Renè Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 Come de titolo, bon Feragosto a tuti i sdsandrini (xè disi cussì?) Quote
picia_tata Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 Buon ferragosto a tutti anche da parte mia Quote
Renè Posted August 15, 2009 Author Report Posted August 15, 2009 Ueeeeeee Jadeeeeeee.. Mourinho l'ha presa in quel postoooooo Quindi oggi si festeggia meglio il ferragostoooooo!!!!!!! (go fato anca la rima) Quote
Renè Posted August 15, 2009 Author Report Posted August 15, 2009 bon Feragosto anca a El Falisca da parte mia, del Fapabrù Team e de Marina Alga.. alèè Algaaaaaaa P.s.: Qui xè el grupo facebook sul Fapabrù per chi fussi interessado: http://www.facebook.com/home.php?#/group.p...4002&ref=ts Quote
cassoggi.npc Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 buon 15 Agosto a tutti.......... - agli amici, i nemici ed i semplici conoscenti; alle Alghe, le Olghe e a tutte le studentesse de ogni ordine e grado; a tutti i marinai, i foghisti, i casellanti, ai telepass e tuti quei che lavora; a chi xe ai monti, chi al mare e chi in................ chi xe in spagna, chi xe turkia , chi in albania e chi che sia; me racco, stè tranqulli e ben rilassadi, no stè bever troppo ma pensè a noi stressadi! f.to " un povero m... che lavora" ..... bela questa! Alè Olga! Quote
Ghost Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 Buon ferragosto... mamma mia non mi bastera tutta la giornata di oggi per digerire tutta la carne che ho mangiato. Quote
basketteam Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 bon ferragosto anche da parte mia Quote
Stefano79 Posted August 15, 2009 Report Posted August 15, 2009 Bon ferragosto anche a nome del resto dello Staff che xe in ferie Quote
cucciolina Posted August 21, 2009 Report Posted August 21, 2009 Mi a ferragosto iero allo zoo de Barcellona e devo dir che un'immagine me resterà sempre nel cuor Quote
Starlite Posted August 21, 2009 Report Posted August 21, 2009 Mi a ferragosto iero allo zoo de Barcellona e devo dir che un'immagine me resterà sempre nel cuor Verissimo! Xe stada una roba veramente commovente, de no rivar parlar, fantastico superiore solo al spetacolo del prete Quote
SandroWeb Posted August 21, 2009 Report Posted August 21, 2009 Mi a ferragosto iero allo zoo de Barcellona e devo dir che un'immagine me resterà sempre nel cuor L'immagine de Ferragosto che ne devi restar xe quella delle terga degli ippopotami Quote
cucciolina Posted August 21, 2009 Report Posted August 21, 2009 Mi a ferragosto iero allo zoo de Barcellona e devo dir che un'immagine me resterà sempre nel cuor L'immagine de Ferragosto che ne devi restar xe quella delle terga degli ippopotami Iera quella a cui me riferivo Quote
Starlite Posted August 21, 2009 Report Posted August 21, 2009 Iera quella a cui me riferivo Anche mi Quote
LELA Posted September 2, 2009 Report Posted September 2, 2009 Come che gò zà spiegà de 'naltra parte, mi gò pròpio pasà un feragosto da "Mille e una notte"!!! Ciau a tuti, con simpatia, Graziella. Quote
Recommended Posts