babatriestina Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Go visto che a casa dei mii amici xe diversità de impostazion sula ciave dela porta del bagno, vulgo cesso. Qualchedun lassa la ciave dentro, ma altri ga bagno e cesso senza ciave, che un no ghe ciapi mal o se seri dentro... come gavè voi a casa e come preferì? per mi no xe dubbi, me piasi serarme, a meno de no esser sola a casa, a volte el gato ga el permesso de entrar e andar fora.. Quote
Nona Picia Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Mi go votà 4, ma no se matematicamente esatta la risposta: go bagno e WC separati e in bagno no go ciave o altro, mentre in gabinetto gavemo una seradura, credo che se disi a scrocco, che però no chiudemo mai, anche perchè la xe dura. Quote
davidin Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 allora mi go le ciave sulla porta e solitamente no me chiudo...però se xe ospiti ovvio che me chiudo dentro... Quote
tinuviel Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 me chiudo quasi sempre un poco de privacy almeno in bagno ghe vol! Xè l'unica porta della casa che vien usada la ciave Quote
trert Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 mi no la go su un cesso (quel che uso) ma la go sui altri due, dove solitamente xe affluenza de ospiti.. in quei me sero, in quel mio in primo pian no! Quote
lilli Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 mi go le ciave e non me chiudo mai. a meno che nn sia gente a casa...ospiti...etc etc Quote
saretta Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 non la xè ma la volessi tanto.... quando iero picia mia mamma ga tirà via tutte le ciave e desso nn le trovemo più.... quindi .. Quote
molly Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 go messo dipendi. Nel senso che la ciave xe ma dipendi se xe gente o no a casa. Se xe gente ovvio che chiudo... sa che imbarazzo se questi i entra Quote
orannez Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Mi go la ciave, ma tanto come xe fatta casa mia se vedi se un xe in bagno, per cui no la servi... Quote
ale79 Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 anche mi come quasi tutti se xe gente in casa me serro se no lasso verto... Quote
Starlite Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 la ciave xe e me sero quando no son solo a casa quando son solo laso diretamente la porta spalancada Quote
mula alabardata Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 mi go la seradura.. me de la ciave neanche l'ombra! quindi... la laso sempre verta! Quote
iaga Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Dipendi.. bagno su generalmente aperta, chiusa ogni tanto per farme la doccia... a volte anche porta spalancada (anche se i miei xè nel pian de sotto ) bagno zo sempre la porta chiusa e spesso a ciave.. a casa mia xè facile pensar che uno (mamma o papà ) se ga dimenticà la luce verta in bagno.. quindi i pensa che sia libero.. e quindi i entra Quote
marella :-)) Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 A casa mia si vede se c'è qlcheduno in bagno , quindi c'è la chiave ma non se usa mai.Quando son sola neanche la chiudo Quote
arska Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 la xe ma lasso verto, dei! E de chi dovessi gaver paura?? Che tanto nei X-files no xe che i entrava proprio da porte e finestre Quote
babatriestina Posted January 25, 2007 Author Report Posted January 25, 2007 co iero picia, se serava con un cadenaz. Iera el mio rifugio co fazevo qualcossa che no dovevo e mama se alzava per darmele. De solito arivavo a rifugiarme e a tirara el cadenaz propio el momento che la girava la maniglia.. per anni go avudo el incubo che arivavo, ma no arivavo in tempo a serarme.. eeh, mama iera bona e me voleva ben, ma la gaveva una idea ben ciara de come dovevo comportarme... Quote
assist Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 la ciave xe e me sero quando no son solo a casa quando son solo laso diretamente la porta spalancada Concordo assolutamente, mi fazo uguale Quote
Stefano79 Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 Mi al posto della ciave go una levetta tipo cesso pubblico Sero sempre, anche quando son solo a casa. Xe un istinto naturale trovar un rifugio co se fa i bisogni Quote
merlodegraia Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 anche per mi de picia el bagno iera un rifugio privatissimo.... poi cambiando casa no gavevimo la serratura nel novo bagno,ma visto che iera el vetro sulla porta,se vedeva co iera qualchedun dentro.....adesso che stago sola,go due gatti e la cassettina xe in bagno,quindi la porta xe sempre verta,co la xe serada vol dir che xe qualchedun dentro e quindi niente chiave!!!! Quote
giuli Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 La chiave c'è ma non ho motivo di usarla... Quote
Beck's Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 Mi non la go, ma me va ben così. Xè più bel andar in bagno col ris'cio! Quote
dolby Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 mi no sero mai... e cosa stramba anche nei cessi pubblici go la tendenza a non serarme. Quote
tifone Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 Mi go la ciave e me sero sempre,almeno la voio esser tranquillo ah Quote
Ghost Posted January 25, 2007 Report Posted January 25, 2007 C'è la chiave e mi chiudo. Siamo in troppi a casa nelle ore di punta rischio un irruzione ogni 30 secondi. Certe cose le voglio fare in traquillità. Sopratutto ora che c'è la moglie di mio fratello per casa, o mia nipote che se può apre la porta e viene a chidermi di giocare quando sono occupato in ben altre mansioni. Una volta anche il cane apriva la porta. Un giorno avevamo ospiti Olandesi ed ha aperto la porta alla giovane oladesina così incauta da lasciare la porta non chiusa. Quel giorno se meritato doppia razione di biscotti Scherzi a parte almeno per quando ci sono gli ospiti la chiave dovrebbe esserci, poi chi è in bagno decide se chiudere o lasciare aperto. Quote
Recommended Posts