666 Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 stamattina in radio ga dito che se stado un grave incidente questa notte-mattina a ts pero' non i saveva i particolari......... qualche dun sa qualcosa? Cita
iaga Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Mi no go idea.. so solo che a Bagnoli xè un concerto de sirene oggi.. E quei che disi che qua xè pace e serenità Cita
assist Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 In 3 su scooter contro bus,un morto Tragico incidente a Trieste Viaggiavano in tre su uno scooter quando sono andati a sbattere, per cause ancora da accertare, contro la fiancata di un bus. E' accaduto a Trieste. Uno dei tre - M.M. di 30 anni, sposato - è morto sul colpo. Gli altri due sono invece rimasti feriti e accompagnati all'ospedale. Sul posto oltre ai carabinieri sono intervenuti anche i vigili del fuoco di Trieste. fonte tgcom Link articolo Cita
dido76 Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 spero sai che un dei tre sul scooter no sia un picinin...cmq Cita
SandroWeb Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Dio bon de un Dio...ma come se fa.... Cita
merlodegraia Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 già andare in tre è gravissimo,ma anche schiantarsi contro un bus che è grosso...insomma se lo vede!!! mi dispiace ...una bravata finita in tragedia...peccato. Cita
assist Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 già andare in tre è gravissimo,ma anche schiantarsi contro un bus che è grosso...insomma se lo vede!!! mi dispiace ...una bravata finita in tragedia...peccato. Mi inveze quando sucedi ste robe non me dispiasi neanche un poco.....i se la ga cercada. Cita
Maurizio72Ts Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Mi inveze quando sucedi ste robe non me dispiasi neanche un poco.....i se la ga cercada. Su ste robe no posso che concordar con Assist. Se po ancora se calcola che xe successo alle 5 de mattina (cussì almeno iera scrito su brevi corriere.it) xe tuto dir....se un ga fato la notolada a quell'ora no te son sai lucido. Cita
Stefano79 Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Anche mi digo che i se la ga zercada...indubbiamente. Però rendemose conto, el ga perso la vita. Morir per una bravada xe troppo. La morte posso augurarghela ad un assassin, ma non a uno che fa una bravada come andar in triplo. Xe comunque una punizion eccessiva Cita
tuxav Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Mi inveze quando sucedi ste robe non me dispiasi neanche un poco.....i se la ga cercada. da quel che go senti iera due muli e una mula. Che i gabi riscia oltre el limite andando in 3 xe vero, che iera le 5 e meza de matina e forsi xe sta un tragico fine serata xe vero.. ma dir che non dispiasi no se pol, dai! Probabilmente i coreva ma anche se i andava a 50km/h l'impatto xe forte e po no xe scontado che la colpa sia de lori, no saria la prima volta che un autobus no rispetta i rossi e le precedenze. Cita
666 Inviato 29 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 29 Agosto 2007 a le 5 e meza de matina e forsi xe sta un tragico fine serata xe vero.. ma dir che non dispiasi no se pol, dai! Probabilmente i coreva ma anche se i andava a 50km/h l'impatto xe forte e po no xe scontado che la colpa sia de lori, no saria la prima volta che un autobus no rispetta i rossi e le precedenze. i ga dito su tele4 ga i tre fenomeni sulla vespa i se poassadi in pien con el rosso all'incrocio de via battisti carducci,quel che guidava se morto la mula se in coma el terzo 20 giorni de prognosi Cita
tuxav Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 azzz.... ok i se la ga zercada, ma cmq me dispiasi ... certo che queste xe robe che pol suceder a 15 anni.. non a 30 cavoli.. Cita
SandroWeb Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Sicuramente la perdita de una vita umana xe terribile, aldilà delle cause che la gabi provocada. Certo però, e su questo saremo pressochè d'accordo tutti, te fa una roba del genere e te se devi render conto che te rischi un mucio...sia per la tua incolumità che per quella de chi te porti in motorin. Per certe robe BISOGNA gaver la testa tacada sulle spalle...ma talvolta no se pensa alle disgrazie che pol succeder. E dopo, purtroppo, se pianzi. Cita
arska Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 no ghe auguro del mal a nisun, ma come xe sta dito una roba xe una disgrazia o un error (umano), un altra xe andarsela a zercar. Cita
666 Inviato 29 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 29 Agosto 2007 .. certo che queste xe robe che pol suceder a 15 anni.. non a 30 cavoli.. quoto Cita
assist Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 da quel che go senti iera due muli e una mula. Che i gabi riscia oltre el limite andando in 3 xe vero, che iera le 5 e meza de matina e forsi xe sta un tragico fine serata xe vero.. ma dir che non dispiasi no se pol, dai! Si si che lo digo e lo ribadiso: no me dispiasi. Se te va in 3 in motorin non te ga la stabilità e l'equilibrio per guidar in condizioni normali. Questi non val meno de quel che se ga tonado in via dell'istria con la moto e tantomeno de quei che ciapa l'auto e no ga neanche la patente per guidarla. Nisun li ga obligadi ad andar in 3....i ga scelto de farlo?bene, le conseguenze le paga lori. Cita
666 Inviato 29 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 29 Agosto 2007 bene, le conseguenze le paga lori. pultroppo le conseguenze non le paga solo lori............... Cita
tuxav Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 Nisun li ga obligadi ad andar in 3....i ga scelto de farlo?bene, le conseguenze le paga lori. ma no te pol dir che no te dispiasi che una persona sia morta e una sia in coma, dai per favor !!! che i sia stade le persone piu irresponsabili esistenti sulla faccia della terra ok, che se la ga zercada uguale, .. ma dir che no dispiasi xe una offesa terribile, per lo meno ne confronti dei familiari che resta oltre per i diretti interesadi ! Cita
SandroWeb Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 (OT) Go cambiado el titolo della discussion Cita
marcoxii Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 si cio go sentido.... che s'ciocca..... Cita
saretta Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 me dispiasi sempre per queste notizie... ma dio bonino i se le cerca però! Cita
tinuviel Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 come per quel che se ga s'ciocà in via dell'istria... fa rabiar sentir quanto def sia la gente, ma dispiasi sempre quando una vita vien spezzada. Sinceramente, non tanto per el morto in sè (se xè stada la causa) ma per le persone che resta...La moglie rimani vedova (se no xè quella in coma) e in più, ghe tocherà pagar salà, perchè l'assicurazion no paga se xè in tre sul motorin... paga, ma va in rivalsa... Cita
Ospite Andrea Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 come per quel che se ga s'ciocà in via dell'istria... fa rabiar sentir quanto deficente sia la gente. se posso, Federico (sto parlando del mulo morto la del distributor) iera tutto meno che un deficente .... Sa cosa ... magari ieri te podevi vignir al suo funeral e dirghe in tel muso a su mama, suo fradel e a sua morosa quanto deficente che el iera ... e che se la ga zercada .... volesi proprio veder se tutti quei che disi ste robe e ghe ne xe diversi qua dentro se gavè el coraggio de far una roba simile ... volesi proprio veder. ma no te se vergogni ??? Cita
Stefano79 Inviato 29 Agosto 2007 Segnala Inviato 29 Agosto 2007 magari ieri te podevi vignir al suo funeral e dirghe in tel muso a su mama, suo fradel e a sua morosa quanto deficente che el iera Beh, i parenti xe ovvio che no ga colpa e i sarà za distrutti dal dolor, xe ovvio che nisun andasi a inveir disendo robe del genere. Ma qua no parlemo con lori, ma zerchemo de giudicar stando sopra le parti. In genere un che se metti a far gare in strada con auto/moto o che se fa mezza via dell'Istria su una rioda sola per mi xe un pazzo scatenato che se le zerca. Dopo per carità, me dispiasi che uno perdi la vita per una bravada, però..... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.