Jump to content

Recommended Posts

Posted
quale reputi l'acquisto più sbagliato dal 1999?

Gambaro,Tarantino,Binotto, Medri,..???

non voleria dir una monada ma gambaro xe stà a trieste prima del 1999 me par nel anno 1996 xe rivà dal strum graz :ehno:

me ricordo che ga zogà sai ma sai mal le poche bale che ga crossà le xe finide in curva x mi xe il più ciston poi metto medri e tarantinio sullo stesso piano e binotto NP :cossaaa?:

MI ODIO MAIETTA XE SAI BRAVO DE FAR AUTOGOL A TRIESTE :caregaintesta:

Posted

MI ODIO MAIETTA XE SAI BRAVO DE FAR AUTOGOL A TRIESTE :caregaintesta:

nooo!!! Mi me piaseva un casin Maietta :lol:

Beh, gambaro me par un'ottima scelta!! Ovviamente, in rapporto qualità-prezzo-nome...

Posted

Difficile,molto difficile,savè?

bon,essendo mi el picinin del forum ve posso dir che nei ultimi anni che go proprio seguido a 360° l'acquisto de MAX VIERI xe sta butar soldi nel :cesso:

Posted
bon,essendo mi el picinin del forum ve posso dir che nei ultimi anni che go proprio seguido a 360° l'acquisto de MAX VIERI xe sta butar soldi nel :cesso:

Beh, ma Max Vieri è servito per sbagazar Delnevo, che aveva un contrattone. Preso il fratelllone lo abbiamo venduto subito. Come Binotto per Modolo!

Posted
Andando moooolto indrio coi anni, diria Micciola! Che vomito!

Sbefegiado simpaticamente tra l'altro anche de Luca Toni sto anno in un'intervista delle Iene ala domanda "Chi il pegior compagno di reparto nela tua cariera?" :lol: