evento non ricorrente nel calendario de outlook, me piaseria gaverle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 La fine del mondo xè (a casa mia) se non trovo el refosco quando tiro fora el grana. Per cui verso ora de zena (7-45, 8-00p.m.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 La fine del mondo xè (a casa mia) se non trovo el refosco quando tiro fora el grana.Per cui verso ora de zena (7-45, 8-00p.m.) Ahahahhaah questa xe la risposta più bela che go leto in sta discusion... grande beck's!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts