Vai al contenuto

Linux Ubuntu


Messaggi raccomandati

  • 1 mese dopo...

mi la gavessi provada... disemo che no la xe mal... tra i pro la gestion dei pacchetti in stile debian (apt) e che no essendoghe la version a pagamento te ga za dentro tuti i driver che te pol servir (winmodem, wireless, video).

Contro el fatto che se te ga de far configurazioni un poco più avanzade, se no te basta el desktop te devi saver el fatto tuo. E po no me piasi la gestion che ga senza utente root e tutto via sudo, fa quasi windows... Ma questo xe un giudizio personale.

Disemo che se te basta un desktop linux, te la ga facile e tranquilla. Se te vol metter su server vari, xe un poco longhi, te se li devi configurar a man...

Mi, alla fine, la go cancellada e son passà a Mandriva 2006. Ma no vol dir...

Ciao e W Sandro!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 mesi dopo...
E po no me piasi la gestion che ga senza utente root e tutto via sudo, fa quasi windows... Ma questo xe un giudizio personale.

tranquillo che nell'installazion personalizzada te permetti de sceglier se te vol quela gestion utenti (che scopo ga installar linux se se scegli de usar 'sta opzion sudo???) e quella classica che xe IMHO (stefano perdonime) + sicura.

me riferiso alla version 6.06 (go assistido a un paio de installazioni in modalità avanzata e pensavo de installarmela anche mi qua giusto per el piazer de testar a che livel xe rivado 'sto benedetto linux :D )

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

mi devo impararghe a mia mama a usar linux, principalmente per internet e email, più qualche zogo "puzzle"..

go visto le varianti de ubuntu,

kubuntu - http://www.kubuntu.org/ - più cocola de veder, col kde

xubuntu - http://www.xubuntu.org/ - semplice al inverosimile, forsi anca troppo scarno, però se qualchidun lo ga provà e me sa dir che in termini de funzionalità no manca niente, ghe fazesi un pensierin..

..me servi che sia el più semplice posibile (ga de usar mia mama :)).. altre versioni, cossa podesi meter?

Link al commento
Condividi su altri siti

go messo Ubuntu.. se no se vol zogar a zoghi 3d o far grafica spinta, xe l'ideal!!!

Veramente, straconsigliado, me g ameso lui i driver de tuto IN AUTOMATICO :D ecezional!

veramente piu facile de windows.. solo una roba no trovo: come fazoa asociar una estension a un programma? grazie :)

Link al commento
Condividi su altri siti

+ facile de windows? :ihihihhi:

nono ancora no ghe semo

comunque xe vero che ga fatto passi de gigante :lol:

cossa saria de piu dificile de windows, nele funzioni base?

La instalazion de winzozz xe piu complicada, qua xe comodisima la funzion "aggiungi/rimuovi" dele aplicazioni, specialmente pel utOnto medio :p

Unico neo: la version de skype no xe agiornada (come su mac) .. i podessi anca darse de far!

Cmq no go mai dovudo verzer el terminal ne niente de dificile.. buh, magari me salterà fora qualcossa a breve :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Son passa' dalla suse 10.1 alla Kubuntu 6.06

Kubuntu no xe altro che la version de Ubuntu con KDE (che preferiso rispetto al Gnome fornido con la Ubuntu)

A parte all'inizio un po' de disorientamento perche' no trovavo come configurar per la conesion ADSL (i te rimanda a un link che va su internet prima de attivar la conesion :down: ).

Ala fine per telefono con una persona che navigava sul sito de Ubuntu (grazie Iaga :bacini::wub: ) go configurado l'ADSL da linea de comando e adeso semplicemente se colega all'avvio della macchina.

Sbisigando un poco go trova' due programmi utili che aiuta a installa un poche de robe (EasyUbubtu e Automatix) e cusi' go instala' tuto quel che me servi e che gavevo prima sula Suse.

Rispetto alla Suse, almeno sul mio PC, el tutto xe piu' veloce. Me funzia la webcam che sula Suse no me andava e el scanner senza che gabio dovu' bazilar come inveze sula Suse.

Per el resto devo dir che xe un poco povera de tool grafici de configurazion come che inveze ga abbondantemente la Suse.

Per el resto ve savero' dir :D

Al momento devo dir che son contento :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

ve laso 'sta notiziona:

da qualche tempo go Ubuntu 6.06 LTS installado su una macchina virtuale (vmware player).

go fatto tutta l'installazion.

no me va de passar totalmente a Ubuntu, senza contar che me trovasi senza gran parte dei strumenti che me servi sia per lavor che per studio..

comunque visto che me trovo abbastanza ben pensavo de spostar tutte le robe che riguarda internet su de lui e el resto lasarlo su windows :D

el prossimo passo sarà un Dual Boot (ma per adesso son troppo salterellin tra entrambi i sistemi operativi e quindi lo tegno sulla virtual machine..)

cmq una roba no go capido ben.. come go configurado la scheda audio me xe sparida la configurazion dhcp della scheda de rete... mah.. no go capido..

me ga aiutà un amico a rilanciar il servizio dhcp. (la prossima volta che me capita me smazzo da solo però)

per el resto funziona tutto ben, i aggiornamenti funziona ben, molto personalizzabile.

come firewall uso Firestarter.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

Fonte: mozillalinks.org

The Macedonian government has announced that it plans to deploy 180,000 Ubuntu desktops to students around the country.

The country-wide project will be based on NComputing’s X300 solution that allows sharing a single PC resources with up to seven thin clients running on virtual Ubuntu desktops that come loaded with OpenOffice, Firefox, Thunderbird, Evolution, and Wine.

This is yet another opportunity to extend Firefox and other open source products user base. But most importantly, an opportunity to reach students who will now learn about other software options in terms of capability, security, price, licensing and the possibility to extend their tools to suit their needs if they care enough to learn the necessary skills.

E tra 13 giorni esci Ubuntu 7.10 che xe un aggiornamento della 7.04.

Link al commento
Condividi su altri siti

Piccolo aggiornamento sui miei sistemi operativi preferiti e sulla situazion attuale: stago usando Ubuntu 6.10 Edgy Eft e me trovo benissimo.

niente dual boot.. semplicemente se me servi usar windows o apro l'altro pc o spengo e scambio i dischi rigidi. go windows sull'altro disco rigido (windows a casa lo uso sempre meno. purtroppo no go mai tempo per programmar a casa..)

e tra poco esci 'sto Ubuntu 7.10 (Gutsy Gibbon) e significa che passerò al 7.04 (Feisty Fawn) :D

eheheh.. si.. stago indrio de una release rispetto le uscite ufficiali..

i aggiornamenti sulla sicurezza li go comunque e in più go meno rogne con l'hardware :D

--

lato windows inveze go el mio fedele windows Xp su questo pc, mentre go windows 2000 sull'altro.

stago meditando de metter windows XP nella virtual machine e veder se xe sai lento o se se riva a far qualcosa (intendo dir far girar visual studio 6 e .net2005 e robe de questo genere :)

--

lato gioghi: premettendo che go veramente sai poco tempo libero da quando abito da solo, me diverto un sacco con i gioghi free :D

ne esisti tanti che funziona sia sotto windows che sotto linux ;)

es: Enemy Territory, Daimonin, Wesnoth, Scorched 3D ...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Un ottima distribuzion peca che sui miei sistemi non viaggia come dovessi e resto sotto il camaleonte de suse... Posso dire che la go installada sul pc dei miei cuginetti e a lori ge va da dio la xe semplice e intuitiva se i la fa funzionar lori che i ga 12 e 8 anni....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×