Jump to content

Recommended Posts

Posted

buaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaa tropa roba! Adesso me le copioincollo in un file word e me le stampo cussi nei momenti de depression me tiro su!!!

Ai tempi miei robe del genere se fazeva solo el primo de aprile... là sì che scattava scherzoni assurdi!!!

Posted

Ma xe tutte vere?? :confused:

no so se xè tutte vere, ma xè certo che se sì allora xè de preoccuparse!!

passi x giustificazioni assurde e tutto el resto - lo go fato pure mi - ma butar zo a spalade un muro de cartongesso che unisi due aule me per 1 po' eccessivo!! :monaetandul:

Posted

[OT] El mio primo anno de superiori lo go fatto in un'aula dove l'anno prima un mulo (che poi non ga più frequentado la scuola) gaveva tentado de far el buso nel muro de cemento che portava dall'aula al corridoio.. mi go visto el segno della malta che ga servì per coverzer el buso! [/OT]

Cmq xè fantastiche praticamente tutte.. :D bel bel sto sito!

:bye:

Posted

Za conossevo...ASSURDO!! Go passà tutta la zornata de oggi a ridere!!

A zorni pubblicheremo le migliori 3 fatte nei nostri 5 anni di liceo.. :D:D

• 7 months later...
Posted

Navigando qua e la mi sono imbattuto sul sito

www.notadisciplinare.it

...volevo sapere da voi qual'è la nota + strana che abbiate mai preso....

io alle elementari (scuola tempo pieno alla Morpurgo) avevo smerd@to la mensa durante la pausa, giocando a guerra di cibo con 2 miei compagni....una nota di 3 facciate di libretto (all'epoca era disperato, ma ora ne vado fiero...)...e voi????

Posted
Navigando qua e la mi sono imbattuto sul sito

www.notadisciplinare.it

...volevo sapere da voi qual'è la nota + strana che abbiate mai preso....

io alle elementari (scuola tempo pieno alla Morpurgo) avevo smerd@to la mensa durante la pausa, giocando a guerra di cibo con 2 miei compagni....una nota di 3 facciate di libretto (all'epoca era disperato, ma ora ne vado fiero...)...e voi????

Gavevo za visto..

La più stranaa non la so.. Ma me ricordo una in particolare:

"Xxxxxx urla imitando Tarzan scambiando l'edificio scolastico con la giungla africana" :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Posted

E' uno dei più bei siti italiani:

Certe sono meravigliose:

"Noto con totale disgusto che al Cristo del crocefisso è stata disegnata una maglietta nera con la scritta ' Legalizzala'. Sono senza parole. Richiedo serissimo provvedimenti verso l'intera classe 3°F"

oppure

"Ogni volta che un alunno,durante la lezione,alza la mano per intervenire,l'alunno M******* corre da lui e gli "da il cinque" Sono indignata Richiedo seri provvedimenti"

Posted

mi a suo tempo ghe go mandado una sul sito con tanto de foto :D :D

edit: trovada!

Ma si, femose publicità :unsure:

95f06cf396.jpg

bei tempi ! :p E ghe ne xe de pezo oviamente :D

Posted

...urca...me ricordo che alle medie ghe go tira via la sedia a una muletta per farghe el scherzo...la xe cascada e la prof de musica me ga porta dal vicepreside...che per fortuna iera el mio prof de matematica...risultato...solo un rimprovero..ma senza nota per fortuna... :superman::D

Posted

ma gave letto le giustificazioni???

bhe la si che xè de sbizzarrirse..

mi quando go comincia a farme le giustificazioni sola... che rider... ogni sabato una scusa diversa.... tipo che me xè morto el bis nonno tre volte...

Posted

ah...fortunadi noi co ierimo muleti e che andavimo a scola :) . Se podeva far fraia, ogni tanto (praticamente sempre :p ), firmarse da soli le note (mai fatto :merodolodalrider: ) o imbroiar sui voti che se ga ciapado (mi tuti 8-9 gavevo, o iera -9 e -8? :lol: ).

In una scola media de Palermo i ga avudo la pensada de informatizar el tuto e quindi se ti, alunno X Y, te salti scola, te ciapi una nota o un bruto voto (ma anche i bei, ovviamente), el tuto vegnerà spedido, tramite sms, a uno dei tuoi genitori. E ti...fregado.... :frusta:

ah..i bei tempi pasadi....

Posted
ma gave letto le giustificazioni???

bhe la si che xè de sbizzarrirse..

...mi è venuta in mente la giustificazione di un mio amico che aveva giustificato un ritardo con "doveva fare la vendemmia col nonno" (era tipo gennaio...) e un'altra che dichiarava "veniva con lo scooter a scuola ed è stato travolto da cartellone pubblicitario staccato dalla bora"....

grande D.B. VB da Vinci 97/98!!!