Jump to content

eliminare account

Recommended Posts

però efetivamente in tanti siti xe un problema, quel del cancelamento account.

Comunque, anche mi son de quei che preferisi eliminar un account, anche e sopratuto per questioni de privacy.

E, deso che ghe penso, no savesi come cancelar el mio account dal SDS :D go vardado nele opzioni utente e no trovo..?

Un utente non pol eliminar el proprio account :) Spetta solo all'amministrator un simile compito, anche se el tutto devi esser giustificado dall'utente che vol cancellarse. Se xe per un motivo assolutamente serio, la richiesta pol esser presa in considerazion

Un utente non pol eliminar el proprio account :) Spetta solo all'amministrator un simile compito, anche se el tutto devi esser giustificado dall'utente che vol cancellarse. Se xe per un motivo assolutamente serio, la richiesta pol esser presa in considerazion

ah :-/ però in tuti i siti de social networking, eccetera xe norma lasar la scelta al utente.. (mi me go za disiscrito da un pochi, per esempio).

Strano che in un forum no se possi..

Se xe per un motivo assolutamente serio, la richiesta pol esser presa in considerazion

per mi questo non xe coretto ,se mi voio cancelarme(non se el mio caso :p ) perche' devo gaver un motivo serio e solo dopo esser preso in considerazion? secondo mi xe un mio diritto poder cancellarme da un forum ,newsgroup o altro, senza dover dar spiegazioni o altro, almeno questo se el mio pensier.

:rolleyes:

Un chiarimento: se vien fatta una richiesta de cancellazion account, mi no go alcun problema per far un click e cancellar. Però, a mio avviso, saria anche bel capir el perchè de questa richiesta. Mi la vedo cussì :)

Ad ogni modo ghe xe massima flessibilità da parte mia in tal senso. Quindi se proprio qualchedun vol cancellarse, no xe alcun problema

penso che el discorso de sandro forsi pol eser leto come un porse la domanda se el motivo de richiesta de cancelazion dal forum sia dovudo a problemi de gestion da parte del'admin o dai moderatori...no penso sia per farse i fati altrui.

poi mi no me son ancora posto el """problema""" de cancelarme dal forum xkè me trovo sai ben qua :D

penso che el discorso de sandro forsi pol eser leto come un porse la domanda se el motivo de richiesta de cancelazion dal forum sia dovudo a problemi de gestion da parte del'admin o dai moderatori...no penso sia per farse i fati altrui.

Più che a eventuali "problemi" de gestion da parte nostra (roba che xe stada ampiamente dibattuda nel corso dei anni e nel corso dei casini nati :D) la mia xe una semplice curiosità che nassi e mori là. Tutto qua. E logicamente tutto questo non per vardar nelle scarsele dei altri, sia ben chiaro :)

Cancellar un account se ga za fatto, ma non de andar ad eliminar tutti i messaggi scritti da una persona. Privacy de cosa? Uno se ciol la responsabilità de quel che ga scritto :bye:

Appunto! :) E questo xe un aspetto che xe scritto non appena se se iscrivi al forum...chissà quanti i lo leggi

probabilmente per privacy un intendi i dati che metti nel profilo.. quei vien cancelladi con la cancellazion dell'account, no? e se un vol comunque pol modificar in modo che non resti niente anche prima della cancellazion se non erro :D

però non xe solo in sto forum che non se pol. fin deso tutti i forum che go frequenta non disi come se fa :)

poi non me go mai posto el problema perchè no go mai avu bisogno de cancellarme.. al limite come disevi all'inizio non ndavo più e via :D

ma ghigo perchè te ne vol lasar?

Edited by molly

Dove che lavoro mi funziona cussì: l'utente ga diritto a richieder o via mail o via fax la cancellazion dei propri dati sensibili senza dar motivazion alcuna... Ovvio che tutti i movimenti che el ga fatto nel periodo in cui iera registrado rimani memorizzadi (almeno nel caso del mio lavor).

Secondo mi xe giusto far una roba simile anche qua, nel caso vegni richiesto!

la discussion che xe nata dopo la mia domanda, e anche el fato che da solo no son in grado de eliminar el mio profilo/account, xe altri boni motivi x volerme tirar fora dal Vostro forum

O|

Mi credo che la discussion che xe nata dopo la tua domanda sia lecita visto che questo xe un forum. Le persone se confronta, ga idee diverse e opinioni altrettanto diverse quindi riguardo a questo non vedo nessun problema. E, per quanto riguarda el tuo profilo, te se lo pol cancellar all'istante, se te credi: basta andar nelle opzioni.

:bye:

Edited by cucciolina

la discussion che xe nata dopo la mia domanda, e anche el fato che da solo no son in grado de eliminar el mio profilo/account, xe altri boni motivi x volerme tirar fora dal Vostro forum

O|

Mi credo che la discussion che xe nata dopo la tua domanda sia lecita visto che questo xe un forum. Le persone se confronta, ga idee diverse e opinioni altrettanto diverse quindi riguardo a questo non vedo nessun problema. E, per quanto riguarda el tuo profilo, te se lo pol cancellar all'istante, se te credi: basta andar nelle opzioni.

:bye:

per favor, spieghime dove xe "cancella profilo" nele opzioni.

mi no lo vedo..

grazie

per favor, spieghime dove xe "cancella profilo" nele opzioni.

mi no lo vedo..

grazie

No xe un botton "cancella profilo" come no xe un botton "crea profilo", ma xe uno per far le modifiche. Te va là e te cancelli tutto quel che te vol.

Tempo stimato 10 secondi :)

Edited by cucciolina