Jump to content

Cosa guardè per prima roba in una vetrina?

polpetta

Recommended Posts

Metto fora sta discussion perche ultimamente me lo son chiesta, per mio interesse, riguardo mi stessa e guardando la gente davanti i negozi:

ma cossa guardo?cosa me intriga o me incuriosissi?cosa preferisso veder o non veder in una vetrina e/o me fa decider de comprar la o meno...?

Mi no me piasi le vetrine troppo incasinade.. normalmente guardo un poco tutto e de quel che so che me interessa guardo i prezzi come seconda roba.

diseme le vostre impressioni :D

mi no vardo le vetrine :D le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. E visto che me fermo solo se so che la pol eser qcosa che me piasi, la prima roba che vardo xe el prezo :D

In generale cmq se le vetrine xe ben fate xe mejo... :D

Nell'ordine:

1) guardo me stesso riflesso nel vetro perchè essendo particolarmente distratto rischio sempre d'andare in giro in disordine:

2) le cose esposte e, e se c'è qualcosa che mi piace guardo anche il prezzo: la discendenza istriana mi colpisce solo con un pò di ritardo.

Infine mi incuriosisce quando stanno facendo la coreografia delle vetrine: vedere qualcuno di vivo in una vetrina è sempre qualcosa di strano e un pò alienante;

Come ga za dito alcuni, anche mi guardo raramente vetrine a caso. Se me fermo a guardar vol dir che go za in mente un prodotto de zercar, e co lo trovo legio el prezzo :D

Dopodichè torno a casa, vado in rete e quel prodotto lo trovo sempre per molto meno :aracheroba: ........e daghe de Postepay :D:D:D (no beh, in genere me trattengo :p )

dipendi del tipo de negozio: zerti gnanche no vardo e passo avanti, altri : robe de casa, vestiti, vardo cossa i ofri, vardo i prezzi e de solito concludo che go za a casa.. i vestiti vardo anca per gaver un'idea de cossa che xe de moda.

Po vardo sempre le macchine fotografiche, i modelli e i prezzi...

me piasi vardar le vetrine dele gioiellerie e sognar, e po me digo Anche se gavessi i bori de cior, dove podessi portar sta roba??

po me piasi vardar piati, porcellane, ogeti de arte, antiquari.. i strazerioi me piasi anche, perchè digo Ara ti, sta roba che butassi via o Ara ti, come che gaveva nona o zia Gisella!

po me incanto sempre a vardar le vetrine de libri e me digo se val la pena ciogherò in edizion economica...

mi de solito vardo distrattamente quel che xe in vetrina... per lo più vestiti... e solo se me colpisi il tipo o il color de maia/gonna ecc ecc me fermo altrimenti tiro avanti... poi anche mi il prezzo... e chissà perchè ogni volta me acorzo che el xe troppo alto... o xe tutti i prezzi alti o casualmente xe le robe che me piasi mi ad esser care :rolleyes:

e poi con la testa bassa, ripensando ai miei debiti, tiro avanti senza entrar :pianto::pianto:

bhe, mi guardo prima de tutto i prezzi, poi el resto e, comunque se nn go qualcosa de cior nn me fermo mai ma vado avanti dritta, però me piasi le vetrine + curade e che nn gabbi tanti strafanici fora.

Le uniche vetrine dove me fermo anche se nn go de cior niente, xe quelle dei negozi de scarpe sportive e de sport in generale, e anche i negozi de cellulari e robe simili.

• 2 weeks later...
mi no vardo le vetrine :D le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. E visto che me fermo solo se so che la pol eser qcosa che me piasi, la prima roba che vardo xe el prezo :D

In generale cmq se le vetrine xe ben fate xe mejo... :D

quoto pienamente :lol: