Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

D'ora in poi useremo questo tag del titolo per differenziar i vari venerdì :ehsi:

La prima idea iera quella de "recuperar" el biliardo dell'altro venerdì che iera chiuso, ma go visto che tanti ga storto el naso a riguardo...

Proponè altre ideuzze che poi vaglieremo nei prossimi giorni :bye:

Inviato
xe verto el bowling?

No xe più la mia "zona" quindi no saveria dir...forsi anca si, i sta fazaneod ancora i lavori, ma xe esterni e quindi pizzeria e piste dovessi esser verti...ma no son sicuro!

Inviato

Mi no so se esco con voi qs venerdì...ve vedo za giovedì alla serata con Malto, gaverò la sazia, no? :D:D:D

Scherzi a parte, non so acnora se son dei vostri venerdì!

Inviato

Riparlando durante la serata con Malto, confermemo l'intenzion de andar a zogar biliardo (sempre se xe verto :D)...magari pomeriggio femo sopralluogo in loco per controllar.

Metteve in lista se gavè voia de aggregarve :bye:

Inviato

ecco perchè non trovavo la discussion :)

malefico sandro te me ga verto un novo topic che me ga confuso le idee.

mi son disponibile e Billiardo Enabled :lol:

a stasera!

dove come quando chi ?

i partecipanti de stasera:

Cucciolina

Iaga

Kiriranshelo

SandroWeb

Inviato

Dunque...i continua a no risponder, segnal che magari nemmeno stasera trovemo verto :D Aldilà de questo, se trovemo cmq là davanti alle 21.30...Mal che vada andemo a bever là vizin :D

Inviato
perché mi no son in lista?!?!? :D

perchè no i te vol?

ma che domande ara ti...

Ad ogni modo, podessi rivar a vignir, ma no saverò fin l'ultimo...disemo che in caso fazzo surprise :baba:

Inviato

Gnente supersurprise :ehno:

la mission ga bisogno de mi...(savevo ch eno dovevo andar a cior el vino sto pomeriggio...porta rogna...co se va a cior, solo perche no basta mai, no pèerche xe finido :testadamuro: )

Divertive..no me resta che dirve "alla Prossima" :ehno::pianto:

Inviato
Grazie come sempre :D Anche ieri sera se semo divertidi (nel partidin de scopone invece qualchedun altro se ga divertido de meno :merodolodalrider:)

Anche stavolta quoto interamente el post del Grande Capo :D:p

:bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro