Stefano79 Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Ripropongo anche sto anno el tema vacanze Dopo un anno de duro lavor/studio, se inizia a pensar dove andar a divertirse in estate. Cosa farè de bel? Quote
marcoxii Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 mi vado dal 16 al 30 giugno a Lignan a Luglio e Agosto non so dove che andarò se qualchidun va a Lignan nel stesso periodo mio,forsi che me vederà zogar basket nel campetto sul piazzal di fronte al Tenda Bar de pineta... Quote
Renè Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 sulla Luna I disi che fa un bel fresco là già che ghe son poderia tociarme in tel mar dela tranquilità Quote
basketteam Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 eh... vacanze... forsi un paio de giorni a Roma in settembre a trovar amici... poi dal 2 luglio in poi sarò impegnà prima a Porto San Giorgio e poi a Fossombrone x finali nazionali e tornei... Quote
SandroWeb Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Quasi tutta l'estate a far carte Altro che ferie! Tze....lavoratoriiiiiiiiiiiii prrrrrrrrrr Scherzi a parte, proprio no so....magari una settimana in garage mio, almeno là xe fresco e podarò ciacolar animamente coi bacoleti... Quote
Ghost Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Sui libri se non passo l'esame di Disegno tecnico industriale che ha fine luglio . Altrimenti non so non ho ancora proggrami. improvviserò. Quote
giuli Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 I primi di giugno son stato 3 giorni nella splendida Verona... Dal 20 al 27 luglio vado a Naxos in Grecia e sto organizzando una 3 giorni a Roma i primi di ottobre per...l'NBA Tour! Quote
babatriestina Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Sti giorni dovevo andar in Armenia... viaggo annullado per mancanza de accompagnator. In alternativa, viaggio in Germania.. annullado per mancanza de partecipanti Go trovado un altro in Germania.. go dovudo annullar mi, che i me ga trovado problemi de salute e me sa che passerò un bon mese su e zo de medici e ospedai. Spero de far qualcossa verso setembre, Germania, o la solita Parigi e salto in Normandia dei cugini. meno mal che go arivado a far el scampon a Vienna l'altro mese Quote
Nona Picia Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Mi, come ogni anno salvo imprevisti, Barcola beach! Quote
giacomin Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Come sempre Barcola, località Marinella "rente el chiosco" ..... e se pasè de là de matina e vedè un vecio co'l capel del "sitodesandro"..... fermeve che sicuramente scampa la bevuda Quote
iaga Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Penso che passerò tutta l'estate in Val Rosandra.. go trovà un posto in sti anni che xè fantastico.. sai fresco e te pol anche vardar tv Quote
Giada Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 Domani vado a Vienna fin domenica Agosto prob a casa de amici sull'appennino reggiano E settembre weekend nella mia adorata Paris (più tutte le gite in giornata che scamperà de qua a ottobre!!!) Quote
molly Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 forse la prossima settimana ndemo allo sbaraglio in giro per l'Italia.. veder un do parchi e un do città dove no son stada... e in luglio Croazia come ogni anno (giusto una settimana) per el resto Trieste e Barcola Beach pure mi anzi se nde ciameme Quote
trert Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 mi come tuti i comerciali che se rispeti go ferie dal 1 al 21 agosto che balotas cmq vado in toscana con la mia dolce metà 8 giorni.. dopo no so bevo Quote
tinuviel Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 i due giorni che son rivada a raccimolar a agosto (no me xè concesso de più ) li passerò sicuramente fora Trieste con la mia dolce metà, probabilmente in montagna ma no so ancora dove de sicuro. Come non quotar Giada co disi (più tutte le gite in giornata che scamperà de qua a ottobre!!!) :D PS tanto non ne supererè! :D Quote
tuxav Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 uhm ma xche solo fin fine otobre?!?! e dopo ? e dove metemo i apresski ? eh?? eh??? :D Quote
tinuviel Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 sssh! Giada no ga de saver! Doveva esser un segreto, cussì a fine anno risultavimo vincitori con ampio margine! ok, me copo! :s'ciopado: o mamma, go cità Trert senza accorgerme.... Quote
Ikeya Posted June 14, 2007 Report Posted June 14, 2007 in Grecia, precisamente a Kos dal 8 al 15 agosto Quote
Malto Posted June 15, 2007 Report Posted June 15, 2007 Mi per le vacanze torno a casa :D :bandieraalabarda: Quote
mula alabardata Posted June 15, 2007 Report Posted June 15, 2007 cmq vado in toscana con la mia dolce metà 8 giorni.. quoto! Quote
marcoxii Posted June 16, 2007 Report Posted June 16, 2007 ciò muloni.... mi doman parto son contento de partir ma me mancherà un casin el forum....ueeeeee ma un do sere me collegherò da un internet point bon muli ve saludo se sentimo...ciau Quote
molly Posted June 17, 2007 Report Posted June 17, 2007 mi parto tra poco e volevo anche mi saludarve tutti. un bacione e se vedemo sabato Quote
Stefano79 Posted June 17, 2007 Author Report Posted June 17, 2007 mi parto tra poco e volevo anche mi saludarve tutti. un bacione e se vedemo sabato Ciao ragazzi, divertive Quote
Recommended Posts