Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

070501dsc06350gradomartma1.jpg

dopo un lungo lavoro.. cossa ve par?

la proprietaria dell'anel no voleva darmelo.. cussi go usado el cortel e el dito no ghe servirà più..

oviamente scherzo :D

ps x marti.. el tuo anel xe pulito.. tranquilla :D

Edited by trert
Posted

L'elaborazion con PS xe belisima !!! Un gran bel lavor anche iera piu d'efeto se le joze de sangue cascava.... come te le ga fate?

Per marti: se fosi in ti ghe dasi tante, ma tante.. ma taaaaaaaaaaaaaaante lignade :D :D :D

Posted

le goccie go fato dei cerci, dopo li go fati 3d la delle fusioni, poi aggiunto un pattern a bolle, poi l'ombra disegnada mi, poi sfumino e contrasto..

però per inventarme sta roba go fatto troppi tentativi.. :D

Posted

bel lavor! devi esser sta un lavoron!

le gocce in se in 3d xe tropa roba...

ma nel contesto no le sta sai... :(

x esser più veritiero mi gavesi lasa in due 2 continuando le macie della lama...

varda ancora un poco de CSI e impara! :p

Posted

la mia idea iera de far delle goccie a caduta.. in effetti le xe tropo statiche.. ma nella foto un poco de staticismo ghe stava.. :p

go anche la version senza goccie e quella con le croste de carne :D ma no la xe sai bella.. xke la go lassada perder :D

Posted

come imagine la vedo poco reale...particolare ma...credo che l'anel, inserido nel contesto del dito taiado, saria stado cocolo vederlo insanguinado...le gocce beh te lo ga dito anche ti che le xè sai statiche...me convinzi poco anche el sangue sul coltel,ga proprio de colorado.

ma credo che far una roba del genere sia cavoli quindi

bel lavor cmq. :fiuclap:

logicamente tuto imho da un che capisi poco,anzi niente