Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Le cronache cittadine degli ultimi giorni xe tutte incentrade sulla morte de un picio de 14 mesi al "Burlo" dopo un intervento de broncoscopia. Xe 5 i medici indagadi...ora se speta l'esito dell'autopsia per stabilir se le cause del decesso xe imputabili ai medici stessi.

Aldilà della tragedia della morte de sta creatura (ai suoi genitori va el mio pensiero, penso che no ghe sia dolor più grande che perder un fio così picio) xe un dispiaser constatar come anche al Burlo, da sempre a livelli d'eccellenza per i servizi sanitari, sia poduda succeder una roba del genere.

Inviato (modificato)

a volte capita purtroppo ... se se dimentica che i dottori xe esseri umani, non xe onnipotenti...

cmq xe de veder se effettivamente xe a causa de una loro negligenza o de qualcosa che non i podeva preveder

Modificato da molly
Inviato

[...] xe un dispiaser constatar come anche al Burlo, da sempre a livelli d'eccellenza per i servizi sanitari, sia poduda succeder una roba del genere.

certo xe un dispiaser, pero' ragionandoghe de sora, pensando quanto piu' attivo xe el Burlo rispetto ad altri ospedali con divisioni pediatriche, xe anche piu' naturale che sia proprio qua a succeder, ogni tanto, ste robe - purtroppo xe un discorso statistico.

Giusto comunque indigar su cossa xe successo per escluder che sia sta comportamenti colposi da parte delle persone coinvolte.

El picio iera fioi de conoscenti dei miei, e domenica sera i me ga dito che xe morto sto picio de nianche un anno e mezzo, ma no i saveva niente de piu'. Solo sul giornal go letto che iera "sotto i ferri".

Ricordemose che se trattava de un esame invasivo, su una creatura, che quindi penso presenti piu' rischi de un stesso esame su un adulto (xe una mia valutazion personale), e come tuti i esami invasivi o operazioni, putroppo ga un certo rischio.

Certo xe difficile comunque trovar una ragion a questi fatti.

Inviato

Xe molto trieste co sucedi ste robe. Ma prima de dir qualcossa, xe meio saver come e perchè xe sucesso.

concordo. Personalmente, non so come sia esattamente un intervento in brocoscopia, ma, penso, sia una roba piuttosto invasiva. Da quel che go letto sul piccolo, al picio ghe se ga bloccà della carne masinada e ga riscià de soffigarse. Forse me son persa mi el passaggio, ma se sa esattamente perchè el xè morto? Emorralgia? Mancanza de ossigeno? Anestesia? Dipendi anche dalla causa...

Inviato

Forse me son persa mi el passaggio, ma se sa esattamente perchè el xè morto? Emorralgia? Mancanza de ossigeno? Anestesia? Dipendi anche dalla causa...

Me par de aver letto arresto cardiaco, ma no ghe meteria la man sul fogo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro