Jump to content

SU E GIU': ULTIMO DEL 2010.LIBERATEMI DA IVO!

Guest massi

Recommended Posts

Su

- l’impegno dei muli xe l’unica cosa che go visto, ma con un tal ciompo in panchina no basta

Giù

- IACONI…vivacchiare aspettando l’esonero che dia la possibilità di vivere fino a giugno senza fare un c…o

- IACONI…la colpa delle ultime schifezze è di Princivalli, testini, Godeas, Della Rocca?

- IACONI… SE IL primo a non provare nemmeno a cercare la salvezza è proprio lui…cosa poter sperare

- IACONI non ti sei accorto che la squadra è messa male in campo e tra un giocatore e un altro ci sono km?

- IACONI chi deve dare le giuste motivazioni alla squadra? Io e Guz o tu?

- IACONI MA VADA A SPALARE LA MALTA…

- IACONI con lei non servono nuovi acquisti perché il risultato sarà sempre uguale

- IACONI E I SUOI ALLENAMENTI…calma piatta…che poi è quello che si vede in campo…

- La squadra giochicchia e male

- Contro di noi le altre possono anche schierare il portiere degli allievi…

- No esser più solo a rimpianzer un tecnico non grande ma “onesto” come Maran…un che quando se trattava de lavorar in settimana iera el primo arrivar e l’ultimo ad andar via

- Forsi anche Somma meio de Iaconi e go dito tutto…

- FANTINEL CHE NON ESONERA STO AVINAZZADO

- Ghe auguro che nol sia lucido per le bever perché se no sto allenador xe da camisa de forza…

- FANTINEL E IACONI VERGOGNA!

- Dopo la gara con el sassuolo go avudo la sensazion che sto allenador gavesi poca voia e poco senso delle cose….

- Con Iaconi per la prima volta posso smetter anche de seguir l’Unione sto anno perché el risultato xe za scritto..

- El Vicenza ga 29 punti…oltre Abbruscato i singoli xe più o meno come i nostri solo el manigo xe diverso…

- Iaconi vergogna per come el ga gestido un capitale come Della Rocca…

- L’ultima chiara occasione da rete della Triestina è stata con il Grosseto, quando il tanto odiato Gigi ha messo solo davanti alla porta Antonelli

- Iaconi…continua a far zogar Antonelli che xe 2 mesi che fa schifo…demo avanti

- Iaconi…continua a far zogar Marchi…. Penso che anche Godeas con una gamba sola sia più pericoloso…

- Semo ultimi grazie a Ivo…e semo scarsi grazie alla società…

- Si dice che Iaconi non abbia la squadra al completo...bon allora regalemo Della Rocca, Princi,Godeas agli avversari...

- Iaconi ga pena dito che gavemo dominado per un' ora....SENZA MAI TIRARE IN PORTA! Ma l'omo capisi de calcio?

- Iaconi tutto sommato el xe contento...el ga tito "NON C'E' PROBLEMA..."

- Ma dove podemo andar con un allenador che pensa che tutto se posi risolver con un acquisto de una punta....ma dove volemo andar...el ga dito che deso inizia un novo campionato...ma dei...

Edited by massi

Quanto conta un allenatore? Basta fare un esempio...se il Vicenza l'anno scorso, quando mi avevano messo a lutto per chissà quale morte, non si fosse accorto subito della sciocchezza del cambio con Sonetti, i veneti sarebbero sicuramente retrocessi...la stessa squadra di sonetti con Maran si è salvata comodamente...

massi

Oooh xe tornai i su e giù de massi....

Con el solito accanimento contro l'allenador :D

Ma accanimento che condivido pienamente, ormai nol ga più niente. O se cambia o xe come firmar adesso per una retrocession diretta.

Qua per Nadal ghe vol far TAAAANTE preghiere... E mi continuo a dir che i giogadori che gavemo non xe da ultimo posto, con un cambio giusto podesimo risalir.. Se poi arriva quei 2-3 innesti validi ben venga :)

Premetto che anca per mi Iaconi non capisi un ostia, e che xe da do mesi in un marasma tecnico e psicologico de paura. Ma le colpe non xe solo sue, xe una societa' (e soprattutto un presidente) de drio che non fa niente, se non spetar el fatidico 30 giugno per meter la pila in taio e taiar la corda, dei zogadori a cui ghe interessa de piu' le ultime mode e dove farse un aperitivo, e non ultimo una citta' che sembra rasegnada a sto scempio senza nemeno provar a dar un colpo de coda con una contestazion degna de sto nome...

Mah premesso el rispetto per l'idea de massi (come da altri post bastanza lontana dalla mia), però un accanimento con Iaconi così tosto, lo trovo de una severità fora dalla realtà. Me par come veder la paiuzza e no veder el travo.

son bastanza d'accordo con ti ma credo che anche iaconi oramai nol sta capindo più niente, quindi legittimo anche le esternazioni de massi.

ma con una società del genere chi pol vegnirghene fora con le idee ciare!?

a iaconi ghe contesto che essendo un alenador modesto el ga acciettà una società modesta con propositi modesti e una squadra modesta che pochi alenadori degni de sto nome i gavessi acciettà.

un alenador serio se anche all'inizio el gavessi dito de si a fantinel a sta ora el se gavessi za dimesso perchè bisogna mantegnir un poco de orgoglio!!

dico da novembre che a iaconi sarebbe opportuno dare il kez

non perchè mi aspetto che arrivi bortolo mutti, che non sarà certo così mona da accettare una mission impossible, ma perchè ritengo che un nuovo allenatore sia almeno in grado di resettare una situazione che si è palesemente incancrenita

tutte le risorse vanno rimesse in discussione, in primis quelle emarginate, perchè sappiate che se della rocca e testini vanno via ne arriveranno 2 più scarsi e gigi da un'altra parte farà 10 gol in mezzo campionato

il problema non è della rocca, il problema è mettergli finalmente vicino un paio di tipi svelti che si integrino con lui, permettendogli di esaltare le sue caratteristiche, e affidarlo a un allenatore che sappia motivare lui e gli altri

iaconi andava sostituito 1 mese fa, ma se si deve esonerare va fatto adesso, con 20 giorni a disposizione del nuovo mister per conoscere i giocatori, impostare il lavoro, impostare il mercato

aspettare la partita con l'ascoli è idiota, a quel punto meglio che resti 'sto sfigato fino alla fine

tanto l'ultima alla fine del girone d'andata non si è mai salvata, mi pare, dunque sono discorsi che lasciano il tempo che trovano

Allora, mi sinceramente no capisso tutto sto accanimento contro el povero Iaconi. Xe chiaro che el xe in confusion e senza idee. Ma el ga solo el 10% de colpa, no più. Ragazzi, la squadra xe quel che xe e cioé un schifo, con sti omini no rivemo neanche ai 40 punti. La società xe una maniga de incompetenti che fa dell'arroganza e della mancanza de comunicazion le proprie caratteristiche principali. Iaconi cossa pol far? Cossa pol far se ga 11 zogadori che a stento podessi zogar in Lega Pro (tra l'altro gavé visto l'eccellente marcadura de D'Ambrosio sul primo gol, roba che no se vedi neanche nelle partide dell'Union...), colpa sua se el Sbonfo vol far zogar sempre i suoi pupilli per dopo poderli monetizzar? Colpa sua se el xe capità ad allenar una squadraccia senza capo ne coda? Certo, el gavessi podù rifiutar la panchina e el podessi dar le sue dimissioni visto l'andazzo. Però ricordemose dell'annos corso: gavemo cambià 3 alenadori e el risultato xe stado uno solo: retrocession. Adeso go sentì i nomi e me son messo a pianzer: Salvioni, Serena. Povera Unione!

dico da novembre che a iaconi sarebbe opportuno dare il kez

non perchè mi aspetto che arrivi bortolo mutti, che non sarà certo così mona da accettare una mission impossible, ma perchè ritengo che un nuovo allenatore sia almeno in grado di resettare una situazione che si è palesemente incancrenita

Ok, l'incancrenimento xe un dato de fatto. Ma se el resto della situazion rimanesi uguale te pensi che dopo el momento de "euforia e reset", i nostri limiti no riemergesi impietosi se no se va a meter man sulla cifra tecnica della rosa ??

Quel che mi voio dir, la sostituzion de Iaconi no me faria gridar allo scandalo, però alora me piasesi veder rivar uno veramente tosto! Altrimenti per mi più te la misci e più la spuza.

Più che altro, la mia idea xe che puntar el dito su Iaconi, riscia de distoglier l'attenzion dall'origine de tutti i mali, la conduzion societaria !!!

Semo a 3 punti dal 6ultimo posto, rispetto ai ultimi anni xe più mucio de drio e no se ga ancora staccà nissun al fondo, no occorerà far 51-52 punti per restar in B, secondo mi basterà meno.

La salvezza xe ancora là! Xe el veder la squadra che ne condanna, non i numeri in sè ancora.

Servi però nova linfa vitale! Che per mi significa alcuni (3-4) zogadori de una decente qualità, motivadi! (e sbagazzamento dei elementi in più e/o inutili).

Servi anche o soprattutto un altro allenador? Ok! Ma per tentar de vinzer le partide però, no per far le barricate e sperar che forsi..in un qualche modo...un gol ogni tanto lo femo...come ga fatto Arrigoni l'anno scorso. Che con quei zombi no xe che podessi far gnanche tanto de altro magari, però un altro giron de anticalcio anche no! Quel trovasi disgustoso e umiliante. Perchè retroceder fa anche parte del zogo, ma rifarlo come l'anno scorso, saria de un squallor unico!

Se l'alternativa saria questa alora personalmente preferiria andar zo direttamente senza passare dal via per dirla in gergo da Monopoli.

...altri costa troppo e comunque non ghe pensa nemmeno a venirse a sporcar el curriculum a Trieste...

a questa Triestina de Fantinel più che altro :grin: . Trieste in condizioni diverse saria una piazza con tutto un altro appeal.

Edited by chompo

Quel che xe assolutamente PAZZESCO xe che noi tifosi, stupidi e volgari, gavemo capido da mò come le robe saria andade a finir in questo fine 2010. Qualchedun altro, invece, diria proprio de no.

Adesso a gennaio xe de far una campagna acquisti "estiva" e non invernale. Approfittar della pausa per darghe el ben servido a Ivo (bon quanto volemo, ma basta adesso), cior uno tosto che gli spremi per tutto quel che i pol gaver in corpo, cior 3 per reparto e tentar de salvarse.

Ma purtroppo se sveieremo tutti sudadi, come sempre. E a maggio sarà un'altra passion alabardata.

GRAZIE MILLE A TUTTI COLORO CHE CI HANNO PORTATO SIN QUI!

Quel che xe assolutamente PAZZESCO xe che noi tifosi, stupidi e volgari, gavemo capido da mò come le robe saria andade a finir in questo fine 2010. Qualchedun altro, invece, diria proprio de no.

Adesso a gennaio xe de far una campagna acquisti "estiva" e non invernale. Approfittar della pausa per darghe el ben servido a Ivo (bon quanto volemo, ma basta adesso), cior uno tosto che gli spremi per tutto quel che i pol gaver in corpo, cior 3 per reparto e tentar de salvarse.

Ma purtroppo se sveieremo tutti sudadi, come sempre. E a maggio sarà un'altra passion alabardata.

GRAZIE MILLE A TUTTI COLORO CHE CI HANNO PORTATO SIN QUI!

Concordo..

certo che retroceder per volontà del proprio presidente xe una roba che non pensavo de viver mai sulla mia pelle

davvero tristissimo

:(

Beh! Xe mesi che go cercà de revisionar almeno parzialmente le mie catastrofiche prvisioni de settembre, ma purtroppo ormai xe ciaro come el sol che questo presidente vol levarse dai coioni el prima possibile la Società Triestina Calcio. Dato che nissun vol comprar la società, el nostro (rigorosamente in minuscolo) ga intenzion de farne fallir a fine anno e nel frattempo, per monetizzar quel poco de bon che ga costruì o semplicemente per raschiar el fondo del baril, el vol ceder i meio tochi (Testini, Della Rocca) senza rimpiazzarli. Tanto xe fin troppo ciaro che el furlan panzon magnaprosciutto e sbevazzon no ga assolutamente intenzion de tignir la categoria! El vol frane cascar in un dirupo e nissun sta fazendo niente (città, politicanti, tifosi) per evitar questa enorme sciagura! Purtroppo el bon guiz xe sta profetico un paio de mesi fa: "Con Fantnel semo solo in attesa de fallir", come non darghe ragion!!

Me ricorda el film "wall street" ciolta la società, la smembra incassa i bori che el riva e bonanotte al secchio !!!

Considerado che:

- chiusa la tribuna EL GA SPARAGNADO 80/100 tochi

- chiusa la tribuna EL GA INCASSADO XX DAI SPONSOR

- campagna estiva A RISPARMIO

- per i giovani (es. brosco, bariti, viotti, lionetti) INCASSA 2 millini lordi a partida che i zoga

- allenador a risparmio

- zogadori LI PAGA A SCADENZA

- diritti serie b lega tv e caxxi vari INCASSADI (+ o - ) ma cmq li ciaperà

- vendi ancora un per tocheti + o - boni ed INCASSA

- a giugno el ga + che incassado quel che el ga messo fora per el ripescaggio

- saluti e baci e fora delle balle

GRAZIE PRESIDENTE

- no dimentichemose che:

- no esisti più ripescaggi

- se la società retrocedi i bori li ciapa cmq

Mi piace l'illusione di alcuni che con "tre tochi boni" Iaconi riuscirebbe a far "giocare" la squadra dandoci almeno un minimo di speranza...vedremo...intanto lasciamogli distruggere tutto...facendo i suoi giochetti....lasciando fuori certi giocatori per far apparire la squadra ancora più debole di quello che già è...per poi non parlare dello schifo di comportamento di dire certe cose davanti al microfono e poi parlare in sala stampa a microfoni spenti...troppo semplice signor Ivo...

massi

Me ricorda el film "wall street" ciolta la società, la smembra incassa i bori che el riva e bonanotte al secchio !!!

Considerado che:

- chiusa la tribuna EL GA SPARAGNADO 80/100 tochi

- chiusa la tribuna EL GA INCASSADO XX DAI SPONSOR

- campagna estiva A RISPARMIO

- per i giovani (es. brosco, bariti, viotti, lionetti) INCASSA 2 millini lordi a partida che i zoga

- allenador a risparmio

- zogadori LI PAGA A SCADENZA

- diritti serie b lega tv e caxxi vari INCASSADI (+ o - ) ma cmq li ciaperà

- vendi ancora un per tocheti + o - boni ed INCASSA

- a giugno el ga + che incassado quel che el ga messo fora per el ripescaggio

- saluti e baci e fora delle balle

GRAZIE PRESIDENTE

- no dimentichemose che:

- no esisti più ripescaggi

- se la società retrocedi i bori li ciapa cmq

Premettendo che questa dirigenza no me piasi nemmeno a mi...me sembra che te spari un po' nel mucio...allora, te me spieghi come faria Fantinel ad incassar tutti sti soldi de cui te parli se a fine stagion el mola tutto e fallimo? Poi te scrivi " saluti e baci e fora delle balle" e poi....te me indichi un nome che compra la Triestina? La compra marieto tuo...? Un imprenditor triestin che investi in tutto meno che a Trieste...chi? Xe solo de sperar che un con la passion che gaveva Berti ricioghi tutto e posi partir dalla D...però me ricordo mal o no ve andava ben nemmeno Berti? Mi iero un de quei insultadi quando difendevo Berti...e no iera un solo che me contrastava ma tanti...

massi

Se ho letto bene l'articolo del Piccolo il programma è: mini-ritiro a Malta, recupero dei lungodegenti (Lunardini, Colombo e Filkor) e dopo le prime due sconf...oops... partite di gennaio la dirigenza deciderà il da farsi. In pratica solo dopo la trasferta di Bergamo contro l'Albino potrebbe scattare l'esonero, cioè quando avremo un distacco incolmabile e neanche un pazzo (ma qualche allenatore fallito sì...) correrebbe il rischio di sedersi sulla panchina del Rocco. Bene, avanti così! :testadamuro: