Maurice Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 Mi lo voio in galera...xe un ladro e tutti i ladri ga de finir dentro EL BARBON IN CANON! Cita
babatriestina Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 Anche mi auspico la 1, ma conossendo l'Italia go messo realisticamente la 2. I trapoleri purtroppo no paga sempre, e no i ga gnanche bisogno de scampar in America latina. Zerto che no me dispiasessi del tuto l'ultima, se el arivassi a affondar l'Udinese.. Me contentassi che vegnissi fora i bori che el ga magnado. Cita
SandroWeb Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 Cmq penso sia difficile che el rivi a scampar...i lo sta tenindo de ocio in maniera bastanza stretta, el podeva scampar via prima. Xe stado mona anche lui Cita
saretta Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 el se sconderà in Alaska... perchè adesso si che el gaverà paura de noi tifosi... Cita
gufo805 Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 X mi putroppo el resta libero anche se el xe colpevole sto "FARABUTTO" Cita
manu68 Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 X mi putroppo el resta libero anche se el xe colpevole sto "FARABUTTO" concordo in pien Cita
MONTAG Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 Spero che finisca in galera quindi ho votato per la prima opzione. T8 è il classico esempio di persona disonesta ed incapace. La sua scelta di entrare nel mondo del calcio e di porsi sotto i riflettori dimostra quanto è un perfetto co...one. Dal punto di vista finanziario è finito. La sua sola fortuna è stata quella di farsi pizzicare dai caschi verdi perchè se capitava nelle mani dei tifosi si sarebbe ca.ato anche l'anima. Cita
Beck's Inviato 24 Marzo 2006 Segnala Inviato 24 Marzo 2006 Spero che i lo proclami innocente e che dopo però el compri i furlani! A parte i scherzi, semo in Italia, non ghe capiterà niente (purtroppo). Cita
cristina Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 colpevole ma libero, con la legge che abbiamo in Italia, passano anni e anni, tutte le imputazioni cadranno in prescrizione ed oplà! il gioco è fatto! LIBERO. Fissano un'udienza, lui non si presenta la rimandano, ne fissano un'altra e così via... Cita
Delio Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 Anche mi saria contento se fossi la 1, ma essendo in Italia, credo che finirà in niente, o al massimo ghe toca scampar al'estero... Cita
Tonio Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 quoto quanto dito da molti... gò votà 1, però son convinto che sarà due, visto il sistema nel Belpaese... ma poi lo voio veder a piede libero girar per la cità... Cita
cucciolina Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 Sperassi che el vadi in galera ma, conossendo la giustizia italiana, son sicura che non succederà nente. Resterà a piede libero e, quando le acque se gaverà calmado, farà altri danni in giro per l'Italia Cita
pinaard Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 Spresasi in canon. Xè quel che merita dopo tuti i casini che ga combinado. Saria come una minima parte de risarcimento dani per tuti quei che ga patido per colpa sua. Credo che i primi che sarà contenti saria i zogadori stesi, specie quei "caciadi" de Trieste, come i vari Godeas, Rigoni, Bau ecc. ecc. Cita
diego Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 Dai tempi immemorabili questi personaggi casca sempre in piedi, per cui per quanto colpevole el rivera a girar sempre come un cittadino libero e innocente. Cita
Tonio Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 intanto el ga dito che se el và in canon fa i nomi, perchè la cità devi saper... el mato devi esser meso sai mal x ricattar la gente... Cita
tifone Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 Premettendo che fin che no riva la condanna ufficiale uno xè innocente,mi digo che el resterà a pìe libero nonostante se vegnerà condannà Cita
Giots Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 spero tanto ke el finissi in galera!!! Cita
pignata Inviato 25 Marzo 2006 Segnala Inviato 25 Marzo 2006 purtropo sicome qualchidun ne ga fica in italia cn ste klinz de legi el mona restera libero de far quel che el vol lo dimostra za el suo curriculum . speremo che el compri l' udinese per darghe una man a conquistar la promozion in b che i se merita poveri de tanti ani. comunque secondo mi el finira a meter un barachin noturno per i clandestini che pasa in val rosandra el zerchera de instaurar una mandola sul pasagio fin che qualchidun no lo mazera e lo ritroveremo in canal navigabile la dell area ex esso cusi finalmente i gavera una vera scusa per dir che la xe inquinada. Cita
cenerentola82 Inviato 28 Marzo 2006 Segnala Inviato 28 Marzo 2006 In un paese civile el saria za in canon. Qua inveze... W l'Italia Cita
80 revival Inviato 28 Marzo 2006 Segnala Inviato 28 Marzo 2006 In Africa ad indrizzar banane col cul .Suseme la volgarità,ma un come lui lo metteria in canon e buttassi via la ciave.Anzi lo metteria in cella con Wanna Marchi e fia....tra trappoleri Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.