Jump to content

Recommended Posts

Posted

no me par giusto iaga...te se ne accaparri troppi...fortuna che ghe son mi a cavarte qualche record!!! :rotfl:

(anche se per rivarghe son scappota non poco)

Posted

lo so..xe quel che ne ga de piu....però mi finora el record ghe lo go cava IAGA :punk:

desso me darò de far per render el stesso favor a number3!!!

Posted

Scusime Matt.. ma te me spieghi cosa che te go fato? cioè.. te ga Number3 che me ruba i record a mi.. e ghe ne ga troppi per i miei gusti.. sfoghite su de lui no?

proprio su de mi? :caregaintesta::caregaintesta:

:bye:

Posted

a ogni curva xe de regolar la posizion del carel con i tasti A e D....ve consiglio de vardar anche le istruzioni contenude nel zogo altrimenti ve perdè tutto el divertimento :ehsi:

:bye:

Posted

:pianto: iaga se ga rabbia con mi....

scusa, ma no la go con ti, xe che te go frega solo quel de golf....e li te gavevi scritto e chi me ciap piu?

e quidni...te go ditto...ops..te go ciapa!!!

niente de personal :linguaccia:

Posted

:angry: Matt ... che frignone che te son :linguaccia: butila in bever :vino: !!!!

:) ah...

dimenticavo...

Ciaoooooooooooooooo a Tutiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!1

Xe la prima volta che me buto in forum :caregaintesta: so che dovevo vignir prima O| a trovarve :puntini: ma mejo tardi che mai :crylol: giusto?? :ok: ...

Posted
Xe la prima volta che me buto in forum :caregaintesta: so che dovevo vignir prima O| a trovarve :puntini: ma mejo tardi che mai :crylol: giusto?? :ok: ...

Giusto! E se c'è qualcuno che non è d'accordo..... :whistle: ....altrimenti ne toca somatizzar :moribastardo:

Ben trovado x_piove :bye:

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More