picia_tata Posted April 21, 2008 Report Posted April 21, 2008 ciao a tuttiii complimenti per el forum che sbadada che son, son qua de abbastanza tempo ma.. non me son ancora presentada beh lo fazo adesso certi me conose già comunque me ciamo Jade abito a Dolina fazo el scientifico sloven e altro non so cosa dir beh come sport fazo acquagym, go fatto pallavolo ma go molla come musica scolto roba tipo metal e simili e altro se ve interessa qualcosa chiedè saluti , Jade Quote
picia_tata Posted April 21, 2008 Author Report Posted April 21, 2008 (edited) Benrivada Dobrodošli grazie a tutti!! comunqe dobrodosli se in plural al singolar femminile saria dobrodosla.. Edited April 21, 2008 by picia_tata_triestina Quote
Starlite Posted April 21, 2008 Report Posted April 21, 2008 al singolar femminile saria dobrodosla.. Savevo mi che no andava ben... Dobrodošla Quote
picia_tata Posted April 21, 2008 Author Report Posted April 21, 2008 al singolar femminile saria dobrodosla.. Savevo mi che no andava ben... Dobrodošla ecco deso si che se giusto grazieee Quote
Bobo Posted April 22, 2008 Report Posted April 22, 2008 benvenuta pure dal sottoscritto me medesimo! Quote
Renè Posted April 24, 2008 Report Posted April 24, 2008 Anca mi in straritardo te do el benvignù :) Quote
Recommended Posts