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Istruzione: riforma e protesta (Iera: Occupazioni delle scuole pubbliche??)


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A suo tempo anche mi go partecipado a un'occupazion...data astrale 1996 se no me ricordo mal (maria, quanti anni xe passadi). Non so con quale mentalità se occupi adesso, ma za a suo tempo iera diversi che pensava "Occupemo cussì no andemo a scola"...sbattendosene le balle del motivo per quale se occupava :)

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Confermo la data astrale del 1996, ma l'anno prima l'occupazion ga durà de più :D

Comunque el motivo xe sempre quel, far lipe, semo onesti :D Za in quell'anno me ricordo i "studenti" più politicizzadi col megafono che i ne chiedeva "ragazzi, perchè occupiamo"?.....Silenzio de tomba :D

All'epoca iera le proteste per el primo governo Berlusconi e dopo per gli operai della ferriera, se partecipava ai cortei per far qualcosa de diverso, per trasgredir insomma. Iera divertente far el giro de via Carducci, via Ghega e zo per le rive con i striscioni. Tutto qua.

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beh...disemo che occupar x occupar no ga sai senso...poi bisogna veder anche chi occupa...spesso accadi che l'ocupazion parti con dei motivi de base,poi vien sfrutada dale bobe dela scola per far baldoria :D

cmq sta groso malesere studentesco sta investindo anche i profesori e non solo...quindi se porta a qualcosa de costruttivo ok...magari se l'ocupazion sfocia +tosto in una forma de autogestion dele lezioni in modo da dimostrar che no xè solo per perder tempo beh, xè molto meo.

però apunto, deso come deso me par che anche i prof sia partecipi de questo malessere che riguarda le riforme scolastiche.

chi occupa senza gaver la + pallida idea de cosa sta sucedendo xè meo che no lo disi proprio...i giornai va letti.

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mia sorella ga dito che stamattina iera occupazion al Sandrinelli/Da Vinci e Oberdan ma che sembra che i farà autogestion (e forse xe meio perchè me ricordo che ai miei tempi iera muli idioti che ga approffitta dell'occupazion per far angherie de tutti i generi.. tipo allagar bagni, spacar finestre.. e cussì anche chi non c'entrava co se xe tornai a scola se ga dovu sborsar soldi - in realtà mille lire a testa, niente de che - per giustar le robe rotte).

disemo che le ragioni sto giro le xe... go letto la riforma della Gelmini e disemo che alcuni punti xe poco chiari e con altri proprio non son d'accordo.. tipo le divise scolastiche anche nelle superiori me par una roba ridicola (inveze col grembiulin obbligatorio alle elementari, come iera una volta son d'accordo), oppur il maestro unico nelle elementari me sembra sbaia (son d'accordo che per i muleti piccoli saria meio dal punto de vista sociale però za xe disoccupazion, no me par el caso de aggravarla ulteriormente.. i disi per risparmiar e far quadrar el bilancio ma credo che i tai li pol far da altre parti)

poi i volesi far solo classi de stranieri .. per insegnarghe meio l'italian i disi.. ma cussì fazendo l'integrazion va farse frizer penso mi :S

poi i voleria far tempo pieno sempre con el sabato libero.. qua non me iera chiaro se anche per le superiori o no... comunque no me par una roba positiva.. lo digo mi che fazevo due rientri pomeridiani dalla seconda alla quinta superiore.. e iera sai fadiga dopo studiar per i compiti in classe o interrogazioni del giorno dopo :S

i disi poi che i tagli del personale faria chiuder le scuole dei paesi più piccoli perchè ghe volesi de conseguenza meno classi ... e no me par una bella roba neanche questa..

inveze son d'accordo con il ritorno degli esami de riparazion

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cmq sta groso malesere studentesco sta investindo anche i profesori e non solo...quindi se porta a qualcosa de costruttivo ok...magari se l'ocupazion sfocia +tosto in una forma de autogestion dele lezioni in modo da dimostrar che no xè solo per perder tempo beh, xè molto meo.

Beh mi go i miei dubbi...go fatto le superiori con 2 anni de specializzazion e te assicuro che far occupazion o autogestion xe la stessa identica roba...no se fa una mazza lo stesso. :D

unica differenza tra le due xe che l'autogestion "par"una roba più costruttiva ma alla fine te ciacoli de calcio, te zoghi a battaglia navale e te se tiri i gessetti mentre i prof xe in sala insegnanti che leggi libri....xe una specie de sciopero bianco...no go mai visto far autogestion con un libro de matematica verto :D:D:D

Occupar le scole con la scusa de riforme xe vecia come il cucco...come disi tutti se fa occupazion e autogestion per non far un cacchio a scola o no andarghe proprio :D

Par possibile?...quasi ogni anno vien delle riforme che riguarda la scola...riforme (no me frega se de destra o sinistra) che cerca de avvicinar la nostra scola a quelle più collaudade del resto d'Europa e ai studenti no ghe va mai ben???

Allora veramente apparte piccole eccezioni se occupa e se fa scioperi per non far un boro...mi giudico ma no me nascondo perchè iero come lori :D:p

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ai tempi mii no se occupava ancora ( ga cominciado nel 68, ma se fazeva sciopero), e come che diseva un mio amico, a volte la testa del corteo pensava de scioperar contro el bilinguismo, la coda per le bombe in Alto Adige, e la più parte no saveva.

gavè notado che la stagion dele ocupazioni xe sempre nel primo quadrimestre?

ogi legevo sul Piccolo che i presidi ga fatto una riunion e se ga messo d'accordo de no lassar ocupar, vedemo se po i fa per bon o xe solo che ciacole..

qualchedun disi che i ga occupado contro el traverson, altri contro el voto de condotta, ma insomma, de ogni ministro della PI se trova qualcossa de protestar..

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pur gavendola fatta digo anche mi che se proprio i ga de far xe meio autogestion.. xe meno casini.. lo digo proprio perchè go visto cosa iera vegnu fora ai tempi in cui gaveimo fatto noi occupazion.. e purtroppo se za quella volta i muli no gaveva testa e i aprofitava per far casin e danni (oltre che portar droga e alcol nelle scole) deso xe ancora pezo.. non voio immaginar cosa i podesi far e oltretutto registrar coi cellulari..

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1) oppur il maestro unico nelle elementari me sembra sbaia (son d'accordo che per i muleti piccoli saria meio dal punto de vista sociale però za xe disoccupazion, no me par el caso de aggravarla ulteriormente.. i disi per risparmiar e far quadrar el bilancio ma credo che i tai li pol far da altre parti)

2) poi i volesi far solo classi de stranieri .. per insegnarghe meio l'italian i disi.. ma cussì fazendo l'integrazion va farse frizer penso mi :S

3) poi i voleria far tempo pieno sempre con el sabato libero.. qua non me iera chiaro se anche per le superiori o no...

4) son d'accordo con il ritorno degli esami de riparazion

fazo cussì per comodità

1) no me par giusto però decider come impostar la scola solo in base al numero de maestri da impiegar (che poi xe el motivo per cui da uno i xe passai a tre)

2) da quel che gò capì mi, questa xe una proposta dela lega che xe fora dala riforma. Cmq l'intento xe quel de far un esame de "italian" per i stranieri e se no i lo passa far un anno a parte per imparar solo l'italian e DOPO entrar nele classi normali

3) beh per le elementari e medie esisti zà...solo che no ghe xe risorse per accoglier tutte le richieste.

4) anche mi

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si ma el punto 4 xè sta introdotto za con la precedente riforma del governo de sinistra...

mi son contrario al maestro unico perchè almeno desso pol capitarte qualche maestro cul e qualche sgaio... ma meti che ghe capita un maestro unico cul? no vegnissi fora un poche de lacune?

e poi se andassi a generalizzar l'insegnamento... meio più maestri meio preparadi sulla propria materia... e ghe saria anche 90.000 posti in meno col maestro unico

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Dal Piccolo odierno:

Scuole: protesta in 15 superiori su 17

Occupati il Dante e il Carducci, autogestione in altri istituti. Tensione al Nautico

di ELENA ORSI

«Petrarca» autogestito. «Carducci» occupato. «Galilei» autogestito. «Dante» occupato. E la lista è ancora lunga. Quindici istituti superiori triestini su 17. Gli unici due che ieri non hanno vissuto una giornata di protesta sono il «Max Fabiani» e il «Galvani». Per il resto, dappertutto striscioni, catene alle porte, picchetti, assemblee.

Gli studenti di Trieste avevano avvertito: sarà una settimana calda. L'agitazione contro la riforma Gelmini è scattata fin dalla prima mattina. Al «Carducci» i ragazzi hanno fatto picchetto in via Madonna del Mare senza far entrare nemmeno i bidelli e hanno occupato la succursale. L'agitazione si è poi trasformata in vera occupazione con i ragazzi che si sono accampati per la notte. Al «Dante» i giovani hanno trovato tutto chiuso, anche per chi voleva partecipare alle lezioni. Con un blitz, sono quindi entrati da una porta sul retro. A quel punto hanno aperto un dialogo con professori e preside ottenendo di poter occupare. Sono saltate le lezioni dell'Università popolare che si sarebbero dovute tenere nell'edificio, ma è stato concesso l'accesso all'Arcigay per un incontro nell’Aula Magna.

Più difficile la situazione al liceo classico «Petrarca» dove la chiusura da parte della preside (e non in senso figurato: la dirigente si è rifiutata di consegnare la chiave ai ragazzi e ha bloccato la palestra) ha portato gli studenti a organizzare un'assemblea in via Rossetti e rimandare l'autogestione a oggi. Gli studenti si sono divisi al «Galilei»: una parte voleva proseguire con l'occupazione, altri erano favorevoli alla proposta di co-gestione della preside. La decisione finale è stata rimandata a oggi.

Al «Nautico» e al «Carli» gli studenti hanno ottenuto anche il supporto dei genitori, che oggi saranno in piazza Hortis per distribuire la lettera scritta dai figli sul problema del Nautico. Il tentativo di occupazione di ieri non è andato a buon fine: i ragazzi sono stati fatti sgomberare dalla Digos dopo che il preside si era fatto aprire la porta con una scusa. Ci riproveranno, a quanto pare, oggi.

«Se non siete di questa scuola andate via, non vi facciamo entrare» era uno dei cartelli appesi al «Nordio», dove i ragazzi si sono asserragliati all'interno con tanto di catene alle porte, prima di dover sgomberare l’edificio. Agitazioni per l'intera giornata anche al «Volta» dove ieri sera ancora discutevano su una possibile occupazione.

Le altre scuole invece hanno deciso di «ammorbidire» l'approccio passando dall'occupazione a un'autogestione. Così si è deciso ad esempio all'«Oberdan», dopo lunghe trattative. Al «Deledda» si è scelta la strada delle assemblee, da proseguire magari a oltranza, mentre al «Da Vinci-Sandrinelli» alle assise dei ragazzi hanno partecipato gli stessi docenti, spiegando i contenuti del decreto Gelmini. Agitazione anche nelle scuole slovene. La sola rimasta libera è la «Slomsek», i cui studenti, per non pregiudicare le lezioni alle elementari e medie, hanno lasciato la scuola per unirsi agli altri occupanti di «Ziga Zois», «Stefan» e «Preseren», questi ultimi poi colpiti da sgombero.

(Ha collaborato Elisa Lenarduzzi)

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Mi penso de esserme fatta qualcossa come tre o quattro ocupazioni. La prima iera solo dela scola che frequentavo, le altre le iera de tuta Trieste. Ma le fazzèvimo quasi sempre verso dicembre, cussì fazzèvimo tuto un con le vacanze de nadàl. Anche mi periodo '93-'97. E ancora adesso no go alba de perchè gavevimo ocupà.

Però de farghe le divise anche ale superiori no me dispiaserìa: servirìa a sbassàrghe la crestina a più de qualche bobàzza che a 16 anni se permetti de gavèr atteggiamenti de buloto anche con adulti e anziani.

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Mi anche go occupa a suo tempo, nel 98 e per una question particolare, i voleva svender la scola all'università e noi restavimo in strada. 3 settimane in collaborazion con i proff e il preside, con il loro sostegno e anche quel dei genitori. Insomma un occupazion con i contro e all'epoca gavemo anche ottenu per quel che se occupava.

Me ricordo che le altre scole che non iera investide da sto problema le ga occupade ma con la scusa dei pinguini che non vedi canale 5, naturalmente i ga tegnu 3 ore :D

Se la question xe seria e i muli sa gestir ben un occupazion va tutto ben come forma de protesta, ma se vien fora che i fa solo che danni e noi combina niente, queste xe de bloccarle.

Edited by Kimy
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secondo mi ste occupazioni o autogestioni (in entrambe nn se fa mai un clinz) non servi a un maledetto tubez.

Dai...xe tutti come le pecore che va drio a quel ke disi "occupemo perchè la riforma xe una me**a"...la maggior parte de quei che occupa, non sa neanche cossa disi la Gelmini, i va per "sentito dire".

E son anche incazà perchè tutto ciò avvien ora, 2 anni dopo che mi go finido le superiori... :s'ciopado:

apparte i scherzi, come in tutte le robe, nella riforma xe punti giusti e punti sbaiadi..ma tutto ciò xe soggettivo, mi posso dir che una roba xe giusta, e altri pol dir che xe sbaiada.

-el grembiul servissi per metter gli alunni tutti su un stesso piano: non ghe saria + el fighettin "D&G" e el strazon "marco caco"

-esami de riparazion, giusto; perchè bisogna arrivar in 5° e non saver matematica come Dio comanda (mi son stado un de quei, ma ora me pento)

-el voto in condotta determinante per la promozion...per carità, giustissimo, me stupiso che nol xe stado messo prima

-el maestro unico,(da quel k go capì, e me posso sbaiar) el saria i primi tre anni de elementari, e per mi xe giusto; xe giusto ke un bambin gabi una persona che lo conosi, conosi le sue carenze e i suoi punti de forza; saria una persona vicina all'insegnamento de "mio" fio

certo ghe sarà dei tai, delle disoccupazioni, ma ciò avverrà sempre, in qualunque contesto.

questo xe quel secondo mi :foracolcul:

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-el grembiul servissi per metter gli alunni tutti su un stesso piano: non ghe saria + el fighettin "D&G" e el strazon "marco caco"

-esami de riparazion, giusto; perchè bisogna arrivar in 5° e non saver matematica come Dio comanda (mi son stado un de quei, ma ora me pento)

-el voto in condotta determinante per la promozion...per carità, giustissimo, me stupiso che nol xe stado messo prima

-el maestro unico,(da quel k go capì, e me posso sbaiar) el saria i primi tre anni de elementari, e per mi xe giusto; xe giusto ke un bambin gabi una persona che lo conosi, conosi le sue carenze e i suoi punti de forza; saria una persona vicina all'insegnamento de "mio" fio

certo ghe sarà dei tai, delle disoccupazioni, ma ciò avverrà sempre, in qualunque contesto.

questo xe quel secondo mi :foracolcul:

beh ma in sostanza xe un ritorno al passato eh?

Generazione 1976...che le gà viste tute quante :D

Dal grembiul alle elementari (ghe xe le prove da qualche parte), al voto in condotta (che valeva la bocciatura, anche se no gò mai visto nissun boccià per la condotta...ma no gò mai nianca visto o sentido episodi come quei che se senti in sti giorni)

Gavevo anche gli esami a settembre, che a mi me gà servì come spauracchio...el pensier de rovinarme l'estate...e cussì studiavo prima!

Maestro unico...beh anche quel, e come confermado anche da altri...gavevo una gran maestra!

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Mi gavesi giurà che al Nautico veniva fora ancora più casin delle altre parti...menomal che go finì in tempo...

beh quei del Nautico gà un problema in + da quel che gò capido visto che i gà tolto un'indirizzo de studio...con però gente iscritta!

E pensar che el Nautico za ai tempi che andavo mi gaveva più problemi de tutti i altri...certo che in 12 anni no xe cambiado niente :ehno: e questo devi far rifletter...

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