SandroWeb Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Quale modo migliore de aprir un novo forum se non con un sondaggio? Mi a casa go l'XP (che uso per la maggiore) e una macchina virtuale con la distribuzion Suse, cussì Bill Gates e Linus Torvalds pol conviver entrambi
cucciolina Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Mi go l'xp da 10 giorni circa No me piasiiiiiiiiiiiii Voio el mio ME P.S. Lo so che Windows xe poco sicuro e instabile ma per mi che son rinco va più che ben :D
AquilaBiancoRossa Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Mi go l' XP Home edition.. ormai de + de un anno. prima gavevo el 98
Starlite Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Suse 9.2 al momento - speto la 10 per el prossimo aggiornamento
Ghost Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Xp Professional su tutti e 3 in questo momento. Comuque separa win 95/98 da ME che fa categoria a parte... una tragedia di sistema operativo Me. Son curioso di vedere quanti lo usano.
Maurizio72Ts Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 uguale uguale (manco se gavessimo messo d'accordo) come el post de Iaga
iaga Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 uguale uguale (manco se gavessimo messo d'accordo) come el post de Iaga :wub:
tuxav Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Che domanda scontada... slackware oviamente
trert Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 mi uso XP a ciasis mentre sul lavor el 2000 mai provado linux.. no me ispira, tropo casin!
Matt Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 xp, no rivo a concepir una concezion del pc senza finestrele!
Kiriranshelo Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Comuque separa win 95/98 da ME che fa categoria a parte... una tragedia di sistema operativo Me. son d'accordo che el "Me" xe una tragedia ma fa parte della trilogia. no se pol scartarlo solo perchè xe un brutto capitolo della storia ;-) mi inveze diria che Xp stasi assieme a NT, 2k e 2k3. (anche se mettendolo a parte risalta subito che molti usa xp) go votà 2k impulsivamente anche se in questo momento son su Xp. xp su questo pc non xe stada una mia scelta. comunque lo trovo un valido sistema operativo e le differenze/grane te le trovi secondo mi solo se te son programmator.. un utente medio vedi xp come carin, ovattoso e abbastanza funzionante e stabile. funziona quasi tutto al primo colpo. poi go una debian 3 che ciapa polvere, una suse, una mandrake (missing in action) e un'altra che adesso non me vien el nome. in + recentemente go provado la Slax 5.06 (live cd) devo dir che come interfaccia utente (intendo a dir anche Stabilità dell'interfaccia utente) e semplicità d'uso windows xe sai più avanti rispetto linux. per quanto riguarda i software aggiuntivi e problemi relativi dipendi tutto dai programmatori ;-)
Kiriranshelo Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 xp, no rivo a concepir una concezion del pc senza finestrele! oramai un sistema operativo non se pol considerar tale se non te proponi le finestrele. fidite.. le ga anche linux
Ghost Posted October 10, 2005 Report Posted October 10, 2005 Anche senza esser programmatore per vedere le magagne di XP basta andar di poco fuori i "binari" creati dal caro Bill. L'unico problema de XP e che vuole fare tutto da solo... è più facile convincere un bambino discolo a star fermo che non XP Ma per il resto proprio perché fa tutto da solo è facile da usare e relativamente stabile. Ma il migliore rimane il vecchio "Workbeanch" dell Amiga quello si che era un sistema operativo.
saretta Posted October 20, 2005 Report Posted October 20, 2005 XP come la maggior parte de voi, ma a tutta sincerità preferivo el 98 o el millenium
Giots Posted October 20, 2005 Report Posted October 20, 2005 mi go l'xp professional....prima gavevo el 98(ke sekondo mi iera favoloso)...concordo con il dir che windows millenium fa .....mio cugin lo gaveva e ghe ga sempre creado problemi
Malto Posted October 21, 2005 Report Posted October 21, 2005 XP professional solo perchè i programmi che gira in laboratorio lavora su quel...altrimenti no ghe penseria due volte a ciorme un Mac
Laura Posted October 21, 2005 Report Posted October 21, 2005 buon giorno dalla maga dei disastri telematici! io mi ritrovo con un XP pro sul portatile e un ME sul fisso e tra i due funzia meio ME! il mio XP se rifiuta da far qualsiasi roba, e il Wmedia player me impedisi de scoltar cd originali!!! ma ve rendè conto! ...a proposito, come refo la situazion, in modo de poder scoltar qualsiasi roba?...ah, ma forse questa domanda dovevo farla de qualche altra parte... bacini a tutti!
Maurice Posted October 22, 2005 Report Posted October 22, 2005 El Millenium go sempre savù che xe una patacca
SandroWeb Posted October 24, 2005 Author Report Posted October 24, 2005 buon giorno dalla maga dei disastri telematici!io mi ritrovo con un XP pro sul portatile e un ME sul fisso e tra i due funzia meio ME! il mio XP se rifiuta da far qualsiasi roba, e il Wmedia player me impedisi de scoltar cd originali!!! ma ve rendè conto! ...a proposito, come refo la situazion, in modo de poder scoltar qualsiasi roba? Te convien verzer una discussion a parte che cussì magari te ne spieghi meio cosa no te funziona. L'unica roba che posso dirte al momento xe che con molta probabilità pol esser un problema de codec, ma saria de veder i messaggi de error che el sistema te dà ...
iguanadan Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Bello, sono l'unico! Mac OS X 10.3.9 (Panther), ma a breve spero di passare a Tiger. Un altro mondo, gente! d.
Recommended Posts