Starlite Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Me xe capità questo interessante argomento de discussion Quando ve tocherà, perché son sicuro che ve tocherà (e sicuro adesso ve ste tocando ), cosa volè che se fazi e, soprattutto, NO se fazi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Voio esser cremado, senza alcun dubbio. E metteme per favor la sciarpa dell'Unione dentro. Cmq me stago tocando furiosamente dopo le parole qua sora E no stè pensar mal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 per el momento rido...per el resto penserò Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Rispondo quel che go dito ieri sera 1. No voio annunci sul giornal 2. No voio fiori 3. No voio cerimonie religiose 4. No voio persone che vegni perchè se senti in obbligo (chi no me pol veder pol restar tranquillamente a casa) 5. Voio esser cremada 6. Voio che nessun pianzi 7. Se qualchedun vol far qualcosa per mi, che aiuti i gattili o i canili Se me vien in mente altro lo dirò prima che sia troppo tardi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4st3r Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 quando el capoto de legno che se restringi ogni giorno raggiungerà el massimo grado de restringimento... diria cremazione x non correr el rischio de sveiarme in brutte situazioni.... letale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 Niente cerimonia religiosa Spender el meno possibile Cremazion, se dopo qualchedun vol ciorse un poche de ceneri... prego Serar ben la scatola granda usando un svita-avvita Black&Decker Far ben festa con magnar a bever, se volè far el trenin mentre el stereo sona "Brigitte Bardot", sempre che ve metè capelin de carta e lingua de Menelik Lista sempre passibile de variazioni e aggiornamenti, meno che el punto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Far ben festa con magnar a bever, se volè far el trenin mentre el stereo sona "Brigitte Bardot", sempre che ve metè capelin de carta e lingua de Menelik Ahhahahahahhahahahhahah No vedo l'ora che rispondi Tifone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 Me stago rammaricando che no podero' partecipar al trenin, a meno che el primo no tegni in man la scatoletta con le ceneri... ma allora no'l podessi tenir in man le maracas.... quindi impini' pur le maracas con le mie ceneri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Me xe capità questo interessante argomento de discussion Quando ve tocherà, perché son sicuro che ve tocherà (e sicuro adesso ve ste tocando ), cosa volè che se fazi e, soprattutto, NO se fazi? Ciò Star.....te gà magnà pesante ieri sera??????? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 Ciò Star.....te gà magnà pesante ieri sera??????? ? Xe robe imprevedibili... no se sa mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 allora....quando vegnirà l'ora de andarsene volessi che: 1.vegnissi cremado 2.non ghe fossi nessuna cerimonia religiosa 3.la mia urna venissi verta sul Molo Audace affinchè le mie ceneri se spargi sul mio amato mar... 4.farò una lista de chi che voio sul molo...solo chi che voio ben e no altri... 5.niente fiori 6.come sottofondo Comfortably Numb dei Pink Floyd 7.opere de ben a canili e gattili... stop.....cmq che sia ben chiaro...me sto toccando i maruns tutto el tempo a causa de sta discussion . ..speremo che rivi sai tardi sto momento....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 .... quindi impini' pur le maracas con le mie ceneri :rotfl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fra_fre Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 mi voio un sottofondo de musica dei queen e vizin de mi una foto del piccolo freddie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Se l'on. Dott. Lamorte verà a trovarme a casa coi trombini inzupai del'acqua del'Ade..alora mi voio inanzituto un funeral divertente senza musi longhi e atmosfera de mufo. Un funeral tipo alla New Orleans con una big band che la soni "Alte kameraden" in versione jazz, poi un bel discorso solene de Roby botegher. A seguir l'amainabandiera eseguido diretamente dale autorità. Subito dopo el solevamento a brazo del feretro. E me racomando, sicome son un tipo tuto sprint, voio la bara model "Zimolo Racing - Sport coupé 1600" con interni in raso e servosterzo, cambio a man e lumini alogeni! Spero de no gaver chiesto tropo. Naturalmente gaverè capido che no voio eser parzialmente scremado come Calisto Tanzi. Infine voio eser sepelido in mar, sperando de no eser ripescado per sbaio e rivendudo a trance come barbon opure sparo in pescheria..no se sa mai, con la crisi che xè. Comunque mi credo che i scrivi sta roba solo per tumular la zente.. Bona vida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 cremazion perchè se no no i me ciol in tomba de famiglia una bela messa chi che vol che vegni e chi che no vol no me ofendo ( chissà se ghe sarà ancora preti?) no fiori ma opere di bene però una volta disevo che se moro in primavera voleria una corona de morto tuta de primulette selvadighe ( savè la fadiga a farla!!) importantissimo: che qualchedun se cioghi el gato del momento, ma spero de provveder cole mie ultime volontà. e che i parenti no rugni tropo, che i troverà sicuro qualcossa de criticar.. dimenticavo: saria assai bel morir in mio letto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Mah, co tirerò i crachi (o per dirla alla De Andrè: "quando scadrà l'affitto di questo corpo idiota") innanzitutto voio esser sicuro de esser morto prima che i fazi qualsiasi roba su de mi. Quindi: 1. Spareme un colpo in testa. 2. Sarò morto, giusto? Quindi cosa me frega de bara, cremazion o altro? Fe quel che volè. 3. Che vegni gente o meno al funeral no me cambia, chi me voleva ben gaveva tempo per dimostrarmelo, dei altri no me interessa. 4. Sarò morto, quindi no poderò esser presente per scandalizzarme o compiacerme dell'organizzazion del funeral, ergo consiglio de spender el meno possibile. 5. Canili e gattili xe el mio ultimo pensiero. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) innanzi tutto spero che succedi el più tardi possibile se proprio no xe possibile e messer satanasso vol venir a ciorme prima ve chiedo gentilmente che risparmiè i soldi in fiori, cusini, necrologi e robe del genere e se rivè fe un'elargizion a favor de qualche struttura che cura fioi ammaladi... tutto qua e cmq... col massimo del rispetto ve digo che spero de rivar ad esaudir prima tutti i vostri desideri... ovviamente tra moltissimi lustri... anzi no tutti va.... se no resto solo.... Edited February 10, 2008 by basketteam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 tutto qua e cmq... col massimo del rispetto ve digo che spero de rivar ad esaudir prima tutti i vostri desideri... ovviamente tra moltissimi lustri... Condivido questo tuo desiderio... ma xe come i HighLander sa? Ne resterà uno solo, anche se per poco... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Per quanto me riguarda 1) volesi esser cremada 2) no voio gaver assolutamente nessuna cerimonia religiosa 3) volesi che le mie ceneri vegni sparse in mar da una barca a vela al largo 4) volesi esser brusada con tutto quele robe materiali che riterrò importantissime in quel momento (come le foto delle persone più care..) penso che possi bastar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 [semiOT] E comunque xe vergognoso che anche morir gabi de costar una cifra! Tra la bara, la cerimonia, necrologi, fiori, carte e menade varie...[/semiOT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 [semiOT] E comunque xe vergognoso che anche morir gabi de costar una cifra! Tra la bara, la cerimonia, necrologi, fiori, carte e menade varie...[/semiOT] mio nono diseva "Una cassa de morto costa più", in realtà no xe la cassa che costa.. el più caro xe el necrologio sul Piccolo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Ahhahahahahhahahahhahah No vedo l'ora che rispondi Tifone Beh come go za dito me faria piazer che durante il mio funeral ghe fossi allegria e no musi lunghi e tristi,ecco se volè podè far sonar la mia canzon preferida che ogni tanto canto anche adesso (ramaya). Per il resto no ga tanta importanza fe come vole,anzi una roba podè far....niente fiori solo una rosa rossa.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 ma no gave' altro de mejo de parlar ? penso sia robe che ogni dun vedi personalmente e ai altri pol anche no fregarghe... e cmq farghe batudine sora me par veramente triste. cmq bon divertimento. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) ma no gave' altro de mejo de parlar ? penso sia robe che ogni dun vedi personalmente e ai altri pol anche no fregarghe... e cmq farghe batudine sora me par veramente triste. cmq bon divertimento. scusa ma...a chi no ghe frega, basta che no leggi... come te ga dito, se robi che ognidun vedi personalmente....evidentemente più de qualchidun gà le idee ben chiare e no credo ghe sia niente de mal! Edited February 10, 2008 by _titti_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 per el momento penso a viver che za la xe dura... per pensar alla morte xe sempre tempo... spero la rivi più tardi possibile che go tante robe de far Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts