polpetta Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Metto fora sta discussion perche ultimamente me lo son chiesta, per mio interesse, riguardo mi stessa e guardando la gente davanti i negozi: ma cossa guardo?cosa me intriga o me incuriosissi?cosa preferisso veder o non veder in una vetrina e/o me fa decider de comprar la o meno...? Mi no me piasi le vetrine troppo incasinade.. normalmente guardo un poco tutto e de quel che so che me interessa guardo i prezzi come seconda roba. diseme le vostre impressioni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 mi no vardo le vetrine le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. E visto che me fermo solo se so che la pol eser qcosa che me piasi, la prima roba che vardo xe el prezo In generale cmq se le vetrine xe ben fate xe mejo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocal Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Ahimè al sangue no se pol sfuggir... E se el sangue vien de l'Istria nobilissima, la prima roba che te vardi in una vetrina... ... xe el prezzo!!!! Tuxav anche ti de quele parti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Nell'ordine: 1) guardo me stesso riflesso nel vetro perchè essendo particolarmente distratto rischio sempre d'andare in giro in disordine: 2) le cose esposte e, e se c'è qualcosa che mi piace guardo anche il prezzo: la discendenza istriana mi colpisce solo con un pò di ritardo. Infine mi incuriosisce quando stanno facendo la coreografia delle vetrine: vedere qualcuno di vivo in una vetrina è sempre qualcosa di strano e un pò alienante; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 guardo come xe disposte le robe.. come le se presenta.. se in una vetrina xe poche robe vol dir che costa tanto.. se xe trope vol dir che no xe de qualità.. cerco la via de mezzo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonio Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 mi no son de origini istriane, ma anche mi el prezzo!! forsi x evitar de perder tempo, illudendome de poderme comperar quel bel paio de jeans, che provo, e poi quando che chiedo quanto vieni, devo far 1 mutuo in banca! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Onestamente no guardo praticamente mai le vetrine se no perchè me servi asolutamente qualcosa che xè dificile de trovar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Beh, una vetrina la vardo se xe de robe che me interessa, successivamente vardo anche i prezzi in relazione alle cose che me piasi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Come ga za dito alcuni, anche mi guardo raramente vetrine a caso. Se me fermo a guardar vol dir che go za in mente un prodotto de zercar, e co lo trovo legio el prezzo Dopodichè torno a casa, vado in rete e quel prodotto lo trovo sempre per molto meno ........e daghe de Postepay (no beh, in genere me trattengo ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Dipendi de cossa xe nela vetrina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 beh, ma tantissime volte me fazo el gireto per cità e vardo le vetrine a svodo.. cussi magari vedo qualche monada e me meto a rider come un ebete! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 dipendi del tipo de negozio: zerti gnanche no vardo e passo avanti, altri : robe de casa, vestiti, vardo cossa i ofri, vardo i prezzi e de solito concludo che go za a casa.. i vestiti vardo anca per gaver un'idea de cossa che xe de moda. Po vardo sempre le macchine fotografiche, i modelli e i prezzi... me piasi vardar le vetrine dele gioiellerie e sognar, e po me digo Anche se gavessi i bori de cior, dove podessi portar sta roba?? po me piasi vardar piati, porcellane, ogeti de arte, antiquari.. i strazerioi me piasi anche, perchè digo Ara ti, sta roba che butassi via o Ara ti, come che gaveva nona o zia Gisella! po me incanto sempre a vardar le vetrine de libri e me digo se val la pena ciogherò in edizion economica... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. quindi solo birrerie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Come ga za dito alcuni, anche mi guardo raramente vetrine a caso. Se me fermo a guardar vol dir che go za in mente un prodotto de zercar, e co lo trovo legio el prezzo Quoto in toto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. quindi solo birrerie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 mi de solito vardo distrattamente quel che xe in vetrina... per lo più vestiti... e solo se me colpisi il tipo o il color de maia/gonna ecc ecc me fermo altrimenti tiro avanti... poi anche mi il prezzo... e chissà perchè ogni volta me acorzo che el xe troppo alto... o xe tutti i prezzi alti o casualmente xe le robe che me piasi mi ad esser care e poi con la testa bassa, ripensando ai miei debiti, tiro avanti senza entrar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 maia/gonna gonna?? cotola!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 quindi solo birrerie? GRrrr no me risulta che le birerie gabi vetrine ne che tantomeno esponi le birre (saria + pericoloso che espor gioieli ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 GRrrr no me risulta che le birerie gabi vetrine ne che tantomeno esponi le birre (saria + pericoloso che espor gioieli ) eh, lo so. peccato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 bhe, mi guardo prima de tutto i prezzi, poi el resto e, comunque se nn go qualcosa de cior nn me fermo mai ma vado avanti dritta, però me piasi le vetrine + curade e che nn gabbi tanti strafanici fora. Le uniche vetrine dove me fermo anche se nn go de cior niente, xe quelle dei negozi de scarpe sportive e de sport in generale, e anche i negozi de cellulari e robe simili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Mi son baba.. e quindi go la tendenza de vardar tutte le vetrine inutili.. la prima roba che vardo xè se quel che xè dentro me pol interessar e de conseguenza vardando el prezzo vedo se la posso comprar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Mi guardo le vetrine o per passatempo, e in sto caso non gurado qls in particolare, oppur perchè xè qls che me attira e allora me lancio guardo tutto ... guardo i prezzi e scampo via Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 mi no vardo le vetrine le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. E visto che me fermo solo se so che la pol eser qcosa che me piasi, la prima roba che vardo xe el prezo In generale cmq se le vetrine xe ben fate xe mejo... quoto pienamente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 mi no vardo le vetrine le vardo solo se so che in quel posto me servi qualcosa, se no paso avanti drito. E visto che me fermo solo se so che la pol eser qcosa che me piasi, la prima roba che vardo xe el prezo Quoto in toto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts