Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Go messo wolskwagen, ma ripensandoghe metterei "alfa" :D

cmq gigigts, te ga bisogno d'un corso accelerato de nomi di auto

Wolswagen, Peoget
:D:D:p
Inviato

per anni el mio sogno iera una Mercedes con autista.. che zerca lu el parcheggio o la meti lu in garage.. come che go visto far ai siori

( un mio amico me diseva : nera con autista.. una volta ala fin te la gaverà sicuro)

Inviato

Mi me son pena compra la nova Swift.. E devo dir che son sai contento..

1.3 GL 3 porte benzina, 92 cavalli, clima stereo e 6 casse tutto di serie a soli 12000 euri..

Inviato
Mi me son pena compra la nova Swift.. E devo dir che son sai contento..

quasi-OT: anca a mi la me ispira sai :) bela linea, le rifinidure dei interni come le xe?

Inviato

Mi go votà Audi perchè anche se nel mio piccolo go la Yaris e me trovo discretamente ben, mio moroso ga l'Audi A3 e devo dir che xe un SPETTACOLO!!! gavemo fatto certi viaggetti per l'Europa che con la Rover che el gaveva prima se li sognavimo!!!

Inviato

eh go messo altro perchè non te ga messo la mia auto... cioè la marca dell'auto che go e che va de dio... Seat (che passion..come la pubblicità)

Cmq non dipsrezzo nianche la Honda, belle confortevoli e le va ben

Ma el mio sogno xè una bella Lamborghini Diablo .... sogno che resterà sogno

Inviato

Me piasessi ciorme una Bugatti EB 110 blu ma visto che xe un sogno :D go messo la Volkswagen. Me piasi la Golf da sempre ma la costicchia :wacko: Alla faccia della Volks Wagen (auto del popolo.... :D) cusì vado in giro con la mia 600 :rolleyes:

Inviato

se gavesi la posibilita' me piasesi l'audi, anche se la bmw xe alla pari :D

el fato xe che in ogni caso tutte le costa tropo, quindi me tegno questa fin che la va avanti e dopo pensero' , ma cmq credo sempre un usato, magari Opel che fin deso me son trova' sai ben :D

onestamente me rompi sempre piu dover spender per l'auto, tra bolli asicurazion manutenzioni e monade varie... se vegnera fora un auto usa e geta a 3000 euri che sara' comoda e sicura anche x spostamenti medio/lunghi, podesi eser la mia auto ideale :D

Inviato
( un mio amico me diseva : nera con autista.. una volta ala fin te la gaverà sicuro)

:merodolodalrider:

mi no savessi cossa dir al momento, dovessi dar un'ociada alle macchine :D

Anche se son curioso de veder ste nove Wolswagen e Peoget...

Inviato

Go votà Honda,quella che go adesso,me trovo benon e no me da problemi e consuma poco :D:D:D anche se il prezzo de partenza xè un poco più elevato delle altre macchine a parità di cilindrata e alimentazione.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro