Jump to content

Finalmente se poderà visitar el Faro dela vitoria fin suso!


Renè

Recommended Posts

Finalmente! Go leto un per de giorni fa no so indove, che dopo tanti anni se poderà salir fin in zima al Faro dela vitoria durante le visite.

Mi solo una volta son sta fin in alto..ma no go visto niente perché iera el 1977 e mi iero ancora ben conzà dentro el ventre materno!

El faro poi i lo ga serado fin al 1983, quando el fu verto de novo soto el patrocinio dela marina militar..però fin a ogi se lo ga sempre podù visitar solo fin ala prima balaustra..

In pasato go anca tentà de coromper el guardian per salir in zima che me gavessi sempre piasso, ma no xè sta niente de far. Alora più vanti go tentà de coromper el fio del guardian regalandoghe le merendine mister day, quele che nei ani '80 i gaveva el bucal suto in regalo in tei pachi de 500 grami, ma nianca con lui go podù salir.

Desso finalmente se la notizia xè confirmada, poderemo gustarse tuti el belisimo panorama che fin desso gavemo ocià solo dale cartoline ed inoltre son ssai curioso de veder dal vivo i machinari e tuto el resto!

:bye::bandieraalabarda:

SPLENDI E RICORDA I PETESSONI SUL MARE (E IN CARSO)

farodellavittoriaql2.jpg

Link to comment
Share on other sites

assurdo che fin deso no se podessi...

Più che altro, no capisso perchè far solo con le visite e no organizar una roba per turisti, come pol eser el campanil de S.Marco a Venezia, o una torre dela catedral de Colonia. Xe nela norma, e saria una atrazion niente mal.

Link to comment
Share on other sites

Quando iero picio son stado fin su,me ricordo che le scale non finiva mai,ma non me ricordo proprio come iera il panorama da lassù :cherobeara: xe passai più de trenta anni oramai :D

sarà dura ma mai come andar in cima alla cupola di San Pietro! :pauraaaa:

mamma mia che..via Crucis! :D

Link to comment
Share on other sites

Stefano, no xè svodo atorno la scala. Xè tuto muro e in alternativa xè l'ascensor :) Forsi le vertigini pol vignir su l'ultimisimo pogiolo, quel verde in fero. :pauraaaa: Te lo disi un che ga vertigini persin quando xè in piè sul leto.

:bye::bandieraalabarda:

Link to comment
Share on other sites

Xè zona militar, no se pol far bungee..in compenso se lo poderà far a Treviso diretamente dala statua dedicada a Red Canzian, el bassista dei Pooh!! Eco qui soto l'ambizioso progeto del'ingegner Giani D. che ilustra la statua-colosso:

colossodirediy6vc2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dal Piccolo de ogi:

PROGETTO TURISTICO

Faro della Vittoria aperto fino al piano più alto

Convenzione tra Provincia e Marina militare: una gara per la gestione della struttura

Una gara per la gestione del Faro della Vittoria, da trasformare in attrazione turistica a tutto tondo con l’apertura degli anelli superiori, finora esclusi dalle visite dei turisti. La vuole indire la Provincia che stamane nella propria sede di palazzo Galatti sottoscriverà una convenzione con la Marina militare per l’apertura al pubblico dello storico Faro.

«Fin dal nostro insediamento in Provincia – spiega Godina – abbiamo iniziato un percorso finalizzato a questa proposta, perché riteniamo che il Faro, dedicato fra l’altro alla memoria dei caduti della prima guerra mondiale, della cui conclusione quest’anno si celebrano i novant’anni, possa diventare un importante elemento dell’offerta turistica del nostro territorio. Pur nella consapevolezza che si tratta di una struttura della Marina militare – aggiunge – abbiamo pensato a uno strumento, la convenzione, che permetta di avviare tutte le procedure necessarie a garantire una normale fruizione del Faro da parte dei turisti».

La Provincia garantirà la manutenzione dell’area verde che circonda la costruzione, e che in prospettiva potrebbe diventare anch’essa sede di visite. «Il Faro – sottolinea Godina – fu costruito sopra un vecchio fortino dell’esercito asburgico, perciò i motivi di visita sono molteplici. Sta a noi amministratori creare i presupposti affinché la struttura sia messa, compatibilmente con le esigenze della Marina militare, a disposizione dei visitatori». Inizialmente sarà aperto solo l’anello inferiore, ma in futuro tutto il Faro sarà a disposizione di quanti vorranno salire fino al piano più alto, da cui si gode di una splendida vista sul golfo e sulla città. (u.s.)

Link to comment
Share on other sites

il problema principale per quanto riguarda i turisti è l'arrivarci e farlo conoscere, conosco tanti triestini che non ci sono mai andati... già il fatto che si può salire sul campanile di san giusto a molti è oscuro, sono tante cose che andrebbero reclamizzate anche tra i triestini in primo luogo.

Link to comment
Share on other sites

Inizialmente sarà aperto solo l’anello inferiore, ma in futuro tutto il Faro sarà a disposizione di quanti vorranno salire fino al piano più alto, da cui si gode di una splendida vista sul golfo e sulla città. (u.s.)

Pensavo il primo anello fosse già aperto....che si possa salire in alto " in futuro" sine die, non mi da nessuna allegria, da noi anche una data precisa significa forse mai....figuriamoci un generico "in futuro" .. solito articolo del piccolo sulle belle intenzioni

Link to comment
Share on other sites

fu costruito sopra un vecchio fortino dell’esercito asburgico, perciò i motivi di visita sono molteplici.

Me giusto domandavo iniziando a legger l'articolo del forte.

Lo go visto da varie foto esterne, ma xe qualcosa de veder? O i lo gà tipo trasformà in uffici della marina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×