Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Go votado che lo ciogo in casi particolari perché xe l'unico giornal che gavemo.

Però secondo mi xe anche gran parte la mania de criticar.

Xe l'unico giornal che gavemo, ga la sua Storia, xe parte intergrante de Trieste.

Xe un giornal de *cronaca cittadina*, e secondo mi rispecchia in pien quel che xe la città e la sua gente.

No xe attendibile per certe robe che no lo xe TUTTI i giornali.

Quindi no vedo perché accanirse contro el Picolo.

Casomai contro i giornalisti che scrivi monade, ma no contro "El Picolo".

:confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go votado che lo ciogo in casi particolari perché xe l'unico giornal che gavemo.

Però secondo mi xe anche gran parte la mania de criticar.

Xe l'unico giornal che gavemo, ga la sua Storia, xe parte intergrante de Trieste.

Xe un giornal de *cronaca cittadina*, e secondo mi rispecchia in pien quel che xe la città e la sua gente.

No xe attendibile per certe robe che no lo xe TUTTI i giornali.

Quindi no vedo perché accanirse contro el Picolo.

Casomai contro i giornalisti che scrivi monade, ma no contro "El Picolo".

:confused:

concordo su tuta la linea :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Go votado che lo ciogo in casi particolari perché xe l'unico giornal che gavemo.

Però secondo mi xe anche gran parte la mania de criticar.

Xe l'unico giornal che gavemo, ga la sua Storia, xe parte intergrante de Trieste.

Xe un giornal de *cronaca cittadina*, e secondo mi rispecchia in pien quel che xe la città e la sua gente.

No xe attendibile per certe robe che no lo xe TUTTI i giornali.

Quindi no vedo perché accanirse contro el Picolo.

Casomai contro i giornalisti che scrivi monade, ma no contro "El Picolo".

:confused:

concordo su tuta la linea :D

Anche io.

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe un giornal de *cronaca cittadina*, e secondo mi rispecchia in pien quel che xe la città e la sua gente.

Condivido però, un giornal no pol limitarse a riportar la 'cronaca'. El dovessi sforzarse de diventar la vose dela coscienza della cità.

Se legi el picolo in casi particolari quando se vol aprofondir qualcossa che magari sul notiziario de tele4 no se ga capì ben. Altrimenti Tele4 o ... no Rai 3 no, Tele4 xe più che suff. Opur se lo ciol per verificar che i te ga publicà la foto dela matura o dei 50 ani de matrimanio e del gato che zerca casa.

La mia critica xe che el picolo servi solo per saver cossa xe sucesso ma non per capir.

Xe 'solo' el specio dela cità, però dovessi esser qualcossa de più.

Forsi el limite deriva dal fato che no ga concorenza e senza concorenza xe dificile trovar le motivazioni per far meio.

Per el resto rispeto l' "istituzion" il Picolo e la sua storia.

Link al commento
Condividi su altri siti

Sempre più approndido de InCittà :rotfl:

Effettivamente te ga ragion.. xe proprio cronaca, a meno de casi da prima pagina come che iera sti giorni per le spratorie, per la bomba.. zo do' pagine piene... e de cavolade anche.

Ma no lo ritengo un difetto de El Picolo in particolare, perché me par che anche diversi grandi quotidiani sia poco aproofondidi su tante robe de cronaca opur i scrivi grandi cavolade.

Comunque si... mi riducessi ulteriormente la parte "nazionale" del Picolo e ampieria quela triestina.

Comunque xe tute le rubriche che da tante informazioni sui eventi citadini.

E sopratuto le immancabili Segnalazioni :rotfl:

[silghtly OT]Ma el TriesteOggi esisti ancora? Quel xe un vero giornal inutile che esci un giorno si e uno no, xe 4 fogli in crose, anche se però se sforza de contar notizie diverse da quele che conta el Picolo. Anche se el me par politicamente molto piu' infarcido de el Picolo.[/OT]

Link al commento
Condividi su altri siti

mi nn go sai de dir sul pIcolo...xe una parte integrante de trieste :bandieraalabarda: e come tale lo rispeto (e poi i gionai concorente nn me piasi).

pel el resto gli inteletuali disi ke nn xe più i giornalisti de una volta e forsi el problema sta proprio qua.

cmq lo legio ogni giono

Link al commento
Condividi su altri siti

bhu... no so perche no lo ciogo mai.. le robe che so le vegno saver tramite el forum :D (se mejo del picolo insomma)

:rolleyes:

:offtopic: Sandro ringrazia sentitamente...

Ma me fa a mi o te xe aumentai i messagi de un dozento tochi? (omaggio del capo...)

:rotfl::rotfl::rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

"el picolo servi solo per saver cossa xe sucesso ma non per capir"

Magari! Se almeno fazessi la cronaca ben, saria de perdonarghe tante altre robe, ma gnanche quel no i fa....

Xe un giornalista in particolare, che se ocupa de cronaca, che se inventa robe che no esisti, e lo digo per, purtoppo, esperienza personale. Quel che aprezzo inveze xe certi articoli de colaboratori come Sgorlon e compagnia bella, che solitamente se eleva un bel poco sora la media (no sempre, ma nissun pol scriver sempre capolavori). Politicamente el xe schierà in maniera pitosto netta, e questo per un giornal no xe mai bel. E dei cronisti sportivi cossa pensè?

Link al commento
Condividi su altri siti

Al piccolo se inventa una sacco de monade.

Un giorno si e suicidato il nonno di un mia amica.

Il piccolo ha inventato una storia di abbandono nonostante questa mia amica si sia traferita a casa del nonno per stagli vicino e che il comune gli mandasse sempre un aiuto a casa nelle ore in cui la mia amica era al lavoro.

Si son pure inventati un fantomatico biglietto d'addio.

Se ricamano cosi tanto le notizie nemmeno i fatti ci sono più.

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo leggo sempre in bar senza comprarlo e perchè xè l'unico giornal de Trieste.

Secondo mi non el xè malaccio, anche se me rendo conto che qualche monada la spara e che el xè schierado politicamente.

Giornali imparziali ghe ne xè sai pochi, poi savendo chiaramente da che parte sta el Piccolo certe notizie te sa zà che te devi ciorle con le pinze. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no me ga mai piasso el sensazionalismo che i fa...

per esempio me son tropo spanzà de rider una volta che se ga sintido una scossetta de terremoto (roba che se el mato che abita al pian de sora se meti a saltar se balla de più) e el giorno dopo sula locandina iera scrito: VIOLENTO TERREMOTO PANICO IN CITTA'... :doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×