dido76 Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 sondagio molto semplice Come da titolo: zoghè coi videogioghi sul pc? Meto pc perchè xè la """"piataforma""" che mi uso e che conoso...i zoghi x console no li conoso sai...go zogado un poco sula ps2 ma no conoso sai titoli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Da piccolo giocavo con la play station poi ho fatto rotta verso il pc e ora gioco solo col pc sempre e solo a Nba Live ovviamente 2000 2004 2005 2006 e 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 una volta,anni fa, qualche zogo de strategia.. co iero giovine per bon no iera videozoghi, e gnanca computer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Fin a qualche mese fa: sì, spesso. Anche se per la magiorparte online (ma NO MMORPG). Deso me go ciolto la PS3, no go più la partizion de windows sul mac, e zogo con ela cmq sì, se e quando go tempo me piasi zogar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Simcity 2000, ma devo trovar come farlo girar su Ubuntu Terror from the Deep Buzz Aldrin's Race into Space Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Qualche volta giogo e perdo ore su ore P.S. Me piasi i gioghi de strategia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 si si zogo ogni tanto .. tipo me piasi i zoghetti sportivi tipo fifa e corse tipo fast and furious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Proprio deso stago zogando a Resident Evil 4 Figon, sol oche me dà problemi coi filmati Go votado 2. Ogni tanto me intrippa qualche zogo e lo meto su, senò pol passar 2 anni che no zogo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-chris Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Fin poco tempo fà spesso, dopo go cambià lavor e son fini sul pc tutto el giorno quindi un poco go perso. Adesso poi che vado anche a scola ... Cmq zogavo parecchio, fps, strategici in tempo reale,puzzle game. Ultimo Call of Duty 4 Modern Warfare e per altri dovrò aspettare di aggiornare il pc perchè già adesso escono nuovi giochi che non supportano la mia scheda video. Con le console tipo play o xbox ho giocato raramente , odio troppo il pad preferendo brutalemente muose + tastiera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Go inizià a metà anni 80 con Spectrum e Commodore 64 ... ma quei no iera zoghi veri! Poi, dopo parecchio tempo, xe rivà el PC e me son intortà con tutti i zoghi de simulazion e strategia. No podeva mancar alcune stagioni de NBA con una guardia Italiana col numero 8 dal tiro mortifero dai 7,05 Poi, quando un giorno me son accorto che i ultimi zoghi compradi (son un de quei mona che no scariga niente ... o quasi ...) Scudetto 06, Civilization 4 (me par) e FIFA 07 a distanza de svariati mesi iera ancora incellophanadi, go capido che tra concerti, articoli, foto, interviste, lavoro, famiglia, una squadra de balon che ga recentemente vinto el derby della Madonnina, fantatornei de ogni tipo e qualche buon libro ... no iera + tempo per zogar al PC Pecà, perché me ga sempre piaso tanto. Lo trovavo rilassante e stimolante al stesso tempo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Mi giogo col PC poche volte...giogo de più con l'XBox 360 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 No...a parte una partita natalizia a Tekken con mio fratello che nel tempo ha sostituito la sfida a cuscinate non gioco più. Mi sono reso conto che i videogiochi portano via un sacco di tempo. Lo so...è un pensiero da vecchi...evidentemente in questo lo sono!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Mi sono reso conto che i videogiochi portano via un sacco di tempo. I computer in generale portano via un sacco di tempo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 no, rarissimo proprio e ccmq a qualche giogheto stupidissimo tipo mahjong... niente de più complicato... no fa per mi, son proprio negà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted October 5, 2008 Author Report Share Posted October 5, 2008 mi zogo e spesso... deso stago zogando a Grid...gran bel zogo de corse con auti de tuti i tipi... go anche in pie una carriera con madden2008 da poco go finido rainbow six las vegas2 e altri sul genere... cmq gavendo el pc zogo solo su pc...go zogado un poco su ps2 ma no iera "mia" se podesi far qualche recension dei zoghi zogadi...cosa disè? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-chris Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 se podesi far qualche recension dei zoghi zogadi...cosa disè? Me par che saremmo in due farsele un con l'altro Uff, continua a uscir zoghi novi e la mia scheda video no supporta el pixel shader 2.0. Li stago mettendo de parte per quando cambierò pc, ma te ga voia ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 Fin a qualche settimana fa gavesi risposto si, ogni tanto... Adesso devo risponder "A gaver tempo...." perchè me piasi i videozoghi sul pc (anche se preferiso la wii) ma no xe tempo per zogarghe................ Il preferito de sempre.. Final Fantasy 8.... Quel si che iera un zogo .) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Colaussi89 Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 Si ogni tanto, gioco su tutto a PES (Pro evolution soccer) un gioco di calcio, poi ogni tanto se capita giochi che mi incuriosiscono tipo Oblivion, Spore, Resident evil 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Risposto si spesso... anche se da maggio praticamente non gioco causa impegni di studio... ma conto di riprendere dopo la laurea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts