80 revival Inviato 13 Ottobre 2005 Segnala Inviato 13 Ottobre 2005 Per mia grande gioia go recuperà la vhs della partida Stefanel-S.Benedetto gorizia,dove semo stadi promossi in A1,e i bisiachi che va in b1 .Che bel veder tutta una curva che sulle noti de Volare canta Trieste va sempre più sù,Gorizia va sempre più giù con i pollici delle man che va sù e zo.Poi riveder giogadori come Tyler e Middleton,Pilutti e Dacio Bianchi,Sartori,Maguolo,Zarotti e Cantarello con i cavei,ed el vecio Chiarbola stipado all'inverosimile...altri tempi ierimo nel 1990,el basket iera bel,le squadre gaveva 8 italiani e 2 americani,iera due tempi da 20 minuti,el bonus iera dopo 8 falli de squadra,iera ancora l'1+1 ai tiri liberi,la partida iniziava alle 17.30 e iera le lire...el biglietto de curva nord costava 10.000 lire.NO AL BASKET MODERNO!!! Cita
Born to run Inviato 13 Ottobre 2005 Segnala Inviato 13 Ottobre 2005 Te sa za cosa te devi far no?!??! Mi devo trovar assolutamente la partida in cui xe vignuda la Stefanel a ts el primo anno...se qualchedun la ga!! O cerco anche altre partide vecie, era Stefanel per intenderse... Cita
zaflaucich Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Mi inveze zerco qualcosa de più recente: se qualchedun ga gara3 dell'anno scorso con la Reyer... Cita
80 revival Inviato 14 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Qualcossa della Stefanel la gaverà sicuramente Paladozza.Mi dopo che el "magna radiccio" xe andado via go cancella alcune vhs x rabbia,oltre ad averghe tirado tutto in campo la prima volta che i xe tornadi da avversari a Trieste con la maia de Milano.Mi se volè go tutti i derby(quei vinti) con Udine,la vhs della nostra vittoria a Roma ney play-off del 2000,e la vittoria a Bologna con la Virtus del 2001....bei ricordi! Cita
paladozza ritorneremo!! Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 born to run mi go tutti i ultimi anni de Stefanel e qualcossa de Illy e genertel! Dime cossa che te servi.... che tanto no te presto niente!!!!!!!! Cita
Fabieto Inviato 14 Ottobre 2005 Segnala Inviato 14 Ottobre 2005 Mi go solo Udine - Trieste al Carnera l'anno de Mazique, Erbert Jones e cavelada Washington... Cita
Born to run Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 born to run mi go tutti i ultimi anni de Stefanel e qualcossa de Illy e genertel!Dime cossa che te servi.... che tanto no te presto niente!!!!!!!! orca te me saverà dir cosa allora .....quella del ritorno de stefanel te la ga?? Cita
SandroWeb Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 Qualchedun ga el video del canestro de Nando Gentile con la Virtus? Cita
romanowar Inviato 15 Ottobre 2005 Segnala Inviato 15 Ottobre 2005 ovviamente si!!! :s'ciopado: Te credi che saria posibile metterlo in qualche modo sul sito?? Te lo posso mandar anche su DVD. Fame saver. Cita
arska Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 no steme bannar per questo.. ma el FILE SHARING esisti.. coff coff Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 17 Ottobre 2005 Segnala Inviato 17 Ottobre 2005 be ma in sto caso non vedo illegalità ... me par che xe "registrazioni per visioni in differita", quindi no dovessi eser problemi Cita
arska Inviato 19 Ottobre 2005 Segnala Inviato 19 Ottobre 2005 No son sai sicuro.. cmq penso che no i vegnerà mai a controlar per partide de 10 ani fa .. ..veramente, xe qualchidun che ga una bona linea, emule verto e partide vecie su? Mi podessi sparzer la vose, e nel giro de qualche giorno far un bel giro de apasionai Saveme dir Cita
dido76 Inviato 19 Ottobre 2005 Segnala Inviato 19 Ottobre 2005 me piaseria sai veder la partida del ritorno dela stefanel!!! ma anche le ultime partide prima del ritorno de cesare no iera mal con tuto el palazzetto a inneggiarlo...mi iero sul parquet che fazevo asistenza anche se una roba che me piaseria ma che no centra con la pallacanestrotrieste xè i globetrotters co i iera qua...tropa roba :-) Cita
arska Inviato 13 Febbraio 2007 Segnala Inviato 13 Febbraio 2007 nissun ga piu meso ste partide onlain? che pecadoooo!!! Cmq, eco una chicca che go trovado su youtube: finale de Korac contro Salonicco.. anno 94! http://www.wiitoob.com/viewer.php?id=L4frKYQoXQI no go capido perchè la sia in sto bianco e nero orendo, ma bon... p.s: dai, se qualchidun ga partide storiche bele, saria pecà "dimenticar la memoria".. Cita
cucciolina Inviato 13 Febbraio 2007 Segnala Inviato 13 Febbraio 2007 Mamma mia...par una partida giogada 200 anni fa come qualità del filmato Cmq sempre bel riveder ste immagini Grazie Arlon! Cita
alvin66 Inviato 13 Febbraio 2007 Segnala Inviato 13 Febbraio 2007 walter Berry:che giocatore!uno dei piu' forti che abbia mai visto giocare contro TS.Cantarello se lo sognera' ancora di notte.ha preso tante sculacciate da lui.specie al ritorno a ts. Cita
80 revival Inviato 14 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 14 Febbraio 2007 Cmq sempre bel riveder ste immagini Considerando che a quei livelli no ghe riveremo mai più fa sicuramente piazer riveder ste immagini Cita
arska Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 dela serie amarcord, che partida! Gennaio 1994, Stefanel Trieste - Buckler Bologna xKxY3fD1VUk per lasar comenti: Cita
arska Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 Mi go solo Udine - Trieste al Carnera l'anno de Mazique, Erbert Jones e cavelada Washington... Se te la ga ancora, susu! METILA ONLAIN! Cita
Fabieto Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 Mi go solo Udine - Trieste al Carnera l'anno de Mazique, Erbert Jones e cavelada Washington... Se te la ga ancora, susu! METILA ONLAIN! Volentieri ma la go su vhs... e non go idea de come se fazi! Cita
assist Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 Me xe venudo un brivido per tutta la schiena a sentir la tifoseria cantar"..vinceeereeeemo vinceeereeeemo, vinceeereeeemo il tricooloorr!!!! " Cita
paladozza ritorneremo!! Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 Mi go a casa la vhs de quella partida del 1 gennaio....e ogni tanto me la anche riguardo! Xe passai 14 anni, ma ogni volta che nando fa quel tiro e Lauro ziga " è canestro, è canestro..." me vien ancora i brividi.... Pecà che fra 14 anni no poderò dir uguale riguardando Trieste-Bassano... Cita
SandroWeb Inviato 8 Febbraio 2008 Segnala Inviato 8 Febbraio 2008 Xe passai 14 anni, ma ogni volta che nando fa quel tiro e Lauro ziga " è canestro, è canestro..." me vien ancora i brividi.... No iera Gianni De Cleva che fazeva la telecronaca? "E' PAZZESCO! E' PAZZESCO!" Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.