Jump to content

La vita e' un sogno o i sogni aiutano a vivere meglio?  

26 members have voted

1. 1. La vita e' un sogno o i sogni aiutano a vivere meglio?

• La vita e' un sogno
      2
    • I sogni aiutano a vivere meglio
      13
    • Mola la fiasca e smetila de parlar monade :D
      11

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

In fatto de sogni ne go fatto uno clamoroso l'altra settimana, ma no me sembra el luogo adatto per raccontarlo: ve basti saver che iero nel wc de casa mia che fazevo baruffa con un strano composto organico O|

Baci :bye:

Posted
In fatto de sogni ne go fatto uno clamoroso l'altra settimana, ma no me sembra el luogo adatto per raccontarlo: ve basti saver che iero nel wc de casa mia che fazevo baruffa con un strano composto organico O|

Baci :bye:

Eh si certo ah! Te conti le robe a meta'?? Nianche per idea, te ga iniziado e te finisi :D

AloHa

Vico

Posted

Comunque Sandro, ti non te crederà, ma questa discussion xe stada messa apposta su da mi e Vico perciò che ti te conti proprio quel sogno de cui te ga accennà prima... quindi non te pol esimerte... IHIHIHIH CHE BASTARDI.. :p

Posted
Comunque Sandro, ti non te crederà, ma questa discussion xe stada messa apposta su da mi e Vico perciò che ti te conti proprio quel sogno de cui te ga accennà prima... quindi non te pol esimerte... IHIHIHIH CHE BASTARDI.. :p

Ormai no me stupisso più de niente :rotfl:

Solo Starlite ga avudo el cul (se cussì podemo ciamarlo) de sentir per filo e per segno quel mio fantastico sogno che go fatto...chiedeghe a lui delucidazioni, mi son timido :oops:

Posted

Nego tutto nel modo piu' assoluto :D

No so perche', ma l'argomento me piasi un casin e per questo ge deciso de lanciar el sondaggio :p

AloHa

Vico

Posted

Ormai no me stupisso più de niente :rotfl:

Solo Starlite ga avudo el cul (se cussì podemo ciamarlo) de sentir per filo e per segno quel mio fantastico sogno che go fatto...chiedeghe a lui delucidazioni, mi son timido :oops:

'ndemo dei, bevite un due calici e raccontine el tuo bellissimo sogno :D

AloHa

Vico

Posted

E il diritto alla privacy dove lo mettemo? :ph34r:

A parte che la discussion no xe intitolada "Sogni dell'Amministrator del forum" ma in generale "Sogni" de tutti...perchè non raccontè anche i vostri? :D

Se volè, Starlite xe a conoscenza della mia esperienza onirica visto che ghe gò contado per filo e per segno...chiedeghe a lui no? :lol: E poi continuo a dir, mi son timido :D (cmq nel sogno ghe iera anche una tazza del water alta e larga 2 volte quella normale O| )

Posted

Alora...

pense.... un xe sentado in aula studio in H3 e ghe riva vizin sto SandroWeb... disendo "cio' go de contarte una roba, bon che te go trovà..."

sicome lui se sorbisi regolarmente (o quasi) i mii sogni marzi, una volta tanto che ne fa lui uno...

che a dir el vero xe due... perche'....

la mattina che me lo ga contaà el se gaveva apena insogna' de incontrarme e contarme quel altro sogno, che conto qua de seguito....

niente.... el se ga sognà sto condoto alto come lui e largo in proporzion, con l'acqua alta, quasi che trabocava, e dentro... cossa iera dentro?

dentro iera un stronzon (se pol dir stronzon? - indiferente) a forma de ca##one, grande, gigante, e durrro, ma duro!

Alora, no savendo cossa far, el se tira su le manighe e tenta de strucarlo dentro zo pe'l condoto, ma inveze de andar zo, el torna su e schizza fora del cesso andandose a tacar drito sul muro davanti de lu'

ecolo... ve ga piasso? :ave::clap::rotfl:O|

Posted
Buuuuuuuh buuuuuuuuuuuuuuh, gabbi el coraggio dei tuoi sogni! :down:

Lei che la xe cussì bravo de contar i sogni, la conti come Gastone Moschin la ghe ga pisado sui tapedini dell'auto :rotfl:

Posted

Eh.. te ga contado tuto ti :D

Me son sogna' che per farme un scherzo, iera un mio amico che me verzeva l'aulto e me cavava i sedili, mentre Gastone Moschin me pisava dentro in auto... che bel scherzo :rotfl:

• 1 year later...
Posted
Purtroppo sogno poco/niente o se preferì non ricordo quel che sogno.

Che mi sappia non sogno proprio ma vado in Stand By.. :lol:

Quando si entra in fase Rem si sogna sempre.

Ma della stragrande maggioranza dei sogni non ci si ricorda.

Il ricordo nitido è raro. Molto più frequenti sono i casi in cui i ricordi vengono "richiamati".

Senzazioni e situazioni che al mattino ti fanno ricordare il sogno.

Questo dipende dalla sensibilità personale e sopratuto dal avere la mente abbastanza sgombra e libera.

I sogni vengono rigettati e dimenticati automaticamente perché reputati non utili dal cervello che preferisce concentrarsi su quello che ha da fare sul momento.

Insomma se appena sveglio invece di vagare un po con la fantasia ti devi concentrare subito suo prepararti uscire ed andare a lavoro riduci drasticamente le possibilità di ricordare il sogno.

• 2 weeks later...
Posted
Quando si entra in fase Rem si sogna sempre.

Ma della stragrande maggioranza dei sogni non ci si ricorda.

ecco.

ho due teorie:

Teoria 1

Io non arrivo alla fase REM che già è ora di svegliarmi..

Teoria 2

Nel sogno sto risolvendo problemi di lavoro (in tal caso passo la fase rem lavorando e quindi si spiega anche come mai le settimane a volte mi sembrano lunghe il doppio).. infatti la mattina anche se non sono completamente lucido riesco a risolvere problemoni complicatissimi :)