Vai al contenuto

serai no  

27 utenti hanno votato

1. 1. A casa vostra, ghe xe la ciave o una seradura interna al bagno? la doprè?

• la xe e me sero sempre
      5
    • la xe ma lasso averto
      9
    • la xe e dipendi
      8
    • no la xe e me va ben cussì
      4
    • no la xe ma la volessi
      1
    • altro
      0

Messaggi raccomandati

Inviato

Go visto che a casa dei mii amici xe diversità de impostazion sula ciave dela porta del bagno, vulgo cesso. Qualchedun lassa la ciave dentro, ma altri ga bagno e cesso senza ciave, che un no ghe ciapi mal o se seri dentro... come gavè voi a casa e come preferì? per mi no xe dubbi, me piasi serarme, a meno de no esser sola a casa, a volte el gato ga el permesso de entrar e andar fora..

Inviato

Mi go votà 4, ma no se matematicamente esatta la risposta: go bagno e WC separati e in bagno no go ciave o altro, mentre in gabinetto gavemo una seradura, credo che se disi a scrocco, che però no chiudemo mai, anche perchè la xe dura.

Inviato

Dipendi..

bagno su generalmente aperta, chiusa ogni tanto per farme la doccia... a volte anche porta spalancada (anche se i miei xè nel pian de sotto :D )

bagno zo sempre la porta chiusa e spesso a ciave.. a casa mia xè facile pensar che uno (mamma o papà :D ) se ga dimenticà la luce verta in bagno.. quindi i pensa che sia libero.. e quindi i entra :D

:bye:

Inviato

co iero picia, se serava con un cadenaz. Iera el mio rifugio co fazevo qualcossa che no dovevo e mama se alzava per darmele. De solito arivavo a rifugiarme e a tirara el cadenaz propio el momento che la girava la maniglia.. per anni go avudo el incubo che arivavo, ma no arivavo in tempo a serarme.. eeh, mama iera bona e me voleva ben, ma la gaveva una idea ben ciara de come dovevo comportarme...

Inviato

anche per mi de picia el bagno iera un rifugio privatissimo.... :D poi cambiando casa no gavevimo la serratura nel novo bagno,ma visto che iera el vetro sulla porta,se vedeva co iera qualchedun dentro.....adesso che stago sola,go due gatti e la cassettina xe in bagno,quindi la porta xe sempre verta,co la xe serada vol dir che xe qualchedun dentro e quindi niente chiave!!!!

Inviato

C'è la chiave e mi chiudo.

Siamo in troppi a casa nelle ore di punta rischio un irruzione ogni 30 secondi.

Certe cose le voglio fare in traquillità.

Sopratutto ora che c'è la moglie di mio fratello per casa, o mia nipote che se può apre la porta e viene a chidermi di giocare quando sono occupato in ben altre mansioni.

Una volta anche il cane apriva la porta. Un giorno avevamo ospiti Olandesi ed ha aperto la porta alla giovane oladesina così incauta da lasciare la porta non chiusa.

Quel giorno se meritato doppia razione di biscotti :p

Scherzi a parte almeno per quando ci sono gli ospiti la chiave dovrebbe esserci, poi chi è in bagno decide se chiudere o lasciare aperto.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro