Vai al contenuto

AcegasAps Trieste-Penta Gruppo Ozzano


Messaggi raccomandati

  • Risposte 89
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

voio far el bastian contrario per disperazion.

digo che vinzemo. Sia chiaro che una birra pagada non me la cava nissun, giusto?

:ehsi:

Dato che el più delle volte te intivi(scarti compresi) speremo che vadi come te ga dito ti,ma go i miei dubbi non per altro che no semo mai completi.

Link al commento
Condividi su altri siti

spero nela rinascita de Pilat e nei do co**ni de Zurch :D:bandieraalabarda:

Beh ma Marco se sta ripigliando. Lui xè un dei pochi che ga tirado fora i coyetess. Anche in alenamento lo vedo sempre sai concentrado

Ma domenica el xe andado anche lui nel marasma più completo ciapando anche una stupida espulsion che sinceramente el podeva evitar :angry: .

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo digo come Triestin, ma domenica servi veramente farghe sentir ai muloni che noi xe abbandonai dai tifosi.Per assurdo digo che basteria anche esser in pochi, ma l'importante xe farse sentir e farghe sentir che ghe credemo ancora. X Pinaard e Revival , guardè che no son diventà M..a se parlo cusi. :baston::baston::vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo digo come Triestin, ma domenica servi veramente farghe sentir ai muloni che noi xe abbandonai dai tifosi.Per assurdo digo che basteria anche esser in pochi, ma l'importante xe farse sentir e farghe sentir che ghe credemo ancora. X Pinaard e Revival , guardè che no son diventà M..a se parlo cusi.

Caro Diego voleria tanto ke le tue parole le se avverasi!!! Ma non credo ke de punto in bianco cambi tutto e ke se possi vinzer 3 partide su 6 ke ne resta de zogar (cussì ga dito Steffè su tele4) :papa:e :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo digo come Triestin, ma domenica servi veramente farghe sentir ai muloni che noi xe abbandonai dai tifosi.Per assurdo digo che basteria anche esser in pochi, ma l'importante xe farse sentir e farghe sentir che ghe credemo ancora. X Pinaard e Revival , guardè che no son diventà M..a se parlo cusi. :baston::baston::vino::vino:

Caro Diego, sto anno mi no go tifado fin a sto momento perchè go astio nei confronti dela società, oltre perchè semo veramente in 4 gati ormai. Deso come deso mi anche me vegneria de ricior tra la polvere un ozzac de tamburo e iniziar a cantar a scuarcia gola tuti i 40 minuti, ma xè tanta, tropa gente, che non ghe credi in ste robe come gavemo constatado. A meno che qualchedun gabi voia de veder per una volta esendo in sta situation de caca cosa poderia eser far un muceto e zigar... Feme saver in caso, ma dubito vivamente. Per quanto riguarda la partida, Tonetti doveria eser fora per un problema al ginocio, però che bel riveder in campo Mix Max Losavio!!! :foracolcul: Almeno deso el spogliatoio poderia trarne benefici, e poco importa se non riva ancora a corer. Xè confortante rivederlo a far un do tireti, e come prima, vederlo con un sorison grande come una casa e sentirse dir in triestin "però no rivo a piegar ancora i ginoci!" Grande Mix, BENTORNATO

Link al commento
Condividi su altri siti

Lo digo come Triestin, ma domenica servi veramente farghe sentir ai muloni che noi xe abbandonai dai tifosi.Per assurdo digo che basteria anche esser in pochi, ma l'importante xe farse sentir e farghe sentir che ghe credemo ancora. X Pinaard e Revival , guardè che no son diventà M..a se parlo cusi. :baston:  :baston:  :vino:  :vino:

Caro Diego, sto anno mi no go tifado fin a sto momento perchè go astio nei confronti dela società, oltre perchè semo veramente in 4 gati ormai. Deso come deso mi anche me vegneria de ricior tra la polvere un ozzac de tamburo e iniziar a cantar a scuarcia gola tuti i 40 minuti, ma xè tanta, tropa gente, che non ghe credi in ste robe come gavemo constatado. A meno che qualchedun gabi voia de veder per una volta esendo in sta situation de caca cosa poderia eser far un muceto e zigar... Feme saver in caso, ma dubito vivamente. Per quanto riguarda la partida, Tonetti doveria eser fora per un problema al ginocio, però che bel riveder in campo Mix Max Losavio!!! :foracolcul: Almeno deso el spogliatoio poderia trarne benefici, e poco importa se non riva ancora a corer. Xè confortante rivederlo a far un do tireti, e come prima, vederlo con un sorison grande come una casa e sentirse dir in triestin "però no rivo a piegar ancora i ginoci!" Grande Mix, BENTORNATO

Tutto giusto quel che gavè dito,ma al lato pratico la mancanza di materiale umano vociante nè penalizza in tutto e per tutto.Mi no la penso come pinaard o altri che no fa tifo perchè ga astio verso la società,e se pur rispettando el loro pensier digo che no se tifa per Tosolini,Di Piazza e compagnia bela ma se tifa Trieste e la città vien prima de tutto,ma ghe dago ragion in piena a lui sul discorso dei quattro gatti e voia de farme rider drio onestamente no la go più.Go senti troppi anni quei quattro mona,quei quattro fioi ecc ecc.Qua a Trieste semo sempre bravi a criticar e a sputtanar ma quando xe de dar una man al lato pratico tira tutti el cul indrio...Aspetto sempre che qualchedun cioghi le redini del tifo in mano,ma me sa che aspetterò invano :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda la partida, Tonetti doveria eser fora per un problema al ginocio, però che bel riveder in campo Mix Max Losavio!!! :foracolcul:  Almeno deso el spogliatoio poderia trarne benefici, e poco importa se non riva ancora a corer. Xè confortante rivederlo a far un do tireti, e come prima, vederlo con un sorison grande come una casa e sentirse dir in triestin "però no rivo a piegar ancora i ginoci!" Grande Mix, BENTORNATO

Bona notizia, speremo che el ne dia un po' de morbin, che ne gavemo sai poco.

Link al commento
Condividi su altri siti

Una sola roba: no stemo carigar Zurch de responsabilità. Lui forsi tra 5 anni poderà star in campo in B1 qualche minuto, al momento no se ne parla neanche. Dopo, che gabbi zogà ben domenica no ghe piovi, ma Batich xè un'altra roba, e Batich stesso in B1 no sta in campo. Andrea Colli, NAZIONALE U18 e TRIESTIN, fadiga in B2, cussì come Diviach, e parlemo de zogadori de livel ASSOLUTO, gente che zogherà in A2 el prossimo anno (altri triestini giovini che pol farghela, a una B1 de protagonisti intendo, xè Metz de Fabriano, Cigliani (quando se rimetterà in pie) e soprattutto Peter Sosic del Bor. Zurch adesso come adesso fadigassi in D... Ciò no togli che ghe auguro un buon futuro e una bona partida domenica!

Link al commento
Condividi su altri siti

Caro Ansiotic sono d accordo con te nel non responsabilizzare troppo Zurch ma sei troppo drastico nel valutarlo.... in fin dei conti nessuno ancora lo ha visto concretamente all opera.

e poi io e te ci assomigliamo molto.... io nel calcio vedo solo INTER :rolleyes: come tu nel basket vedi solo BOR :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Zurch poderà forsi diventar bravo, ma atualmente xè solo che un muleto de 15 anni, quindi non stemo esagerar. Comunque el gavarà anche zogado ben, ma basta veder qualche alenamento per capir che IN STO MOMENTO no podemo spetarse NIENTE de lui. Anzi, tuto quel che el faria xè tuto ciapado

Link al commento
Condividi su altri siti

Che xè esattamente quel che go ditto mi in altre parole :-)

Solo Bor? Digo solo una roba: questi con poca pila e tanta passion i xè ndai dalla D alla C1, dove i se salva ogni anno con muli che zoga per la birretta. Dal settore giovanile xè uscida la classe '87-88 (Crevatin-Sosic-Bole-Batich, e ve assicuro che xè difficile tirar fora 4 almeno da c1 nella stessa annata) senza contar i 85 Madonia e Kralj (che a Monfalcon misteriosamente xè finì in panca dopo 2 anni superlativi). Qua no xè question solo de zogadori, ma anche de programmi: inutile dir no gavemo i soldi per le giovanili (che la Pall TS no ga, Zurch xè in presito dalla Servolana e tutti i altri junior, che no sta in pie, xè in prestito dalla Libertas), quando el Bor xè assolutamente uguale se non inferiore come Budget ma ga avù allenadori come Vatovec, Vremec e soprattutto Lucio Martini. Scuseme se son ndà fora de topic. Ma iera una risposta...

PS: proprio brutto esser InterTristi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×