Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 60
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

domanda idiota.... ma l'Accademia de biliardo non se ga trasferì in via San Francesco? Quella de via Timus so che iera chiusa perchè iera una causa in atto per via dei danni che gaveva fatto i vecchi affittuari....

Inviato
domanda idiota.... ma l'Accademia de biliardo non se ga trasferì in via San Francesco? Quella de via Timus so che iera chiusa perchè iera una causa in atto per via dei danni che gaveva fatto i vecchi affittuari....

Infatti se parlava de quella de via S.Francesco :D

Inviato

mi l'academia ghe andavo sai ani fa...dopo me gaveva stufa x le condizioni dei tavoli e dele steche (anche se nn son un zogador zogador un poco meo andava tenude) e go abdica la frequentazion del luogo...

dopo di chè ogni tanto un due tiri li fazevo da ludomania...

...in via s.francesco mai entrado...come xè? :confused:

• 2 mesi dopo...
Inviato

Più o meno insieme semo za andadi a zogar a biliardo.

El posto no xe mal, ghe xe cinque tavoli (me par de ricordar). Se te vol andar a zogarghe el sabato sera o te prenoti o te va prima delle 21.130 per trovar posto. Nei altri giorni no ghe xe troppa gente, quindi no servi prenotazion, però ghe xe un bon ricambio de gente!

• 3 settimane dopo...
Inviato

(Kiriranshelo @ 07 gennaio 2006, 16:22)

mmh.. me sta tornando voia..

qualche insulso mortale osa sfidarme? 

Eccome mi te sfido!!!!!! :caregaintesta:

Dai quando andemo a giogar, se podessi far una sera una bella partidina, dopo che torno dalla montagna, cioè dal 21/1/06.

Inviato

Se volè che convogliemo la partida de biliardo de venerdi, femelo saver...altrimenti se usa un altro giorno della settimana per l'accademia e de venerdì se fa altro (forse cussì xe meio :))

Inviato
Se volè che convogliemo la partida de biliardo de venerdi, femelo saver...

intanto vedemo quanti che vol giogar a billiardo..

secondo mi no ga senso partir col billiardo in un giorno in cui esci un sacco de gente che no ghe interessa... oppur se pol dividerse in due parti inizialmente per poi ricongiungerse.

mi diria che una volta visti quanti vol uscir per giogar a billiardo se se pol metter d'accordo per un giovedì.

venerdì va comunque ben, o anche un sabato...

finida la partida se pol andar a far un giro, in una birreria, in una grapperia o semplicemente al goblin e continuar a sfidarse a qualcos'altro :D

bon. go espresso tutte le idee che gavevo. ^^

Inviato
Kiriranshelo"ahahah ma ti te me spaventi...

mi zercavo qualche insulso mortale.. o te se senti abbastanza insulsa?" 

Si dai, per ti posso diventar anche insulsa.....ma solo per ti sia chiaro!!! :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro