Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tralasciando che spesso i media (e chi più del Piccolo) ingagantiscono le notizie, devo dire che leggere pochi giorni fa della ragaza stuprata all'Ausonia in maggio, e ieri della 19enne americana violentata dal branco a Sistiana, fa riflettere e pensare se anche a Trieste la tranquillità sia definitivamente scomparsa, importando quei problemi che per lo più sembravano coinvolgere le grandi metropoli.

Ma le ragazze di Trieste hanno paura al giorno d'oggi, o pensano che siano solo casi isolati?

O gli uomini per le loro ragazze/mogli/sorelle?

Sono cambiate le vostre abitudini?

Posted

per quanto la notizia sia grave, non credo che si diffondera' nella nostra realta' un clima da psicosi collettiva.certo, una certa apprensione c'e' sempre,specie se ad uscire di sera sono le figlie.ma finche' questi episodi, davvero pesanti, rimarranno appunto episodi,a parte qualche piccolo accorgimento improntato sulla prudenza ed il buonsenso,non credo cambieranno di molto le abitudini delle triestine..

Posted

Stupri li abbiamo sempre avuti. Hanno messo anche le colonnine anti stupro un po di tempo fa. Ultimamente è un po più di moda ed i media ci danno più spazio.

Posted

ieri sinceramente pensavo una roba: una volta le mule podeva girar "bastanza" tranquile per cità...deso onestamente no so.

forse el fato che le notizie vien cusì tanto riportade sui tg sta invogliando i muli/muleti a farlo senza neanche gaver idea del danno psicologico e fisico che i pol far.

ghe voleria dar + spazio anche agli arresti de ste persone e che i ciapi delle pene esemplari, questo poderia eser de deterente.

poi el s'ciopado ghe xè sempre....ma stupri de gruppo no xè proprio una roba che sucedi spesso da noi...e no me piasi proprio sto andaz :wacko:

Posted

Due rondini no fa primavera.

Però saria interesante capir "come categoria" chi sia quei che sti stupri li compi.

Nel caso che diventi un problema (roba che, ripeto, secondo mi no xe), saria veramente de capir cossa che spinzi a rivar a ati del genere.

In qualsiasi caso, xe proprio cambiando le proprie abitudini o stando stropai in casa, ecc.. che se ghe consegna i spazi publici a chi che saria meio de no.

A Milan go visto in 5 anni certi quartieri cambiar da quartieri x a quartieri dormitorio con quasi solo imigrati in giro per strada.

Questo semplicemente perchè la gente residente storica ga percepido una paura (che in quei quartieri peraltro iera ingiustificada), e ga abandonado el spazio publico.

Eco, questo xe un eror de no far. Stroparse in casa o esagerar, nel lungo termine iuta a pegiorar el problema e el stile de vita, no a risolverlo.

Posted

Bhe anche solo 1 stupro è un problema. Ma concordo con il fatto che se ci si rintana in casa per paura le strade diventeranno ancor più pericolose.

Comunque il "non girar da sola di notte magari mezza ubriaca" non è una raccomandazione di oggi. Non è vero che "una volta non succedeva".

Ma tra cautela e paura c'è una bella differenza.

Posted

mi da muleta son sempre andada in giro da sola .. parlo de 15 anni fa fin 5 anni fa che non gavevo el scooter.. andavo cior la 30 (che sostituiva la 28) in piazza della Borsa o in via Filzi.. a volte anche a mezzanotte e dieci (che xe l'ultima).. giravo in viale tranquillamente, in piazza sant'Antonio e rive e no go mai avu paura.. ma sinceramente no se sentiva come oggi drio man de violenze... mi deso no me fido proprio andar in giro sola de notte.. meio esser almeno in due.. se non de più...

Posted

adiritura :-S

molly, son curioso: te ga sentido de violenze diretamente a conoscenti, o per pasaparola a distanza o, ancora meio, via Picolo & co?

Perchè, magari sarò solo mi, ma a parte due imbriaghi che se remena (per le sue) mi a Trieste no go MAI visto altro. buh.

(no vol dir che no sia.. ma se in anni e anni no go visto niente, tuta sta violenza per le strade no sarà, spero)

Posted

Ma infatti :D

Trieste xe tranquillissima. No podemo dar giudizi sulla sicurezza in base alla paura delle mule. Le mule gaverà sempre paura a camminar da sole de notte, anche se metemo un cecchin ad ogni incrocio :D

Questo però no vol dir che xe de sbasar la guardia. Sti stupratori dell'altra sera va ciapadi e seradi a ciave, no se pol lasar correr perchè tanto xe un evento casuale, senò nel giro de pochi anni se trovemo tipo Padova o pezo.

Posted
mi da muleta son sempre andada in giro da sola .. parlo de 15 anni fa fin 5 anni fa che non gavevo el scooter.. andavo cior la 30 (che sostituiva la 28) in piazza della Borsa o in via Filzi.. a volte anche a mezzanotte e dieci (che xe l'ultima).. giravo in viale tranquillamente, in piazza sant'Antonio e rive e no go mai avu paura.. ma sinceramente no se sentiva come oggi drio man de violenze... mi deso no me fido proprio andar in giro sola de notte.. meio esser almeno in due.. se non de più...

Quanto attenzione portavi a questi problemi 15 anni fa e quanto ti informavi di queste cose?

Quando si cresce si viene maggiormente a contatto con il mondo e aumentano i timori, ma spesso riguardo a cose che ci sono sempre state ma abbiamo cominciato a conoscerle solo dopo. Senza contare le mode dei media.

Io 15 anni fa per esmepio non sentivo parlare di morti sul lavoro adesso ne parlano di continuo. Eppure quelle sono addirittura calate e di parecchio.

Posted (edited)

iero informada si.. perchè ne parlavo con papà mamma, zia e nonna.. soprattutto quest'ultima che co succedeva qualche caso de violenza me lo diseva subito e per fortuna mai a Trieste ..

e poi 5 anni fa gavevo 25 anni.. i giornai e i tg li vardavo eh :D

riguardo deso.. si gavè ragion.. xe colpa del posto de lavoro che go deso.. sento più casi de violenze qua che sul tg o sui giornai.. eh condiziona si lavorar dall'avvocato :S

per el resto sicuramente Trieste xe più sicura de Napoli o de Palermo.. però per sicurezza meio uscir in due de notte va :D

Edited by molly
Posted

Mi credo che questi casi no xe mai de sottovalutar, ma no se devi gnanche provocar alarmismo. Atenzion ghe xe sempre voluda, mi co iero mula, se no me compagnava mio fradel o qualche amico molto ben conossudo no i me lasava andar in giro de sera perchè podevo far bruti incontri. Ala pezo iera mio papà che me veniva a cior. Mia sorela, che ga 10 anni più de mi co la iera muleta dele elementari la iera seguida de un mulo più grande per diversi giorni, fin che la ghe ga dito a mio papà e lui la cioleva ogni giorno fora de scola.

Mi no poderìa dir cossa che iera i "bruti incontri", ma se vedi che zà in quel'epoca qualcossa iera successo, solo che no i fazeva la megapublicità che i fa ogi per qualsiasi roba.

Posted

no so esatamente quando :D però me conta tuti che dal dopoguera fin quasi ala fine dei 60, Trieste iera discretamente pericolosa.

Posted

mi al contrario nei anni 60 me pareva tranquillo ( va ben che no andavo in giro de notte a quel epoca, ma iera normal tornar in clapa de Opcina col tram de mezzanotte: sì, a mezzanotte.. parte l'ultimo tram diseva anche una canzon de Milva, me par). Me sentivo meno sicura nei anni 70.. che de sera giravo in macchina, dei anni 80 in poi son sempre tornada a pie del Verdi su per el corso e no go mai fato brutti incontri. Anche perchè no son più una bela mula giovine, magari un poco bevuda.. quindi nissun me dà bado per "quel" , e no go mai avudo l'impression inveze che i mirassi ala mia borsetta!

Posted
riguardo deso.. si gavè ragion.. xe colpa del posto de lavoro che go deso.. sento più casi de violenze qua che sul tg o sui giornai.. eh condiziona si lavorar dall'avvocato :S

Disemo che xe anche sai cambiada la mentalità della gente (in pezo). Deso tutti ricorri ai avvocati per qualsiasi monada, dallo spinton alla "mano morta". Ghe xe migliaia de cause che una volta no iera, no xe che la violenza xe aumentada, almeno qua da noi.

E dopo se lamentemo che la giustizia xe lenta :wacko:

Posted

OT: questo iuta, ma la giustizia xe lenta per scelte politiche dei ultimi 16 anni, bipartisan, fate per affosarla.

Posted

Disemo che xe anche sai cambiada la mentalità della gente (in pezo). Deso tutti ricorri ai avvocati per qualsiasi monada, dallo spinton alla "mano morta". Ghe xe migliaia de cause che una volta no iera, no xe che la violenza xe aumentada, almeno qua da noi.

stefano no me riferivo ai casi "stupidi" ma alle violenze vere e proprie :S

la giustizia xe lenta per altri motivi (anzi le monade le se risolvi presto per fortuna.. xe le robe gravi che va avanti anni ed anni)

Posted

Effettivamente no bisogna mai sottovalutar sto tipo de violenza ma xe de dir che ste robe xe sempre stade solo che adesso, rispetto al passato, la gente ben o mal la violenza la denuncia....questo anche dal fatto che con la pubblicità che ghe fa tg e giornali, la gente xe più sensibilizzata e de conseguenza anche le forze dell'ordine xe più attente...speremo!!!

Mule ste attente me raccomando :D

Posted
Effettivamente no bisogna mai sottovalutar sto tipo de violenza ma xe de dir che ste robe xe sempre stade solo che adesso, rispetto al passato, la gente ben o mal la violenza la denuncia....questo anche dal fatto che con la pubblicità che ghe fa tg e giornali, la gente xe più sensibilizzata e de conseguenza anche le forze dell'ordine xe più attente...speremo!!!

Mule ste attente me raccomando :D

mi lavorando in una comunità femminile de minori posso dir che de stupri, violenze domestiche o robe del genere sento parlar anche troppo....solo che no vien fatta pubblicità...nel senso che no xe che x ogni caso de violenza vien avvertidi i tg, tutt'altro!!! quindi trieste sicuramente rispetto altre città xe tranquilla, ma insomma no xe neanche sta città de angeli... le denunce ghe xe...(anche se forsi troppo poche) solo che non tutti lo sa ( e x fortuna!!)!

Posted

ma stupri e casini vari, se poso chieder, xe de più in famiglia (come disi le statistiche), o a caso per strada? Perchè me par due fenomeni tanto diversi.

Posted

Mah, mi giro sempre piuttosto tranquilla (ma sicuramente più tranquilla qua che a Bologna dove abitavo fin un anno fa) anche perchè go una stazza che se un me se avvicina con un stramuson lo copo e amen...

Quel che me fa più paura xe l'indifferenza della gente. Deso come deso no xe un che intervien se vedi qualche cosa che non va. No xe un che se fermi a iutar qualche putela in difficoltà, mentre anni fa iera un poca de più solidarietà...

Comunque, mia sorella ga 19 anni e co' la va fora tanto tranquilla no son...

Posted
ma stupri e casini vari, se poso chieder, xe de più in famiglia (come disi le statistiche), o a caso per strada? Perchè me par due fenomeni tanto diversi.

mi diria (sempre da quel che vedo sul lavor) 50 e 50..

• 2 weeks later...
Posted (edited)
L'80% delle violenze sessuali sulle donne (e ragazzine) avviene tra le mura domestiche.

Già. E motle di quelle fuori sono comuque perpetrate da conoscenti. Glis tupri fatti da sconosciuti o contatti occasionali sono minime.

Edited by Ghost