Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Per mia grande gioia go recuperà la vhs della partida Stefanel-S.Benedetto gorizia,dove semo stadi promossi in A1,e i bisiachi che va in b1 :D .Che bel veder tutta una curva che sulle noti de Volare canta Trieste va sempre più sù,Gorizia va sempre più giù con i pollici delle man che va sù e zo.Poi riveder giogadori come Tyler e Middleton,Pilutti e Dacio Bianchi,Sartori,Maguolo,Zarotti e Cantarello con i cavei,ed el vecio Chiarbola stipado all'inverosimile...altri tempi ierimo nel 1990,el basket iera bel,le squadre gaveva 8 italiani e 2 americani,iera due tempi da 20 minuti,el bonus iera dopo 8 falli de squadra,iera ancora l'1+1 ai tiri liberi,la partida iniziava alle 17.30 e iera le lire...el biglietto de curva nord costava 10.000 lire.NO AL BASKET MODERNO!!!

• Risposte 62
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Te sa za cosa te devi far no?!??! :D

Mi devo trovar assolutamente la partida in cui xe vignuda la Stefanel a ts el primo anno...se qualchedun la ga!! O cerco anche altre partide vecie, era Stefanel per intenderse...

Inviato

Qualcossa della Stefanel la gaverà sicuramente Paladozza.Mi dopo che el "magna radiccio" xe andado via :incazzado: go cancella alcune vhs x rabbia,oltre ad averghe tirado tutto in campo la prima volta che i xe tornadi da avversari a Trieste con la maia de Milano.Mi se volè go tutti i derby(quei vinti) con Udine,la vhs della nostra vittoria a Roma ney play-off del 2000,e la vittoria a Bologna con la Virtus del 2001....bei ricordi!

Inviato
born to run mi go tutti i ultimi anni de Stefanel e qualcossa de Illy e genertel!

Dime cossa che te servi....

che tanto no te presto niente!!!!!!!!

:pianto::pianto::pianto::pianto:

orca te me saverà dir cosa allora :DDDD .....quella del ritorno de stefanel te la ga??

Inviato

No son sai sicuro.. cmq penso che no i vegnerà mai a controlar per partide de 10 ani fa ..

..veramente, xe qualchidun che ga una bona linea, emule verto e partide vecie su? Mi podessi sparzer la vose, e nel giro de qualche giorno far un bel giro de apasionai ;)

Saveme dir

Inviato

me piaseria sai veder la partida del ritorno dela stefanel!!! ^_^

ma anche le ultime partide prima del ritorno de cesare no iera mal con tuto el palazzetto a inneggiarlo...mi iero sul parquet che fazevo asistenza :DDDD

:offtopic: anche se una roba che me piaseria ma che no centra con la pallacanestrotrieste xè i globetrotters co i iera qua...tropa roba :-) :frusta:

• 1 anno dopo...
Inviato

walter Berry:che giocatore!uno dei piu' forti che abbia mai visto giocare contro TS.Cantarello se lo sognera' ancora di notte.ha preso tante sculacciate da lui.specie al ritorno a ts.

• 11 mesi dopo...
Inviato

Mi go solo Udine - Trieste al Carnera l'anno de Mazique, Erbert Jones e cavelada Washington...

Se te la ga ancora, susu! METILA ONLAIN! :D

Inviato

Mi go solo Udine - Trieste al Carnera l'anno de Mazique, Erbert Jones e cavelada Washington...

Se te la ga ancora, susu! METILA ONLAIN! :D

Volentieri ma la go su vhs... e non go idea de come se fazi!

Inviato

Xe passai 14 anni, ma ogni volta che nando fa quel tiro e Lauro ziga " è canestro, è canestro..." me vien ancora i brividi....

No iera Gianni De Cleva che fazeva la telecronaca? :grin:

"E' PAZZESCO! E' PAZZESCO!"

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro