Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

taglio e cucito no....xo no me par neanke ke taglio e cucito stia avendo la stessa diffusion ke sta avendo adesso el wrestling in italia e in generale in Europa...

Inviato

quel xe un altro per de manighe me sa....anche mi coi miei amici provemo le mosse....ma xe roba molto didattica....giusto x provar...soprattutto le sottomissioni....mentre le altre mossette se limitemo a farle d'estate in acqua....

Inviato
in Corsia Stadion

[OT] xe quela che vien su de via del Torrente, paralela del Acquedoto, no? :linguaccia: [/OT]

Per mi la podè anche verzer sta benedeta sezion :D

Ma no voto, perché me xe indiferente :D

Inviato
giusto l'altra setimana go visto due che fazeva wrestling in via Batt.. in Corsia Stadion. I se dava de bruto. :baba:

Un tipico caso de "Street Fight Match", tipo come iera poco tempo fa tra HBK ed Edge :D

Inviato

Mi go votà no

1-Perchè lo reputo una meza paiazada (no nel senso cattivo,ma veder sti panzoni che se da zo come mati,fa bastanza rider,se poi te pensi che lo fa per finta...)

2- Xe più un fenomeno de massa che un spettacolo o un sport (Dir "eL WRestling xe uno sport xe ugual a bestemmiar)

3- Onestamente penso che no ghe saria grandi discussioni, certo...all'inizio saria tutti che scrivi come mati,ma poi el fenomeno penso che se raffredderia...

:paiazorendo::paiazorendo:

Inviato

mi te posso dir ke x quel ke me riguarda xe due anni boni ke seguo praticamente ogni giorno....e son sempre pezo....cioè nel senso ke me ciapa sempre de piu...calcolando ke volessi andar in america x questo l'anno prossimo....go capi...pense ke son un imbriaghela.... :petesoni:

Inviato

Per el momento però vinzi i sì :D certo che se dopo semo soli mi e The Rock a scriver, grave la vedo :D

Nonostante tutto, saremo pronti a commentar el dopo-Wrestlemania :ok:

Inviato
però mi commento solo da giovedi in poi....xke me la vardo in gruppo giovedi...evitando i spoiler fin quel giorno!

Ok sarà fatto...spero za da mercoledì de poder vardarlo anche mi, sperando che el tracker no s'ciopi come l'ultima volta :doh:

Inviato

Go votado no anche se qualche volta vardo x Sky. Xè cocolo ma no me entusiasma xche xè più un spettacolo che uno sport.

..ecco uno sport USA che me appassiona invece xè football.. quei si che xè duri..

Inviato
[(OT) Che bestie i New England Patriots, ah? :aaaaaatttillla:

:bye:

(OT) No credevo che i ghe la gavessi fatta a rivinzer anche sto anno; grande squadra quadrata, giusto mix corse e passaggi e grande difesa (un urrà per el paisà Teddy Bruschi)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro