Guest Nostradamus Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 Ho trovato un gruppo su flickr per modelle aspiranti/professioniste triestine. Ma è ancora vuoto......dateci dentro! Link Quote
molly Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 eh podesimo far noi mule del forum... polpetta ne fa un servizio fotografico e se improvvisemo modelle ok scherzavo .. Quote
trert Posted April 3, 2008 Report Posted April 3, 2008 (edited) bel mi me son iscrito.. ma nostradamus.. te son l'aministrator ti? Edited April 3, 2008 by trert Quote
nostradamus78ts Posted November 18, 2008 Report Posted November 18, 2008 bel mi me son iscrito.. ma nostradamus.. te son l'aministrator ti? no....un mio amico. ma saria cocolo...no? Magari se pol far el calendario delle mule del sito de sandro! ;-) Quote
sergio78 Posted November 19, 2008 Report Posted November 19, 2008 (edited) no....un mio amico. ma saria cocolo...no? Magari se pol far el calendario delle mule del sito de sandro! ;-) mi son la prima...un paio de ritocchini qua e la e son ok Edited November 19, 2008 by sergio78 Quote
dido76 Posted November 19, 2008 Report Posted November 19, 2008 mi son la prima...un paio de ritocchini qua e la e son ok eh no, te sa che dopo chi vedi el calendario ga spirito de emulazion e no magna + x diventar come ti ritocad-a...oramai se xè giunti al punto che xè el caso del "semo come semo" e quindi niente ritochi Quote
saretta Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 dopo le furlane e le bisiache... far el calendario delle triestine???? no???? saria giusto! Quote
Recommended Posts