SandroWeb Posted March 22, 2005 Report Posted March 22, 2005 Ecco l'idea che me balenava per la testa, mettemola ai voti Quote
SandroWeb Posted March 22, 2005 Author Report Posted March 22, 2005 No voio che sto sondaggio fazi la fine de quel della pallamano in cui 7 voti su 8 iera rivolti a un "non so, per mi xe indifferente" Quote
iaga Posted March 22, 2005 Report Posted March 22, 2005 Xè che chi xè indifferente in sto modo qua influenza el risultato finale..tutto qua. Quote
Vico Posted March 22, 2005 Report Posted March 22, 2005 Go votado no xche' me par un po' troppo de nicchia anche se quando lo becco per TV vardo volentieri un poco. AloHa Vico Quote
Matt Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 go ditto de no...come gia psiega, no me interessa pie de tanto...però, se penso che la mia iera una battuda Quote
SandroWeb Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Uhm...pochi voti, no va ben per niente Dai un piccolo sforzo cribbio Se tratta solo de fracar sì o no.... Quote
Maurizio72Ts Posted March 26, 2005 Report Posted March 26, 2005 x mi xe no, ma me rimetto a quel che deciderà i più. saluti mauri :ok: Quote
The Rock Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 chiaramente si!...ke vita saria senza wrestling?!?!?!?!?!....... eppoi.....gente tra 3 giorni xe Wrestlemania!!! Quote
cenerentola82 Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 Go votado no xche' me par un po' troppo de nicchia Sotoscrivo... Saria come voler far una sezion de ricamo, taglio e cucito... Ve piasi far centrini al'uncinetto? Quote
The Rock Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 taglio e cucito no....xo no me par neanke ke taglio e cucito stia avendo la stessa diffusion ke sta avendo adesso el wrestling in italia e in generale in Europa... Quote
cenerentola82 Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 Forsi te ga ragion... giusto l'altra setimana go visto due che fazeva wrestling in via Batt.. in Corsia Stadion. I se dava de bruto. Quote
The Rock Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 quel xe un altro per de manighe me sa....anche mi coi miei amici provemo le mosse....ma xe roba molto didattica....giusto x provar...soprattutto le sottomissioni....mentre le altre mossette se limitemo a farle d'estate in acqua.... Quote
Starlite Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 in Corsia Stadion [OT] xe quela che vien su de via del Torrente, paralela del Acquedoto, no? [/OT] Per mi la podè anche verzer sta benedeta sezion Ma no voto, perché me xe indiferente Quote
SandroWeb Posted March 30, 2005 Author Report Posted March 30, 2005 giusto l'altra setimana go visto due che fazeva wrestling in via Batt.. in Corsia Stadion. I se dava de bruto. Un tipico caso de "Street Fight Match", tipo come iera poco tempo fa tra HBK ed Edge Quote
The Rock Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 mwhahahahaah....street fight falls count anywhere Quote
Maurice Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 Mi go votà no 1-Perchè lo reputo una meza paiazada (no nel senso cattivo,ma veder sti panzoni che se da zo come mati,fa bastanza rider,se poi te pensi che lo fa per finta...) 2- Xe più un fenomeno de massa che un spettacolo o un sport (Dir "eL WRestling xe uno sport xe ugual a bestemmiar) 3- Onestamente penso che no ghe saria grandi discussioni, certo...all'inizio saria tutti che scrivi come mati,ma poi el fenomeno penso che se raffredderia... Quote
The Rock Posted March 30, 2005 Report Posted March 30, 2005 mi te posso dir ke x quel ke me riguarda xe due anni boni ke seguo praticamente ogni giorno....e son sempre pezo....cioè nel senso ke me ciapa sempre de piu...calcolando ke volessi andar in america x questo l'anno prossimo....go capi...pense ke son un imbriaghela.... Quote
SandroWeb Posted March 30, 2005 Author Report Posted March 30, 2005 Per el momento però vinzi i sì certo che se dopo semo soli mi e The Rock a scriver, grave la vedo Nonostante tutto, saremo pronti a commentar el dopo-Wrestlemania :ok: Quote
The Rock Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 però mi commento solo da giovedi in poi....xke me la vardo in gruppo giovedi...evitando i spoiler fin quel giorno! Quote
SandroWeb Posted March 31, 2005 Author Report Posted March 31, 2005 però mi commento solo da giovedi in poi....xke me la vardo in gruppo giovedi...evitando i spoiler fin quel giorno! Ok sarà fatto...spero za da mercoledì de poder vardarlo anche mi, sperando che el tracker no s'ciopi come l'ultima volta Quote
puromalto Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 Go votado no anche se qualche volta vardo x Sky. Xè cocolo ma no me entusiasma xche xè più un spettacolo che uno sport. ..ecco uno sport USA che me appassiona invece xè football.. quei si che xè duri.. Quote
SandroWeb Posted March 31, 2005 Author Report Posted March 31, 2005 ..ecco uno sport USA che me appassiona invece xè football.. quei si che xè duri.. (OT) Che bestie i New England Patriots, ah? Quote
puromalto Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 [(OT) Che bestie i New England Patriots, ah? (OT) No credevo che i ghe la gavessi fatta a rivinzer anche sto anno; grande squadra quadrata, giusto mix corse e passaggi e grande difesa (un urrà per el paisà Teddy Bruschi) Quote
Recommended Posts