Jump to content

Quando ve tocherà... ultime disposizioni

Starlite

Recommended Posts

Rispondo quel che go dito ieri sera :D

1. No voio annunci sul giornal

2. No voio fiori

3. No voio cerimonie religiose

4. No voio persone che vegni perchè se senti in obbligo (chi no me pol veder pol restar tranquillamente a casa)

5. Voio esser cremada

6. Voio che nessun pianzi

7. Se qualchedun vol far qualcosa per mi, che aiuti i gattili o i canili

Se me vien in mente altro lo dirò :D prima che sia troppo tardi :baba:

1. Niente cerimonia religiosa
  2. Spender el meno possibile
  3. Cremazion, se dopo qualchedun vol ciorse un poche de ceneri... prego :D
  4. Serar ben la scatola granda usando un svita-avvita Black&Decker
  5. Far ben festa con magnar a bever, se volè far el trenin mentre el stereo sona "Brigitte Bardot", sempre che ve metè capelin de carta e lingua de Menelik

Lista sempre passibile de variazioni e aggiornamenti, meno che el punto 1 :D

allora....quando vegnirà l'ora de andarsene volessi che:

1.vegnissi cremado

2.non ghe fossi nessuna cerimonia religiosa

3.la mia urna venissi verta sul Molo Audace affinchè le mie ceneri se spargi sul mio amato mar...

4.farò una lista de chi che voio sul molo...solo chi che voio ben e no altri...

5.niente fiori

6.come sottofondo Comfortably Numb dei Pink Floyd

7.opere de ben a canili e gattili...

stop.....cmq che sia ben chiaro...me sto toccando i maruns tutto el tempo a causa de sta discussion :crylol: . :merodolodalrider: ..speremo che rivi sai tardi sto momento.......

Se l'on. Dott. Lamorte verà a trovarme a casa coi trombini inzupai del'acqua del'Ade..alora mi voio inanzituto un funeral divertente senza musi longhi e atmosfera de mufo. Un funeral tipo alla New Orleans con una big band che la soni "Alte kameraden" in versione jazz, poi un bel discorso solene de Roby botegher.

A seguir l'amainabandiera eseguido diretamente dale autorità. Subito dopo el solevamento a brazo del feretro.

E me racomando, sicome son un tipo tuto sprint, voio la bara model "Zimolo Racing - Sport coupé 1600" con interni in raso e servosterzo, cambio a man e lumini alogeni! Spero de no gaver chiesto tropo. Naturalmente gaverè capido che no voio eser parzialmente scremado come Calisto Tanzi. Infine voio eser sepelido in mar, sperando de no eser ripescado per sbaio e rivendudo a trance come barbon opure sparo in pescheria..no se sa mai, con la crisi che xè.

Comunque mi credo che i scrivi sta roba solo per tumular la zente..

Bona vida

:bye::bandieraalabarda:

cremazion perchè se no no i me ciol in tomba de famiglia

una bela messa chi che vol che vegni e chi che no vol no me ofendo ( chissà se ghe sarà ancora preti?)

no fiori ma opere di bene

però una volta disevo che se moro in primavera voleria una corona de morto tuta de primulette selvadighe ( savè la fadiga a farla!!)

importantissimo: che qualchedun se cioghi el gato del momento, ma spero de provveder cole mie ultime volontà.

e che i parenti no rugni tropo, che i troverà sicuro qualcossa de criticar..

dimenticavo: saria assai bel morir in mio letto...

Mah, co tirerò i crachi (o per dirla alla De Andrè: "quando scadrà l'affitto di questo corpo idiota") innanzitutto voio esser sicuro de esser morto prima che i fazi qualsiasi roba su de mi. Quindi:

1. Spareme un colpo in testa.

2. Sarò morto, giusto? Quindi cosa me frega de bara, cremazion o altro? Fe quel che volè.

3. Che vegni gente o meno al funeral no me cambia, chi me voleva ben gaveva tempo per dimostrarmelo, dei altri no me interessa.

4. Sarò morto, quindi no poderò esser presente per scandalizzarme o compiacerme dell'organizzazion del funeral, ergo consiglio de spender el meno possibile.

5. Canili e gattili xe el mio ultimo pensiero.

:papa:

innanzi tutto spero che succedi el più tardi possibile :lol::lol::lol::lol:

se proprio no xe possibile e messer satanasso vol venir a ciorme prima ve chiedo gentilmente che risparmiè i soldi in fiori, cusini, necrologi e robe del genere e se rivè fe un'elargizion a favor de qualche struttura che cura fioi ammaladi...

tutto qua e cmq... col massimo del rispetto ve digo che spero de rivar ad esaudir prima tutti i vostri desideri... ovviamente tra moltissimi lustri... :bye::bye::bye:

anzi no tutti va.... se no resto solo....

Edited by basketteam

tutto qua e cmq... col massimo del rispetto ve digo che spero de rivar ad esaudir prima tutti i vostri desideri... ovviamente tra moltissimi lustri... :bye::bye::bye:

Condivido questo tuo desiderio... ma xe come i HighLander sa? Ne resterà uno solo, anche se per poco... :D:merodolodalrider:

Per quanto me riguarda

1) volesi esser cremada

2) no voio gaver assolutamente nessuna cerimonia religiosa

3) volesi che le mie ceneri vegni sparse in mar da una barca a vela al largo

4) volesi esser brusada con tutto quele robe materiali che riterrò importantissime in quel momento (come le foto delle persone più care..)

penso che possi bastar.

:bye:

[semiOT] E comunque xe vergognoso che anche morir gabi de costar una cifra! Tra la bara, la cerimonia, necrologi, fiori, carte e menade varie...[/semiOT]

mio nono diseva "Una cassa de morto costa più", in realtà no xe la cassa che costa.. el più caro xe el necrologio sul Piccolo!

Ahhahahahahhahahahhahah

No vedo l'ora che rispondi Tifone :D

Beh come go za dito me faria piazer che durante il mio funeral ghe fossi allegria e no musi lunghi e tristi,ecco se volè podè far sonar la mia canzon preferida che ogni tanto canto anche adesso :D (ramaya).

Per il resto no ga tanta importanza fe come vole,anzi una roba podè far....niente fiori solo una rosa rossa....

ma no gave' altro de mejo de parlar ? penso sia robe che ogni dun vedi personalmente e ai altri pol anche no fregarghe... e cmq farghe batudine sora me par veramente triste. cmq bon divertimento.

scusa ma...a chi no ghe frega, basta che no leggi... :D

come te ga dito, se robi che ognidun vedi personalmente....evidentemente più de qualchidun gà le idee ben chiare e no credo ghe sia niente de mal!

:bye:

Edited by _titti_