Jump to content

Recommended Posts

Posted

Già, c'è anche il campo, e questo ci dice che andiamo ad affrontare una sfida difficile, contro il Barletta, altre teorica contendente per la lotta playoff. Viaggiano ad undici punti frutto di tre vittorie e due pareggi, l'unica sconfitta l'hanno rimediata a Lanciano per due a uno. Cari di solito li schiera con un 4 2 3 1 aggressivo, non dovrebbero venir qui a fare barricate.

Noi abbiamo in dubbio thomassen, con Pezzi suo probabile sostituto.

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Più che altro mi diria che xe solo il campo...!

Perchè tanto ciacole, ipotesi, complotti o che dir si voglia se li porta via el vento e soprattutto perchè tanto el campo rappresenta sempre e comunque la sintesi de tutto quanto accadi nelle squadre e società. Dai allenamenti al gruppo alle problematiche societarie.

Ma in questo topic dove se parlassi de balon no xe post...mentre el forum xe infuocado da altri topic de chiacchere. Ecco magari a ts da qualche anno gavemo el problema che se parla poco de balòn e tanto (troppo...) de quel che lo lambisi...(e questo magari se lo devi a chi ga avudo la società in man da Tonellotto in poi...ecco perchè per mi la miglior mission possibile per Aletti saria intanto quela de portar venti nuovi e chiari su tale fronte)

Curioso de veder finalmente una partida, sperando de veder o un Motta in condizioni accettabili o in panchina, perchè per mi no devi mai andar in campo un nome. Quindi se come leggo dalla maggior parte de voi el mulo Simonee ancora no gira, spero de veder che nel frattempo ghe vegni dada una chance a qualcun altro. E soprattutto spero de veder una squadra che cerca de esser compatta e de difender meio complessivamente in modo da no conceder tanto ai avversari.

Edited by chompo
Posted (edited)

8^ GIORNATA 1^ DIVISIONE B

ANDRIA BAT - FROSINONE 2-2

BASSANO V. - CARRARESE 1-0

CREMONESE - PORTOGRUARO 1-2

LATINA - FERALPISALO' 0-1

PIACENZA - PRATO 4-3

SIRACUSA - TRAPANI 3-1

SPEZIA - PERGOCREMA 2-0

SUDTIROL - V. LANCIANO 1-0

CLASSIFICA:

1 Pergocrema 18

2 Frosinone 16

3 Carrarese 12

4 Barletta 12

5 Virtus Lanciano 12

6 SudTirol 12

7 Siracusa 12

8 Spezia 11

9 Portogruaro 11

10 Cremonese 11

11 Trapani 11

12 Andria Bat 10

13 Piacenza 9

14 Triestina 9

15 Prato 6

16 Latina 5

17 Bassano Virtus 5

18 Feralpi Salo` 4

Risultati buoni per noi, direi. Parrebbe che la cremonese inizi a rallentare e lo spezia ad accelerare.. dobbiamo riuscire a trovare contnuità anche noi; vincendo domani sera raggiungeremmo il gruppone al terzo posto.

Edited by gimmi
Posted

Per il post partita una birra al bire sulle rive non ce la faremo mancare. Chi xe xe chi no xe, xe furlan o milanista. E astemio, perdepiù!

Posted

Xe ovio vardando la clasifica che l'obietivo de stasera pol esser un solo e cioe' vinzer. El Barletta, a diferenza de quel se disi in giro, non credo che venira qua a farse la sua partida, i sara' molto guardinghi con una sola punta, ma bisognera' far sai atenzion ai inserimenti dei centrocampisti/ trequartisti e questi tre - probabilmente Schetter, Franchini e Mazzeo - xe quei che me preocupa de piu' essendo sai inteligenti nel moverse tra le linee, doveremo star sai atenti nele marcature (e speremo che non zoghi D'Ambrosio) e poi davanti poderemo farghe mal, in quanto la difesa malgrado qualche nome altisonante come Mengoni, non xe granche'. Prevedo una lunga partida a scachi decisa da un calcio de punizion o corner...

Posted

Be Guido, se thomassen salta l'incontro, e gioga pezzi in mezzo, cossa te fa? Te metti Gissi a dx o te fa debuttar Morrisey? Me par due soluzioni comunque a rischio, tanto val me tegno D'Ambrosio..

Posted

Be Guido, se thomassen salta l'incontro, e gioga pezzi in mezzo, cossa te fa? Te metti Gissi a dx o te fa debuttar Morrisey? Me par due soluzioni comunque a rischio, tanto val me tegno D'Ambrosio..

Penso che Tom zoghera', se non doveria farghela D'Ambrosio xe una scelta obligada, non credo che el muleto irish sia pronto, e Gissi a destra non lo voio piu' veder...

Posted

ieri su rai3 satellite iera el turno della liguria, per cui go visto el gol de Piovaccari con la Samp (!) e el servizio sullo Spezia. I ga dito che da quando i ga cambià allenador la squadra gira a 1000.

Posted

Per il post partita una birra al bire sulle rive non ce la faremo mancare. Chi xe xe chi no xe, xe furlan o milanista. E astemio, perdepiù!

ehilà, gimmi, no son furlana ma son incondizionatamente milanista...

Però una roba no me batti: de quel che me risulta da una vita (vedi un ex marì e tanti amici sfegatatamente, visceralmente e allucinatamente interisti (anche più de ti :fulminado: ), l'odio vero de un interista doc xe tuto per la juve, sai ma sai più che per el milan.

Te son ti un ecezion o che?

COMUNQUE (eheheheh) FORZA MILAN!!!!!

Posted

ehilà, gimmi, no son furlana ma son incondizionatamente milanista...

Però una roba no me batti: de quel che me risulta da una vita (vedi un ex marì e tanti amici sfegatatamente, visceralmente e allucinatamente interisti (anche più de ti :fulminado: ), l'odio vero de un interista doc xe tuto per la juve, sai ma sai più che per el milan.

Te son ti un ecezion o che?

COMUNQUE (eheheheh) FORZA MILAN!!!!!

ahhaah, no i milanisti, salvo rare eccezioni me sta anche coccoli.. quella parte del mio mesaggio iera dedicada all'amico Forest milanista e semiastemio e oggi probabilmente assente per impegni familiari

Posted (edited)

ben... oggi ga de SONAR LE CAMPANE A DISTESAAAAAAA!!!! gavemo vinto? semo in sempion?... no!

Forest ga bevù una bira in compagnia!!!!.... xe proprio vero... l'erba mata rovina tuto... anche i puri...

Edited by morodesede
Posted

Se vedemo in stadio, per chi xe in curva :)

N.B. stasera niente cronaca del sottoscritto, son reduce da 4 comunicati stampa de fila e comincio a veder la madonna :wacko:. Ritornerò a scriver con la prossima in casa, promesso :bandieraalabarda:

Posted

Se vedemo in stadio, per chi xe in curva :)

N.B. stasera niente cronaca del sottoscritto, son reduce da 4 comunicati stampa de fila e comincio a veder la madonna :wacko:. Ritornerò a scriver con la prossima in casa, promesso :bandieraalabarda:

Ma una bira al bire sule rive, alle 22.45 e alle undici e mezza a nane?

Posted

1° TEMPO

Mamma mia...mamma mia! Imbarazzante!

Gavemo un paio de "oggetti de corredo" in campo e nessuna alba ma nessuna proprio!! Zero idee, zero organizazion.

Meno mal che le partide no dura solo un tempo. Speremo meio nel secondo, perchè quel che go visto fin adesso xe aghiacciante...'ndemo Forza unione!

Posted (edited)

1° TEMPO

Mamma mia...mamma mia! Imbarazzante!

Gavemo un paio de "oggetti de corredo" in campo e nessuna alba ma nessuna proprio!! Zero idee, zero organizazion.

Meno mal che le partide no dura solo un tempo. Speremo meio nel secondo, perchè quel che go visto fin adesso xe aghiacciante...'ndemo Forza unione!

Eccolo la ...

Barletta 1 - Triestina 0 !!!

:bandieraalabarda:

Ma no xe problemi !!! Tanto adesso entra Princi !!!

Edited by El Capitano
Posted

Male.

Molto male.

Altri due gol da comiche, stavolta di piede e non di testa.

Siamo alle solite: pur non avendo gioco la squadra segna un gran gol e se ne mangia due con un giocatore completamente solo davanti alla porta (Curiale di piede prima, Godeas di testa poi).

Il tutto nonostante l'assenza di Allegretti pesi con grande evidenza, e l'infortunio di Silvestri tolga anche il suo sostituto naturale.

Ma dietro si fa acqua in modo imbarazzante: due gol su due errori di piazzamento (il secondo tentando un improbabile fuorigioco su un triangolo, il che è abbastanza agghiacciante).

Gol a cui si devono aggiungere un'occasione pazzesca per il Barletta nel primo tempo e il solito paio di paratone di Viotti.

Alla fine subiamo 13 tiri in porta a casa nostra, e non c'è molto da aggiungere.

De Vena in un quarto d'ora fa più di Motta in 75 minuti, e adesso sarebbe anche ora di finirla.

Lo pensa anche Aletti, perchè la frase "Ci prendiamo una notte per riflettere perchè così non si può andare avanti" è l'unica notizia positiva della serata.

Posted

Abbiamo una difesa da retrocessione, un Motta abbondantemente finito, un allenatore-fantasma ottimo per le ambizioni di squadre come Bassano o Salò, situazioni societarie da striscia la notizia... l'ottimismo sta finendo, ragazzi siamo nella m*rda. :piovaintesta:

Posted (edited)

Mancava Allegretti e per quanto mi no lo gavessi riciolto, xe un'assenza diria enorme in questo centrocampo che privado anche de lui diventa davvero un deserto.

Mi no go visto altre e penso o spero che stasera sia stada una prestazion particolarmente negativa, anche se a giudicar da alcuni indizi non ghe scommettesi più che tanto.

Quel che go visto stasera xe davvero un disastro calcisticamente parlando!

Prima de qualche osservazion o valutazion sui singoli, balza clamorosamente all'occhio che questa vista stasera almeno, non xe una squadra.

Non ne ga purtroppo nessun connotato, no ga nessuna misura tra i reparti, nessuna organizzazion, nessuna idea. I due davanti xe completamente slegadi dal resto ( e no i rientra mai e in nessun modo i aiuta la squadra in non possesso), palla lunga a lori e via andare, xe l'unico intendimento che emergi. No basta, no pol bastar!

Neanche se i due in oggetto fossi ancora ben più forti de quel che i xe. A centrocampo el primo tempo xe anche volontà, ma se un darse de far incasinado, senza un filo, una logica, sia quando gavemo la bala e ancor più quando no la gavemo.

El secondo gol del Barletta me saria vergognado de ciaparlo 30 anni fa co' zogavo coi Esordienti (12-13 anni).

Voto complessivo de squadra impietoso: 3.

Motta non c'è. Se te fa zogar i nomi te risci de zogar in 10, come stasera ad es. Se no migliora xe vergognoso meterlo in campo.

Thomassen scandaloso. Fadigo a farme venir a mente un centrale cussì cisto. Un toco de legno, mostra solo difetti no fa intraveder neanche una possibile qualità. Go rivalutado Landaida.

Godeas fa un eurogol (el portier iera messo mal comunque), ma xe penoso nell'ottica della partida, finissi 100 volte in fuorigioco perchè no riva a capir o no ga la reattività de far qualche passetto in più dato che lori sali sempre. Se tuffa 2 volte zercando di inchiappetar l'arbitro. Pol far anche 30 gol ma zogando cussì no serviria una mazza lo stesso.

Discepoli...non se nota neanche l'ombra de una qualche impostazion tecnica. Questa xe sembrada una squadra che pol solo viver de spunti dei singoli. Dopo 8 giornate de campionato davvero davvero poco, anche se comunque resto dell'idea che questo materiale non xe da primi posti. Solo el mercato de gennaio podessi trasformarlo, non certo Kiryazis...altro dinamico.

Edited by chompo
Posted

insomma, xe succeso che mio fio che xe ciapà dal'unione come che iero mi ala sua età ga volù andar in stadio, e se'l tornava a casa co'la filovia el sarìa rivado forsi ale 11 e meza, perchè da valmaura a gretta xe un viagio....alora me son sacrificà e son andà anca mi per po' portarlo a casa, anche se no gavessi dovù perchè son in convalescenza, come ve gò spiegà....alora, adesso xe tardi e devo 'ndar a dormir perchè domani me sveio ale 6 e meza per andar a lavorar, ma ve devo dir una roba che no ve piaserà....fin 'desso gò leto le vostre considerazioni sule partide, quel dovessi zogar qua, quel altro de là, qual no dovessi zogar propio, l'alenador e via discorendo....per mi, vista ogi con grande atenzion, 'sta squadra no val veramente un kuraz, gà una difesa che se posibile xe pezzo de quela compagnia de comici che gavevimo l'ano scorso, gà un centrocampo de una scarsezza inquietante con motta che gà un'autonomia de forsi un quarto d'ora e per el resto camina pe'l campo e dele 2 punte godeas anche de fermo in 'sta categoria riva a far el suo e curiale per mi gà 2 banane al posto dei pìe....magari se gò tempo domani scrivo qualcossa de più aprofondito, ma digo solo che dovemo star ssai ma ssai atenti perchè la 1^ division xe una bruta bestia....mi ghe darìa un cuc indrio prima de straparlar de serie B.....