SandroWeb Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Non so quanti de voi ga visto quel che xe successo in panchina durante Acegas-Assigeco. Iannilli e Ciampi che i se ne ga dite quattro, Corvo che ga mandà a quel paese Steffè. Ghe xe voci che parla de un dopo-partida molto pepato negli spogliatoi ancora con Corvo e Steffè protagonisti, seguidi da altri zogadori come Mariani e compagnia bella. L'impression comune xe che se stia cominciando a delinear una sorta de doppio schieramento: da una parte i veterani che xe quei che Steffè difendi ad oltranza, dall'altra parte i giovani (Mariani e Iannilli in primis) che forsi vien un poco troppo bistrattadi da parte del coach. Spero proprio che no sia cussì, anzi se qualchedun sa qualcosa de più o ga news che pol smentir ste voci xe pregado gentilmente de contarle qua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 L'impression comune xe che se stia cominciando a delinear una sorta de doppio schieramento: da una parte i veterani che xe quei che Steffè difendi ad oltranza, dall'altra parte i giovani (Mariani e Iannilli in primis) che forsi vien un poco troppo bistrattadi da parte del coach. Condivido in pien, secondo mi Steffè usa due pesi e due misure. Iannilli fa 5 robe bone de fila e po' sbaglia 1 e el coach se inxxxza, Corvo ne fa 1 bona e 5 sbaiade e per lu' va tutto ben. Almeno qua in casa da qualche tempo non rendemo quel che podemo e se taluni giogadori indugia troppo in facezie/fronzoli/monade la colpa xè anche del coach che ghe lo lassa far. Me ricordo 'sto anno una partida in cui Corvo el se gaveva fatto mal, tipo una contrattura alla coscia. El xè rimasto comunque in campo più o meno tutta la partida e, non podendo far monade xchè el iera infortunado, el ga giogado tutto el tempo per la squadra, fazendo sì solo 4 punti, ma fazendo valer la sua (ottima) vision de giogo e la sua esperienza. Quella per mi resta la sua miglior partida in assoluto. Quando semo in difficoltà noi tendemo ad affidarse solo a lui e secondo mi xè sbagliado, l'altro anno non fazevimo così. Certe robe per mi 'sto anno xè gestide mal. Detto ciò, da qua alla fine speremo de rifarse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Anch'io la penso come voi sul doppio atteggiamento di Mr Steffè Non può esser che Iannilli (e Mariani anche) debbano sorbirsi le romanzine e gli altri NO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Mi non son d'accordo. Go giogà venti anni a balon e penso che devi esserghe un poco de "sano" nonnismo. Xe tutto un ciclo, vegnerà anche el momento dei giovani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Per mi Furio ghe ziga de più a Ian per spronarlo. El xè giovane, un poco fora coi copi, ma coi mezi fisici che ga poderia spacar el mondo. Mi preferivo no tirar fora sto argomento perchè qualcosina la so, anche se de quel che me xè stado riferido, xè una roba diversa. Poi se domenica finida la partida xè suceso altro pel momento ancora no so. Comunque deso riverè capir perchè nela discusion de Trieste-Casalpusterlengo go scrito che le robe bisogna saverle prima de criticar aspramente tuto e tuti soto ogni punto de vista. Mi però resto dell'idea che ste robe resti in spogliatoio tra de lori, che se le risolvi in casa come se usa dir. Ghe manca che anche noi se metemo in mezo... Digo questo perchè dopo vien sempre fora anche robe fasule destinade a ingrandirse, e che influenza i giudizi del publico e pol infastidir/inervosir i direti interesadi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Se fosi solo el fato che Stefe' trata in modo diverso i fighetti dai giovani... no saria tanto grave (anche se non coreto da parte de un alendaor).. quel che no me piasi xe che vedo che i 4 'veci' non fa niente per integrar i giovani... cioe se stefe' li cazzia, inveze de coinvolgerli per farli tirar fora, i li escludi ancora de piu e i zoga tra de lori. Pessima roba. Cusi se sfalda tuto.... o xe za tuto sfalda'... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 No so esattamente ma spero sia robe risolvibili. La forza de una squadra sta sicuramente nell'affiatamento del gruppo. Altrimenti no se va ssai lontan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paladozza ritorneremo!! Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Mi non iero alla partida quindi non go visto, non me missio e non so. Quel che so per certo xe che Steffè ghe rompi particolarmente a Ian perchè el credi tanto in lui e el xe convinto de tirar fora un giogador de eurolega e quindi avendo el muleto 20 anni e pensando solo a birette, tette e culi xe ovvio che Furio lo cazzia più dei altri. Chi gabbi gigà un minimo a qualsiasi sport sa che xe normale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Pol anche esser normale che dopo una partida persa cussì ghe sia qualche malumor.La forza de sta squadra xe stado sicuramente el gruppo e l'affiattamento che se ga creado tra i muli.I problemi loro ga de rimaner nello spogliatoio,perciò no stemo misciarse e pensemo solo a far el nostro dover de tifosi.Per quanto riguarda Mario e soprattutto Ian xe vero che Furio se incazza con lori,ma penso anche mi che lo fazi per spronarli a migliorarse.I muli xe giovani a ga ampi mrgini de miglioramento soprattutto se i se metti la con la testa.AVANTI TRIESTE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts