Jump to content

Recommended Posts

• Replies 741
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Circolano voci, tutte da verificare, che una proposta di acquisto sia stata rivolta da un imprenditore con un buon patrimonio alla proprietà della 2012, e che si stia discutendo all'interno della stessa per accettarla o meno, con pareri discordanti all'interno della compagine.

Posted

mi 'ste discussioni stile mi so tuto ma no posso dir no le sopporto

meio no verzerle gnanche, secondo mi

quoterrimo

Soprattutto da chi ha già sparato le sue cartucce (anzi la BOMBA) sulla triplice alleanza Antonione-Berlusconi-Milan...

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Posted

el momento giusto in effetti dal punto de vista dell'acquirente... dopo el San Luigi con 4000 spettatori, robe UFO per l'eccellenza, risultati che fazeva pensar ad una gioiosa macchina da guerra che sarìa passada sull'Eccellenza senza far prigionieri e lassando el deserto de drio, arrivo de sponsor e buone prospettive, la Combriccola gaveva zà i dolaroni nei occi e el soriso tuto intorno alla testa... adesso che le robe va meno ben, la promozion xe a rischio, se ga cambiado mister passando da un che pagava per alenar a un che bisogna pagarlo, un budget largamente sforado e el profilarse, se le robe non se indrizza, de un disastro economico con un'eventuale mancata promozion, adesso xe el momento de far un'offertina... cossa farà la Combriccola? pochi maledetti e subito e la certezza almeno de rientrar e forsi anche farghe una qualche crestina o rischiatutto sperando de capitalizzar sazio in futuro el regalo della banda Cosolini?... pareri discordanti disi Gimmi... no dubitavo... per mi i ciaperà un minimo de tempo, almeno veder come va le prossime due tre... entro doman o doman l'altro ne conta Kaiser... anche questo non dubitavo... l'acquirente no xe interessado a spetar per pagar de più se le robe se indrizzassi un poco e poni termini de tempo cussì i matti xe pressadi e cola pression se pol anche capelar scelta... troppo comodo disi l'acquirente spetar... e se va tuto in futch el prezzo non sarà sicuro quel de rientrar e crestinarghe sora ma sì e no de pagar i debiti correnti lassandoghe el ciodo a lori... vederemo ga ditto l'orbo...

Posted

Scusate... ma purtroppo sono un semplice tifoso senza notizie di prima mano. Ma l'attuale societ?n sostanza che tipo di copertura economica purantire?

In sostanza i vari Puglia, Zotti, Sambaldi - che conosco solo di nome - che fanno? Di cosa si occupano? Da che tipo di rapporto sono legati?

Mi permetto di chiederlo perch?eggo da un po' il forum e vedo che ci sono persone qui che sembrano avere molte info di prima mano...

Grazie

Inviato dal mio GT-I9001 con Tapatalk 2

Posted

Per il bene della gloriosa tradizione di questa società, l'attuale dirigenza va azzerata (in senso calcistico) e solo successivamente si potrà fare una serie programmazione ! :bandieraalabarda:

Posted

Per il bene della gloriosa tradizione di questa società, l'attuale dirigenza va azzerata (in senso calcistico) e solo successivamente si potrà fare una serie programmazione ! :bandieraalabarda:

Ah già xe vero.

Però me par che senza questi a sta ora ierimo fermi a vardar zogar i altri e sperar de ripartir in futuro dalla terza categoria. Per quanto me riguarda, da quel che xe emerso, con Irneri no fosimo de nesuna parte.

No i xe i salvatori della patria ma se ogi semo ancora presenti nello sport xe grazie a questi "amici del sindaco" che sicuramente non xe stai obbligai a farlo da nisun e che credo che se veramente i voleva investir i loro soldi per poi guadagnarghe sora i li gavesi fato in qualcosa de altro che xe sicuramente xe più redditizio o perlomeno meno richioso del calcio.

No son contento che l'unione sia in ecelenza ma se l'alternativa iera sparir, benvenga i kosolini boys.

Del resto se sa qua semo abituai tropo ben.... dopo i arabi e i russi xe rivai questi....

Posted

Soprattutto da chi ha già sparato le sue cartucce (anzi la BOMBA) sulla triplice alleanza Antonione-Berlusconi-Milan...

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Scolta cocolo...... la notizia che mi gavevo dado ier assoultamente vera, nel senso che el giorno dopo la mia anteprima Antonione xe uscido con un comunicato stampa che suffragava quanto gavevo scritto..... che dopo no se gabi concretizzà la roba xe un altro per de manighe........

Ergo la tua ironia xe assolutamente fuori luogo :piovaintesta:

Posted

mi 'ste discussioni stile mi so tuto ma no posso dir no le sopporto

meio no verzerle gnanche, secondo mi

Evidentemente chi xe drio a sta roba chiedi discrezion caro Pinot..... a Gimmi ghe go mandà un PVT e lui sa, ergo chiedeghe a lui!

Dopodichè fe ben attenzion che visto el fapuntismo de qualche utente, go messo un bel punto de domanda sul titolo del post visto che un dei due soci de maggioranza non ga intenzion de molar el colpo....

Posted

E siccome non lo mollerà, avendo fra l'altro appena aggiunto più di qualche soldino, il nuovo arrivato non comanderà, e Gimmi potrà continuare a tifare San Luigi.

Saluti da Fontanafredda.

Posted

Ah già xe vero.

Però me par che senza questi a sta ora ierimo fermi a vardar zogar i altri e sperar de ripartir in futuro dalla terza categoria. Per quanto me riguarda, da quel che xe emerso, con Irneri no fosimo de nesuna parte.

veramente da quel che xe emerso con Irneri ierimo in CND che non sarà granché ma el meio che se podeva aver... e sempre da quel che xe emerso ghe sarìa stada altra gente che xe stada fatta scampar con pretese assurde, per salvarghe el giogattolo ai "amici"... e forse ghe xe anche qualche "prova" che naturalmente non basta per chi non vol sentirghe de quel'oreccia... ahn sì anche la storiella della terza categoria xe una bufala che nianche i Kosolini fans tira più fora...

Posted (edited)

mi voio dir questa xe la realtà. Le altre xe solo supposizioni, noi non saveremo mai come xe andade le robe. Son el primo a esser "infastidi" dal fatto che semo in eccellenza al posto de esser tra i dilettanti e son l'ultimo a gaver simpatia per cosolini e per i sui amici. No credo che qua nisun ga la verità` in scarsela (poso sbaiarme e spero de farlo cusi magari ne pol spiegar come xe andade le robe anche a noi poveri mortali senza supposizioni ma con fatti verificadi de persona).

Forsi me son dimentica de dir una roba:

i limiti de sta società xe evidenti se riva gente più solida mi son contenton come tuti.

Edited by Riodario
Posted

beh... le fotocopie dei assegni de Irneri esisti, come esisti le fotocopie delle ricevute da parte della Lega e anche le fotocopie della richiesta de restituzione dei soldi visto che non iera andada a bon fine l'assegnazione del diritto sportivo... inoltre la richiesta de un garante da parte del Comune xe ritengo comprovada dall'allegra dichiarazion de Del Prete al Piccolo che se diseva disponibile a far de garante a chiunque el Sindaco ghe gavessi chiesto... che poi un imprenditor, a cui i ghe disi che lui metti i soldi ma el devi risponder a un garante, se giri e alzi i tacchi senza nianche risponder, xe nella logica delle cose e non per questo pol vignir accusado de esser poco interessado... poco interessadi a farse cior pel luc semo tutti al mondo...

Posted

morodesede nulla de personale sia chiaro ma le fotocopie le ga fate veder la lega o chi magari doveva discolparse della proprio fallimento? Son bon anca mi de far fotocopie de assegni mai presentai... Mi resto dell'idea che se iera tutto regolare la lega sceglieva per la d. Posso sbaiarme e in quel caso gaveria solo un altro motivo per esser imbufali con sto sindaco, ma allo stato attuale no rivo a convinchezerme che sto complotto sia vero. La verità non vegnera mai fora (a meno che, come se legi in giro, qualchedun no ne spieghi a fine stagion :) ) perché a nisun (irneri in primis) no ghe pol fregar che la vegni fora.

Spetemo fiduciosi che subentro qualchedun ma no stemo sparar a zero su questi, che pur con la loro incompetenza, se ga esposto e ga messo la faccia, no credo solo perché i pensava de guadagnar.

Posted

morodesede nulla de personale sia chiaro ma le fotocopie le ga fate veder la lega o chi magari doveva discolparse della proprio fallimento? Son bon anca mi de far fotocopie de assegni mai presentai...

xe assegni circolari, quindi emessi da una Banca e quindi coperti e non se pol più tirarse indrio una volta che la Banca li ga emessi... te me spieghi come te fa ad emetter ti dei circolari e po' non presentarli ma solo far fotocopie e po' butarli via? e se non te li vol presentar coss te ga capido visto che non i xe intestadi a ti e non te li pol incassar? in soldi non te torna se non te li presenti, te ghe li fa incassar e po' te domandi la restituzion...

Posted

E siccome non lo mollerà, avendo fra l'altro appena aggiunto più di qualche soldino, il nuovo arrivato non comanderà, e Gimmi potrà continuare a tifare San Luigi.

Saluti da Fontanafredda.

Splendido, così el prossimo anno se peteremo un'altra stagion in sta categoria infame......

Posted

Splendido, così el prossimo anno se peteremo un'altra stagion in sta categoria infame......

Non credo, e questo indipendentemente dal risultato del campo.

Non ho detto, comunque, che non ci sarà l'ingresso di chi sappiamo, ma a giudicare dalle voci che giravano oggi a Fontanafredda il personaggio in questione è stato contattato da uno degli attuali proprietari, che è stufo di essere l'unico a mettere i soldi ma non ha nessuna intenzione, per quel che ne posso sapere io, di mollare.

Boh, aspettiamo domani e vediamo...

Posted

ma el "conquibus"della vicenda non girava intorno a vender la "franchigia" (per usar un termine stile basket nba) in una serie piu'consona ? Come mai xe rimasto uno solo a metter i soldi e a tenirghe al zogatolo che funzi , nonostante la notevole risposta della citta'in termini di interesse,fedelta',abbonamenti,marchio ecc..ecc..

Qualchedun se ga stufado ? O semplicemente el "giogo imprenditoriale" xe variado ,tramutandose da partita a poker in una piu'rischiosa roulette russa ?