SandroWeb Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 (edited) Ringrazio Andrea per el testo del volantin che xe stado distribuido sabato in stadio e che mi no ne iero a conoscenza, grazie mille anche a ciano de giarizzole per el volantin completo che vado ad allegar qua sotto (vedarò de far qualcossa per gli euro-sandrini a tua disposizion ): --- Edited November 28, 2005 by SandroWeb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrea Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Manca la parte delle sanzioni ... riverà anche quela. Come disevo dell'altra parte ste regolette me par un poco ambigue. Infatti se nel punto TRE se capisi che i sta parlando CHE NO SE POL far durante la partida (e poso anche capir) Nel punto 4 questo no vien specificado. In piu te digo che xe la stessa triestina calcio a contrevvenir a queste regole in quanto durante la partida xe sempre qualchidun che fa la cronaca della partida in tempo reale sul forum ufficiale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrea Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Te dirò anche che capiria de piu se queste regolette le imponeria la rai o sport italia che ga i diritti televisi e radiofonici ... ma la triestina calcio che diritti ga ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 Non so se centra molto, ma adesso riguardo al punto 4 me vien in mente una robetta. L'altro anno penso ve ricorderè che fazevo le dirette scritte in stadio e, ovviamente, no iera venudi fora sti simil-divieti ecc. Forsi adesso go capido el perchè no i gabi più voludo a che far con sta roba... Tutto sta a capir se el punto 4 riguarda solo el lasso de tempo DURANTE la partida... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 In piu te digo che xe la stessa triestina calcio a contrevvenir a queste regole in quanto durante la partida xe sempre qualchidun che fa la cronaca della partida in tempo reale sul forum ufficiale. Aggiungo che anche Radio Attività da quanto mi so no pol metter le partide in streaming sul web (parlando l'altro anno con chi di dovere, me iera stà dita sta roba). Che dopo i gabi risolto o meno sta roba, no so.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Se el problema xe quel dei diritti, el divieto riguarda le imagini, fino a una certa ora gnanche la RAI no pol mandar in onda filmati dele partide, però che no se ne possi parlar gnanche su internet me par proprio grossa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 però che no se ne possi parlar gnanche su internet me par proprio grossa... Proprio qua casca el mus: se vien fora che anche dopo la partida no se pol dir niente, dovaremo serar tutti i forum de discussion e no scriver più cronache...pezo del proibizionismo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Mai sentida un'assurdità simile... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFABIO Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Te dirò anche che capiria de piu se queste regolette le imponeria la rai o sport italia che ga i diritti televisi e radiofonici ... ma la triestina calcio che diritti ga ? Per quanto riguarda i diritti radiofonici, per i quali la RAI ha pagato la Lega, recentamente Meocci ha fatto la "voce grossa" con la Lega in quanto non venivano rispettati. In teoria, parte di quei soldi dovrebbero gia' essere entrati nelle casse dell'UNIONE. Forse da qui parte l'esigenza, da parte della Triestina, di dimostrare che si sta' attenendo alle regole. Se poi i decidi de serar la spina Internet (specialmente el stream-audio), allora femo tuti un bel balzo indrio...specialmente noi all'Estero. Fabio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciano de giarizole Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Ringrazio Andrea per el testo del volantin che xe stado distribuido sabato in stadio e che mi no ne iero a conoscenza: Ringrazia Andrea, ma quel toco de volantin lo go copiado mi a man! Mi son timido e no voio ringraziamenti uficiali, me basta un pochi de eurosandrini sotobanco! Hihihi Ciano de Giarizole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 Ringrazia Andrea, ma quel toco de volantin lo go copiado mi a man! Mi son timido e no voio ringraziamenti uficiali, me basta un pochi de eurosandrini sotobanco! Hihihi Te se ga letto la risposta che go messo dall'altra parte, suppongo :grin: Cmq, se te rivi più tardi, te me metti el secondo toco del volantin? Tnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 Go messo nel primo messaggio de questa discussion el volantin che girava in stadio sabato. Un enorme grazie a ciano per gavermelo scannerizzado e spedido :ave: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cor^ Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Me lo go letto in stadio COMICO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Xè forsi qualche novità in merito? La censura xè confermada o i xè tornadi sui loro passi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Scuseme,... una domanda pratica: se un giorno xè el diluvio universale, le ombrelle xè oggetto che in stadio non pol entrar... quindi? ghe la lasso all'entrata con la speranza de ritrovarla ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 6, 2005 Author Report Share Posted December 6, 2005 Da quanto so mi de novità no ghe ne xe... Quanto a saretta che la disi giustamente Scuseme,... una domanda pratica: se un giorno xè el diluvio universale, le ombrelle xè oggetto che in stadio non pol entrar... quindi? ghe la lasso all'entrata con la speranza de ritrovarla ??? Sta storia xe valida anche in palazzetto, in teoria...ma no go mai visto nisun esser mandado a casa perchè gaveva l'ombrel Stessa storia in stadio: un mio amico lo porta quando vien zo cadini de acqua ma no ghe ga mai dito niente all'entrata. Va tutto molto a discrezion de chi che controlla, secondo mi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 perchè mi go visto gente che gaveva accendini nelle mudande per non farselo cavar... l'ombrela xè dificile de sconder! Cmq penso che sia come te disi ti sandro, a discrezion de chi controlla. Esempio semplice: l'ultima volta che son venuda in stadio, nella borsa gavevo de tutto, i me la ga fatta verzer,ma non me ga dito de ad esempio lasar fora la bottiglietta de acqua o altro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 6, 2005 Author Report Share Posted December 6, 2005 perchè mi go visto gente che gaveva accendini nelle mudande per non farselo cavar... l'ombrela xè dificile de sconder! Se un ga posto dentro le mudande, riva a sconder qualsiasi roba Ehm, scusime, ma no podevo trattenerme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 perchè mi go visto gente che gaveva accendini nelle mudande per non farselo cavar... l'ombrela xè dificile de sconder! Se un ga posto dentro le mudande, riva a sconder qualsiasi roba Ehm, scusime, ma no podevo trattenerme ma daiiii sandrooooooooo..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Me ricordo che in una partida xè vignù zò el diluvio universale e all'entrata i gavevà sequestrà tutte le ombrelle sti furbi,ovviamente all'uscita la mia ombrella iera sparida ma non solo la mia e da quella volta quando piovi vado in stadio con la cerata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 E la te xe andada ben che no i sequestra anche le monedine (visto che anche con quele se pol verzerghe la testa al'arbitro, ad esempio, vero sig. Frick?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Da quanto so mi de novità no ghe ne xe...Quanto a saretta che la disi giustamente Scuseme,... una domanda pratica: se un giorno xè el diluvio universale, le ombrelle xè oggetto che in stadio non pol entrar... quindi? ghe la lasso all'entrata con la speranza de ritrovarla ??? Sta storia xe valida anche in palazzetto, in teoria...ma no go mai visto nisun esser mandado a casa perchè gaveva l'ombrel Stessa storia in stadio: un mio amico lo porta quando vien zo cadini de acqua ma no ghe ga mai dito niente all'entrata. Va tutto molto a discrezion de chi che controlla, secondo mi... a mi quando iera la nazionale i me gaveva sequestra l'ombrella (che ovviamente all'uscita no go più ritrovà !) da quella volta quando vado in stadio no me porto mai l'omvrella! (se piovi me metto un k-way col cappoccio e po obn) e quando arrivo vedo sempre le solite scene:a chi ghe lo sequestra e a chi no... così un giorno go chiesto siegazioni e i me ga risposto: se nel momento in cui te entri in stadio piovi,allora te lo pol tenir,sennò no.... cmq anche questo penso che dipendi da poliziotto a poliziotto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts