Jump to content

Recommended Posts

Posted

Se contorsionisti? se semplici mortali che anche nei piegamenti fa fadiga?

è l'ora di dirlo.....

mi son un pò fora forma, ma rivo a far i piegamenti.... (non complicati), ogni tanto rivo a passarme la gamba drio al testa, ma go qualche disturbo nel tirarla zo al suo posto.... :p

Posted

mi de picio fazevo ginastica artistica, e iero un contorsionista ufo. Oviamente da quando go molado (gavevo 9 anni :D) son un toco de legno

Posted

El mio corpo xe strano (come la mia testa, dirè voi :rolleyes: ) comunque go el busto abbastanza flessibile, mentre le gambe xe 2 travi.

Per dir, rivo a far el limbo abbastanza ben fin a certi limiti, mentre per montar in moto me toca zucarme su la gamba con la man :wacko:

Posted

Eh, le mule ga mediamente una flessibilità de gambe superiore a quela dell'omo. Meterme la gamba drio la testa no go mai provà, ma penso che se provo me esplodi i legamenti del ginocio in giro per la stanza :D

Posted

Con le mani faccio tutto quelllo che volete (tocco il braccio col pollice, piego a più di 90° le dita all'indietro, mi giro il pollice al contrario eccetera).

Per il resto.... non arrivo neanche a toccarmi le punte dei piedi...

Posted

Qualche (troppi) anno fa podevo permetterme de far parecchie robe.. dalla spaccata alle gambe drio la testa, i gomiti uniti (e le man unite là del sterno).. deso rivo ancora a toccarme la punta dei pie.. ma una volta rivavo a metter la testa tra i ginoci :D

Co se mola el sport xè dura.. :( Deso fazo difficoltà a far parecchie robe..

:bye:

Posted (edited)

Per il resto.... non arrivo neanche a toccarmi le punte dei piedi...

...povero il mio igunadannnnnn :amicici::amicici:

...se hai bisogno io conosco un ottimo fisioterapista di Gallarate, vicino a Varese che dà grandi soddisfazioni...pensa che per metterti a tuo agio, ti offre anche un leggero sedativo.....ahahahahah...vedrai come ti senti scattante dopo!!!! :p:crylol::crylol:

Edited by dead_angel
Posted

Mi son ultraflessibil , scrocchio (se disi cussi?) col , gomiti , ginoci , pie (cioè il metatarso) , anche , schiena , dita di man e pie etc etc

xe un concerto certe volte

Posted

Per dir, rivo a far el limbo abbastanza ben fin a certi limiti, mentre per montar in moto me toca zucarme su la gamba con la man :wacko:

fate meter un fil che va dal pie ala man...cusi per salir in moto te ga solo de alzar la man :merodolodalrider:

Posted

Streccinghe?

...non so nemmeno come si scrive :ehno:

Quando facevo atletica ero decentemente flessibile, ma adesso fatico non poco ad allungare i muscoli.

L'ammetto: riesco a toccarmi le punte dei piedi per un microsecondo appena.

Posted

Anche mi, fin che iero in atività iero bastanza sciolto, adesso son pezo de un tricheco e agilità idem :angry:

Senza contar i dolori de schena e spalla... :cherobeara:

Posted

Co se mola el sport xè dura.. :( Deso fazo difficoltà a far parecchie robe..

quoto purtroppo... no son mai sta un contorsionista ma adesso fazo difficoltà a ligarme le spighete :lol::lol::lol::lol::lol:

purtroppo stessa cosa