Jump to content

zoghè coi videogioghi al pc?

Recommended Posts

Fin a qualche mese fa: sì, spesso. Anche se per la magiorparte online (ma NO MMORPG).

Deso me go ciolto la PS3, no go più la partizion de windows sul mac, e zogo con ela :) cmq sì, se e quando go tempo me piasi zogar.

Fin poco tempo fà spesso, dopo go cambià lavor e son fini sul pc tutto el giorno quindi un poco go perso. Adesso poi che vado anche a scola :D ...

Cmq zogavo parecchio, fps, strategici in tempo reale,puzzle game.

Ultimo Call of Duty 4 Modern Warfare e per altri dovrò aspettare di aggiornare il pc perchè già adesso escono nuovi giochi che non supportano la mia scheda video.

Con le console tipo play o xbox ho giocato raramente , odio troppo il pad preferendo brutalemente muose + tastiera

Go inizià a metà anni 80 con Spectrum e Commodore 64 ... :rolleyes: ma quei no iera zoghi veri!

Poi, dopo parecchio tempo, xe rivà el PC e me son intortà con tutti i zoghi de simulazion e strategia. No podeva mancar alcune stagioni de NBA con una guardia Italiana col numero 8 dal tiro mortifero dai 7,05 :lol:

Poi, quando un giorno me son accorto che i ultimi zoghi compradi (son un de quei mona che no scariga niente ... o quasi ...) Scudetto 06, Civilization 4 (me par) e FIFA 07 a distanza de svariati mesi iera ancora incellophanadi, go capido che tra concerti, articoli, foto, interviste, lavoro, famiglia, una squadra de balon che ga recentemente vinto el derby della Madonnina, fantatornei de ogni tipo e qualche buon libro ... no iera + tempo per zogar al PC :(

Pecà, perché me ga sempre piaso tanto. Lo trovavo rilassante e stimolante al stesso tempo.

No...a parte una partita natalizia a Tekken con mio fratello che nel tempo ha sostituito la sfida a cuscinate non gioco più.

Mi sono reso conto che i videogiochi portano via un sacco di tempo.

Lo so...è un pensiero da vecchi...evidentemente in questo lo sono!!! :disgust:

mi zogo e spesso...

deso stago zogando a Grid...gran bel zogo de corse con auti de tuti i tipi...

go anche in pie una carriera con madden2008

da poco go finido rainbow six las vegas2 e altri sul genere...

cmq gavendo el pc zogo solo su pc...go zogado un poco su ps2 ma no iera "mia" :D

se podesi far qualche recension dei zoghi zogadi...cosa disè?

se podesi far qualche recension dei zoghi zogadi...cosa disè?

Me par che saremmo in due farsele un con l'altro :p

Uff, continua a uscir zoghi novi e la mia scheda video no supporta el pixel shader 2.0.

Li stago mettendo de parte per quando cambierò pc, ma te ga voia ...

Fin a qualche settimana fa gavesi risposto si, ogni tanto... Adesso devo risponder "A gaver tempo...." perchè me piasi i videozoghi sul pc (anche se preferiso la wii) ma no xe tempo per zogarghe................

Il preferito de sempre.. Final Fantasy 8.... Quel si che iera un zogo .)