Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Durante le feste se fa incetta de dlci de vario tipo, ma el classico xè el panetton e/o el pandoro...

quale preferì?

Mi el pandoro... che me lo magno tutto mi! xè super bon!

Inviato

El pandoro me piaseva de picia perche` detestavo i canditi. Adesso detesto i canditi ma anche el pandoro, quindi me 'contento del paneton se no se pol gaver una bona putiza o presnitz fati in casa e senza canditi..... :grin:

Inviato

son golosa de far schifo e perciò tutti e due :p

Vado a giornate a volte go più voia de pandoro e altre de paneton, tanto a casa mia no manca nisun dei 2, soto le feste xè le scorte e xè lotta tra mi e mio papà (altro pozzo nero) :lol:

Inviato

Tra i due preferisso el pandoro ma farcito con la crema pasticcera o con la nutella o altre creme :DDDD:DDDD ,il panetton una volta non lo magnavo per niente ma adesso qualche volta sì.

Inviato

Za che son zonto anche che detesto el zuchero a velo e tute le farcie dei pandori e panetoni, che 'po xe una roba 'bastanza moderna...no esisteva nei ani "70. Dopo i se ga inventa' tute 'ste diavolerie moderne :p . W LE ZIBIBE! :grin:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro