Jump to content

A chi ghe va zò el pese?  

35 members have voted

1. 1. Amore - odio ?

• Viveria solo de pese son come l'uomo de Atlantide.
      9
    • Basta che sia commestibile magno tuto!
      11
    • Me spuza, odio netarlo ma se el xe pronto magno volentieri.
      6
    • Cussì cussì , ogni tanto ...
      7
    • No magno niente che vivi soto el livel del mar.
      1
    • I pesi xe boni solo per el primo de aprile!
      1
    • Mai provato Hurrà?
      0

Recommended Posts

Posted

A volta me sento un reietto ogni tanto trovo altri come mi.

Pese, frutti di mare, crostacei me fa tutto troppo schifo !!! :wacko:

Sentir solo l'odor de certe robe me sconvolgi completamente, tipo i mussoli xe pezzo de ogni arma chimica esitente.

Ghe li go preparadi un per de volte per mia moglie ma iero tipo un chirurgo in sala operatoria :D

E voi?

Posted

no trovo la risposta giusta per mi: el me piasi, lo fazzo spesso, ma meno spesso dela carne. me piasi provar a cusinarlo in diversi modi. Solo no go mai provado a magnarlo crudo, ne sushi nè ostrighe..

per chi che ghe spuzza netar. esisti tanti pesci surgelai netadi, intieri, a filetti.. gnente mal e el prezzo no dipendi dela giornata come in pescheria.

Posted

messo il terzo. Me piasi orade, branzini come pesi che ga poche spine (odio quei pici... ribaltavapori me par che i se ciami - che i xe pieni de spine :S ). odio netarli ed infatti me li fazo netar dai altri se posso (soprattutto per tirarghe via testa e spina dorsale) e poi me li magno con sal e taaaanto limon :)

Posted (edited)

messo il terzo. Me piasi orade, branzini come pesi che ga poche spine (odio quei pici... ribaltavapori me par che i se ciami - che i xe pieni de spine :S ). odio netarli ed infatti me li fazo netar dai altri se posso (soprattutto per tirarghe via testa e spina dorsale) e poi me li magno con sal e taaaanto limon :)

I ribaltavapori xe quei pici pici che te li vedi in acqua tutti insieme come una comitiva de scioperanti :D ....xe un de quei pochi pesci che se usa magnar,dopo averli fritti,tutti intieri visto che la lisca xe talmente molle che dopo la cottura la se quaia in bocca :ciapitestopese::petesoni:

Comunque mi preferiso i crostacei e i molluschi ai branzini e orade :D

Edited by sergio78
Posted

se xe de magnar...magno volentieri el pesse... :DDDD

ovvio che gamberetti calamari scampi e tonno xe un scalin sora al resto de pessi crostacei e frutti de mare...

Posted

Tra la prima e la seconda risposta go scelto la prima :D

Devo dir che ne magno poco, pero' volesi magnarne de piu', sempre con gusto.

Indubbiamente xe certi piatti a base de robe che vivi in mar che me da una soddisfazion pari ai capuzi con cragno senape e kren :D

Posted

Preferisco nettamente la carne... :D

di pesce ne mangio poco e mi limito a piatti tradizionali (sardoni,calamari e tonno) :DDDD

Crostacei e frutti di mare non fanno per me :ehno:

Posted

me piasi de matti el pese.... fatto in forno soprattutto! se podessi lo magnassi sempre

d'estate xè el mio piatto preferito!!!!! oste una de calamariiiiii ai ferriiiiiiiii

Posted

mi magno proprio tutto :) anche se devo esser sincero, se go de cusinar mi preferisso far piatti de carne, son sai più bravo (parola grossa...) a cusinar carne che pesse.

Posted

go messo la seconda :D

me piasi sai el pese, più o meno tutto, meio della carne. Me piasi sia pesi con le spine (branzini... ma anche semplici trote e sgmbri :DDDD ), che crostacei (canoce alla buzara :DDDD ) che molluschi (me negassi nei mussoli :D).

Ma non so cusinarlo ben, in forno, o boido, poco via... devo dir che me fa anche un po' impression, no rivo netarlo, soprattutto se el xè intiero con la testa (dai oci, me rendo conto che iera un esser vivente :p)

Posted (edited)

Un Triestin che no magna pesse, xe come un c***o con un co**n solo!

Amo tutto el pesse, anche se prediligo quel co pochi spini (no go pazienza), moro per i pedoci, giusto scaltridi e magnadi ciuciandoli col limon.

Ma magno de tutto, una de luganighe co i fasoi, no se rifiuta mai!

(specialmente se xe la mistica fagiolata de Aigor, 4 tipi de fasoi, aio zivola, svariate tipologie de peperoncin in dose notevole, co te metti el cuciar dentro, el resta impirà, dopo 1 min el se SCIOGLI!)

Edited by Leo RFC
Posted (edited)

mi pesse ghe ne magneria a pranzo e a zena...

me piasi magnarlo, cusinarlo e guardarmelo a barcola con la maschera :D:D

prediligo el pese de fondal (scarpene, guati ma anche sogliole e rombi) e el pesce azzurro soprattutto se xe nostran (una frita de sardoni o sgombreti impanai no se rifiuta mai), se proprio devo magnar i altri preferiso un paio de riboni o una mormora a orade e branzini... più gusto, meno spini, meno stopposa la carne

molluschi, crostacei e simili in quantità industriale... su tutti astise (e a chi no ghe piasi????? :DDDD:DDDD ), sepe (con la polenta come ghe piasi a Assist :lol::lol: ) ma anche granzievola (xe un lavoron farla), granzo porro e mussoli (el mollusco migliore dopo i datteri)... me risparmio el commento sui datteri stessi, che xe fantastici ma purtroppo, o per fortuna xe vietata la raccolta e el commercio

ah una bona salatina de garuse xe la fine del mondo

Edited by basketteam
Posted

Un Triestin che no magna pesse, xe come un c***o con un co**n solo!

Amo tutto el pesse, anche se prediligo quel co pochi spini (no go pazienza), moro per i pedoci, giusto scaltridi e magnadi ciuciandoli col limon.

Ma magno de tutto, una de luganighe co i fasoi, no se rifiuta mai!

(specialmente se xe la mistica fagiolata de Aigor, 4 tipi de fasoi, aio zivola, svariate tipologie de peperoncin in dose notevole, co te metti el cuciar dentro, el resta impirà, dopo 1 min el se SCIOGLI!)

[MOD] Ancora benrivà Leo, ma te consiglio de andar a legger el regolamento del forum che forse qualcosa te xè sfuggido! :D:p

El tuo tono no xè sai pacifico, e visto el clima che se respira in sto forum ultimamente, te prego de moderarte un poco o de far capir che el tuo tono xè scherzoso (se lo xè) con delle faccine. Grazie [/MOD]

:bye:

Posted

Orpo scuseme per la frase colorita.

Me go dimenticà le faccine, ma naturalemnte iera tutto in tono bonario, no voio obbligar nissun a magnar una roba che no ghe piasi.

La morale dell'accostamento, no iera per offender, iera solo per dir che un cittadin de città de mar, che no ghe piasi pesse , xe strano.

Ecco, disemo come una bici co una rioda sola dei, esister esisti, ma no le xe sai usade

Posted

[MOD] Ottimo.. immaginavo che fosi cusì, ma non sempre tutti reagisi ben dopo gaver letto questi tipi de battude (che infatti no xè ben tollerade su sto forum)! Grazie de gaver capì :D [/MOD]

:bye: