Jump to content

Triestina - Mori Santo Stefano

Recommended Posts

Aldilà dei casini societari che rasentano l’inverosimile, c’è una partita che va vinta assolutamente se vogliamo almeno arrivare ai play out in trasferta :monaetandul:

Squalificato Spadari, infortunato Celli, in grandissimo dubbio Ventura e Loperfido. Questa è la probabile formazione, con la possibile esclusione di Milicevic:

Di Piero

Crosato Piscopo Fiore Giannetti

Arvia Proia Bedin

Manzo Giordano Rocco

Domani pomeriggio la Curva Furlan andrà ad incoraggiare la squadra all’allenamento pomeridiano a Prosecco. Appuntamento o alle 15 in piazza Oberdan o alle 15.30 al campo.

• Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi inveze sarò presente, xe ancora tre partide, forsi fazendo 9 punti (con l'ultima a Legnago za tranquillo,che però me par ghe servi ancora un punto,e speremo che i lo fazi domenica proprio col Dro...) podemo aver chance de giogar el spareggio in casa...son un inguaribile ottimista, ma fin che la matematica no ne condanna....

Beh, ho in mente un gol sotto la Furlan (non ricordo l'avversario, sinceramente) che Giordano neanche in tre vite...

Se poi mi dici che è irritante per atteggiamento e tutto il resto, e che sarebbe bene avere di meglio, posso assolutamente concordare.

Ma fra Milicevic e Giordano non c'è gara.

Per me, naturalmente.

milicevic xe un inutile ectoplasma, u omo in meno dal primo minuto, dime una partida in cu xe stado risolutivo coi sui "numeri"

col mori all’andata, magari ghe sta sul ca**o questi... comunque xe irritante, in allenamento se vedi che xe una, ma anche due spanne sora i altri, poi in partida xe appunto inesistente... cmq 5 gol li ga segnadi, giordano zero...

Edited by guiz

Credo che il gol di cui parlo fosse col Giorgione al Rocco, ma posso sbagliare.

Restano i cinque gol di cui parla Guiz, e con Altovicentino, Legnago, Mezzocorona e appunto Giorgione sono gol segnati in partite che hanno portato dieci punti.

Fermi restando tutti i difetti che sappiamo, naturalmente.

Ma in una partita da dover vincere senza alcuna alternativa, una punta con zero gol all'attivo preferirei evitarla, se possibile...

ma insomma nino, in un'ottica utilitaristica (oltre che estetica).....xe meio veder un giordano che spuda sangue (tutto da veder. mi no lo go ancora visto) ma no vedi la porta gnanche col canocial....o un sciavo che no ga gnanche pel cul niente e nisun (soldi a parte) e che se remena pel campo ma che quele poche volte che el ne ga mostra' el suo talento el xe riva' a portarne diese punti, oltre che deliziarne con ste zogade estemporanee?

ti xe da settimane che te ga imbasti' sta campagna virulenta contro milicevic......ma me riesci difficile pensar che no te se rendi conto che se un (oltre a rocco) ne pol salvar, questo xe el sciavo, no certo giordano o gusella

naturalmente posto che in panca no gavemo matri....ma gnanche fantina

ma insomma nino, in un'ottica utilitaristica (oltre che estetica).....xe meio veder un giordano che spuda sangue (tutto da veder. mi no lo go ancora visto) ma no vedi la porta gnanche col canocial....o un sciavo che no ga gnanche pel cul niente e nisun (soldi a parte) e che se remena pel campo ma che quele poche volte che el ne ga mostra' el suo talento el xe riva' a portarne diese punti, oltre che deliziarne con ste zogade estemporanee?

ti xe da settimane che te ga imbasti' sta campagna virulenta contro milicevic......ma me riesci difficile pensar che no te se rendi conto che se un (oltre a rocco) ne pol salvar, questo xe el sciavo, no certo giordano o gusella

naturalmente posto che in panca no gavemo matri....ma gnanche fantina

Fantina riveria a far meio sia de milicevic che de giordano ma meio de girodano riveria a far anche mi........

a scapito di un altro con meno qualità , ma che in campo dà tutto.

ecco si, ma el punto xe che un cusi' no lo gavemo

Fantina riveria a far meio sia de milicevic che de giordano ma meio de girodano riveria a far anche mi........

apposta go dito che purtroppo no gavemo manco lui

Edited by fp17

Questi gavemo... e non xe che Giordano xe un che sgobba x 3, ga la stessa voia de Milicevic con nemmeno i estemporanei colpi del croato. Inoltre a partida inoltrada te pol meter Giordano x Milicevic, ma non viceversa...

Fabio, semplicemente mi giudico quel che vedo, altri invce fa ipotesi de un risveglio del croato, ma oltre ala voia che non xe mi non go visto sti colpi de classe estemporanei de cui voi parlè, el stà lontanisimo dala porta abandonando Rocco solo in mezo a 4 difensori, se i ghe pasa la bala la mola subito stile araboni per paura de ciapar colpi....se i ghe lasa un po' de spazio con con la bala e rva a far un cross el steso o va fora o casca nele mani del portier....mi questo go visto fin deso