Konkilia Inviato 13 Agosto 2010 Segnala Inviato 13 Agosto 2010 Ragazzi, la verita' xe k fantinel no vol e no sta spendendo e no ga Mai speso 1 cent x far la squadra..de bon furlan Se no se vol investir no se va de nisuna parte ...e anche quest'anno go paura k rischiemo de brut to..come disi mio suocero:una squadra de bobe!! Bisogna investire!Moratti da esempio, almeno con l inter me consolo ma volesi una grande Unione stile 82/83!! Cita
El Capitano Inviato 13 Agosto 2010 Segnala Inviato 13 Agosto 2010 Ciao Konkilia !!! Ben arrivado nel forum dalla lontana Nigeria... Forse te ga ragion ti, forse Paolin, forse fashionkeeper o forse Gimmi..... Non so, volutamente non me esprimo fino al 01 settembre, mi aspetto .... Mi che son ottimista la vedo sai sai sai nera..... però finalmente gavemo un signor DS che sta lavorando sodo, e probabilmente se qualcosa riverà forse non sarà i nomi che se leggi sui giornai. Dai muli, no xe dito che in 15 giorni forse i riverà tirar su qualcosa de decente per far un campionato tranquillo, anche se per le prime 3-4 partide sarà c***i come brazi !!! Za che te son lazò trovine qualche bon terzin che cori che un mus.... Cita
gimmi Inviato 13 Agosto 2010 Segnala Inviato 13 Agosto 2010 Benvenuto sul sds. Forse te podevi collegarte ad una delle discussioni esistenti, invece de verzer una nova. Per quel che riguarda el tuo discorso, vero che Fantinel non ga voludo metter grandi cifre nell'unione, anche se per ora no xe che gabi speso pochissimo, eh.. Per quest'anno però, podemo spetarse qualcosa de più da quel punto de vista, essendo partida una rifondazion notevole. Cita
foresto Inviato 13 Agosto 2010 Segnala Inviato 13 Agosto 2010 disemo pur che quel che el ciapa inveze che reinvestirlo nella società se lo metti in scarsela Cita
Paolin Stua Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Ogni giorno che passa el me sta sempre più sui .... xe un Cita
fashionkeeper Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Ogni giorno che passa el me sta sempre più sui .... xe un Concordo pienamente paolin.. Cita
morodesede Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 disemo pur che quel che el ciapa inveze che reinvestirlo nella società se lo metti in scarsela in effetti le opinioni correnti xe che "el matto no vol spender"... se el ciol un giogador in scadenza o in prestito "el xe spinazza nol vol spender"... pareria che un bon Presidente xe un che tra un giogador che no costa e un che costa scegli el secondo perché un bon Presidente xe un come Moratti che spendi anche se no ocori e spendi tanto... altra vose xe che "se el ciappa qualcossa el se lo metti in scarsella" e in conseguenza "no me intetressa che el fazzi affaroni ciolendo sconosciuti e rivendendoli per diese volte tanto perché el se li metti in scarsella e mi non ghe guadagno"... vosi de chi che non sa come xe fatta una Società per Azioni con bilanci e dividendi e non sa coss che vol dir dover aver bilanci a posto el che significa anche no spender più de quel che se pol e cercar de guadagnarghe su se se pol... i anni precedenti el ga speso poco e gavemo fatto sempre meio, l'altro anno el ga speso bastanza de più e semo retrocessi, come xe?... ahn sì Moratti ga dichiarado una volta ai tifosi che ghe rimproverava de no voler spender (ara ti... ciò xe tutti uguali i tifosi...) che de quando el xe al'Inter el ga speso per l'Inter i soldi che sarìa bastadi de soli per risolver tutti i problemi de un Stato african del terzo mondo...... Cita
Guiz Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 GRADINATA CHIUSA AL PUBBLICO - UN ASSOLUTO SCANDALO Fantinel ancora una volta ga dimostrado de non aver alcuna considerazion per i tifosi, decidendo de chiuder la gradinata, per risparmiar 80.000 euro. Scelta assurda che la societa' paghera' cara nella campagna abbonamenti, gia ' complicada dalla tessera del tifoso. Oltre alle ovvie problematiche di questa scellerata decision - impossibilita' de star al centro in tribuna, sole che batti solo da quella parte, immagini TV con spalti svodi, mancanza de calor per la squadra, impossibilita' de "impressionar" gli arbitri, immagine nazional de societa' allo sbando finanziariamente ancora piu' danneggiata dopo el "stipendgate" - ghe sara' altre problematiche de pubblica sicurezza quando arriveranno tifosi senza tessera, da piazze "calde". Ma alla fine quel che lasa piu' ammaregiado de tutto xe la mancanza de rispetto verso la volonta' dei tifosi per un sporco pugno di euro... Cita
enrico89 Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 GRADINATA CHIUSA AL PUBBLICO - UN ASSOLUTO SCANDALO Fantinel ancora una volta ga dimostrado de non aver alcuna considerazion per i tifosi, decidendo de chiuder la gradinata, per risparmiar 80.000 euro. Scelta assurda che la societa' paghera' cara nella campagna abbonamenti, gia ' complicada dalla tessera del tifoso. Oltre alle ovvie problematiche di questa scellerata decision - impossibilita' de star al centro in tribuna, sole che batti solo da quella parte, immagini TV con spalti svodi, mancanza de calor per la squadra, impossibilita' de "impressionar" gli arbitri, immagine nazional de societa' allo sbando finanziariamente ancora piu' danneggiata dopo el "stipendgate" - ghe sara' altre problematiche de pubblica sicurezza quando arriveranno tifosi senza tessera, da piazze "calde". Ma alla fine quel che lasa piu' ammaregiado de tutto xe la mancanza de rispetto verso la volonta' dei tifosi per un sporco pugno di euro... Pazzesco...no xe più parole... Cita
gimmi Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 GRADINATA CHIUSA AL PUBBLICO - UN ASSOLUTO SCANDALO Fantinel ancora una volta ga dimostrado de non aver alcuna considerazion per i tifosi, decidendo de chiuder la gradinata, per risparmiar 80.000 euro. Scelta assurda che la societa' paghera' cara nella campagna abbonamenti, gia ' complicada dalla tessera del tifoso. Oltre alle ovvie problematiche di questa scellerata decision - impossibilita' de star al centro in tribuna, sole che batti solo da quella parte, immagini TV con spalti svodi, mancanza de calor per la squadra, impossibilita' de "impressionar" gli arbitri, immagine nazional de societa' allo sbando finanziariamente ancora piu' danneggiata dopo el "stipendgate" - ghe sara' altre problematiche de pubblica sicurezza quando arriveranno tifosi senza tessera, da piazze "calde". Ma alla fine quel che lasa piu' ammaregiado de tutto xe la mancanza de rispetto verso la volonta' dei tifosi per un sporco pugno di euro... Brutta storia, effettivamente.. in sti giorni speravo che 'l cambiassi idea. Me parerà de tornar in c2, co ierimo 4 mone a guardar le partide in tribuna. El sol, comunque, NON batti solo da quella parte, cioè d'inverno xe tutto un batter brocche.. Cita
tifosa Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 i soldi che el risparmierà con sta mossa xe un pochi de più de 80.000 mila euro, ciò nonostante xe un altro autogoal, senz'altro el risparmia sui stewar, questo xe lo scopo, ma l'immagine ancora una volta va a farse frizzer, perchè le argomentazioni de guiz xe tutte valide, l'immagine delle tv con el stadio che parerà completamente svodo, i giogadori che impatto pol aver con un stadio mezzo svodo, anche se le esperienze de Cittadella, o Albinoleffe o Sassuolo me fa ben sperar, disemo perà che el nostro Rocco xe ben più imponente de questi citadi. Non ghe sarà diritto de prelazion, quindi dove te capiti te capiti, come sempre non se ga voludo sentir de quell'orecia, quella vose che sconsigliava sta mossa, ma oramai quel che xe fatto xe fatto, che stress ragazzi, me vien più volte de domandarme ma chi me l'ha fatto fare..........e dopo FORZA UNIONE ORA E SEMPRE Cita
fashionkeeper Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Bon, desso te ga veramente rotto el ca**o! Fantinel va in stramonazza de tu mare! Cita
Mex Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 La realtà è che il tifoso da stadio è ormai solo un fastidio per presidenti, questura, ecc... Ma il significato della chiusura della gradinata per me è un altro: "Con meno di cento euro potete vedere la vostra squadra comodi alla tv in casa e in trasferta, che ci venite a fare al Rocco?" La colpa di Fantinel è di precorrere i tempi, piaccia o no, questo sarà il calcio del futuro. Ma siccome noi tifosi del passato siamo ancora in tanti, propongo al Centro di coordinamento di abbandonare i vecchi gadget per gli abbonati (sciarpe, cuscini, pacchi di caffe...) e sostituirli con una "coperta alabardata" da usare per evitare il congelamento in tribuna....ognuno con la sua copertina, pensate che bell'effetto coreografico! Cita
El Capitano Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 "Con meno di cento euro potete vedere la vostra squadra comodi alla tv in casa e in trasferta, che ci venite a fare al Rocco?" Te me ga convinto !!! Xe quel che farò infatti .... Spero solo che sto demente, gabi perlomeno un barlume de intelligenza de metter le telecamere de Sky in gradinata in modo de veder perlomeno la tribuna piena ... Per mi questo xe un clamoroso autogol, te vederà quanta gente che andava in gradinata che non farà più l'abbonamento e ga tutta la mia solidarietà.... dai no esisti, xe penosa sta roba ... per risparmiar 80mila euro ... se sta dirigenza ghe pesa 80mila euro, iera meio che restavimo in legapro, almeno i chiudeva la gradinata con dei boni motivi e i fazeva più bella figura.... Cita
fashionkeeper Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Capitano, questo xe quel che sostengo da tempo.. Le agonie xe terribili, meo la morte immediata.. Se no xe speranze nel futuro, no xe semplicemente futuro.. Cita
Guiz Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 (modificato) E giusto per infierir ga messo i prezzi + alti per la B con l'esclusion de Grosseto - 150 euro con una partita in meno in pratica 156. Albinoleffe 80 (parterre di tribuna) Ascoli 50 Atalanta 82 Crotone 150 Empoli 100 Frosinone 100 Grosseto 180 Livorno 110 Modena 147 Novara 140 Pescara 140 Piacenza 75 Portogruaro (non fa abbonamenti) Reggina 85 Sassuolo 147 (Tribuna) Siena 99 Torino 140 Triestina 150 Varese 110 Vicenza 100 Modificato 16 Agosto 2010 da guiz Cita
Maximilian Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Capitano, questo xe quel che sostengo da tempo.. Le agonie xe terribili, meo la morte immediata.. Se no xe speranze nel futuro, no xe semplicemente futuro.. Purtroppo de Moratti che ne xe solo 1 in italia....non so cosa pretendeè dal presidente. Via De falco, via il reparto geriatrico, se punta sui giovani, altro nol pol far. Cita
El Capitano Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Capitano, questo xe quel che sostengo da tempo.. Le agonie xe terribili, meo la morte immediata.. Se no xe speranze nel futuro, no xe semplicemente futuro.. Purtroppo de Moratti che ne xe solo 1 in italia....non so cosa pretendeè dal presidente. Via De falco, via il reparto geriatrico, se punta sui giovani, altro nol pol far. Mi no pretendo niente, non penso de andar in serie A, no voio andar in serie A per perder 38 partide su 38, me accontento de un campionato dignitoso con gente che suda e spuda sangue per quella maia rossa con l'alabarda de sora !! Però, permettimelo, se a un presidente ghe pesa 80mila euro in un bilancio de serie B, allora xe meio che lassi perder tutto !! Per l'amor de Dio, i soldi xe suoi, mi 80mila euro che me vanza per le scarsele no li go, nessun pretendi che Fantinel sia Moratti, però comincio darghe ragion ai muli de Verona ... per iscriverse in serie B gavemo dovù vender maiette a 200 euro l'una, e adesso voio veder a quei che ga da l'anticipo per rinnovar l'abbonamento in gradinata cosa che i ghe conterà ... dai, xe una roba penosa. Se un no vol andar in curva perchè i muli canta e fa casin, no posso andar in quell'altra curva (e anche questa me sembra una grandissima ca**da), dime ti perchè devo andar in tribuna per forza ... Cita
foresto Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Se tignir verta la gradinata ghe costa 80.000 e dai abbonamenti el ricava 50.000 (butto la do cifre del menga) allora no convien, xè mejo serar e se ghe domanda ai tifosi de far un sacrificio. Però che 6/8 milioncini de iuri che incasserà per i diritti delle tv, lega, coni caxxi e razzi quei cosa femo li mettemo in scarsela e bonanote ai sonadori, ah no scusem i servi per pagar le pensioni. Ma per favorrrrrrrrrr ........................ Cita
gimmi Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 (modificato) Foresto, tanto per capirse, un campionato de B te costa più de nove (dicasi nove) milioni de Euro. Sta favoletta de Fantinel che se intasca i soldi xe assurda. L'altr'anno in gradinata iera 1700 abbonadi, quasi tutti "vecchi", per un incasso de quanto? 400.000 euri alla grande?.. solo lo stadio ghe costa all'unione el doppio... Se volemo butar guano, che tanto xe uno sport assai diffuso, disemoselo, altrimenti ragionemo sui fatti: a) xe sta scelto un d.s. tra i migliori sul mercato, mettendo da parte defalco e ferrari principali colpevoli delle cazzade della stagione scorsa; b a dieci giorni dieci dal ripescaggio gavemo a centrocampo toledo matute lunardini, robe che l'altr'anno se sognavimo de notte c) xe stadi fatti fora i ippopotami scazai che tanto ne ga fato incazar e patir; Poi, per quanto riguarda gli abbonamenti, xe ben vero che in curva semo tra i più cari della B, ma diventemo tra i più a buon prezzo in tribuna, e , ricordemoselo, in quel che xe de gran lunga el più bel stadio della categoria. Infine, meti anche che rivi ancora un terzin sx de categoria e un centrale de difesa, oltre al portier, mi credo che semo za de parte sx della classifica, perchè dovemo ricordarse che xe anche i altri, e vedo parecchie squadrette de cistoni, in giro.. te credi che l'albinoleffe farà camera e cusina?? mi credo proprio de no, se saveremo dir domenica.. Modificato 16 Agosto 2010 da gimmi Cita
foresto Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 Foresto, tanto per capirse, un campionato de B te costa più de nove (dicasi nove) milioni de Euro. Sta favoletta de Fantinel che se intasca i soldi xe assurda. L'altr'anno in gradinata iera 1700 abbonadi, quasi tutti "vecchi", per un incasso de quanto? 400.000 euri alla grande?.. solo lo stadio ghe costa all'unione el doppio... Se volemo butar guano, che tanto xe uno sport assai diffuso, disemoselo, altrimenti ragionemo sui fatti: a) xe sta scelto un d.s. tra i migliori sul mercato, mettendo da parte defalco e ferrari principali colpevoli delle cazzade della stagione scorsa; b a dieci giorni dieci dal ripescaggio gavemo a centrocampo toledo matute lunardini, robe che l'altr'anno se sognavimo de notte c) xe stadi fatti fora i ippopotami scazai che tanto ne ga fato incazar e patir; Poi, per quanto riguarda gli abbonamenti, xe ben vero che in curva semo tra i più cari della B, ma diventemo tra i più a buon prezzo in tribuna, e , ricordemoselo, in quel che xe de gran lunga el più bel stadio della categoria. Infine, meti anche che rivi ancora un terzin sx de categoria e un centrale de difesa, oltre al portier, mi credo che semo za de parte sx della classifica, perchè dovemo ricordarse che xe anche i altri, e vedo parecchie squadrette de cistoni, in giro.. te credi che l'albinoleffe farà camera e cusina?? mi credo proprio de no, se saveremo dir domenica.. Gimmi, capimose :-) La favoletta come tutte le favolette ga un fondo te verità ;-) E deso ragionemo sui fatti, nisun vol buttar guano .... A) Concordo sulla scelta del nuovo ds, meno sulla seconda, NISUN ga messo de parte Totò, xè andado via lui e la cosa xè BEN DIVERSA (e credime in pochi i sa el perchè), per el discorso ferrari inveze se pol legger altri post dove xè stado ben spiegado el suo legame ai fantinel B) Ok, prima de "eccitarme" devo almeno veder do partide, anche se le premesse xè bone C) NON TUTTI, però accontentemose, ricordando però che gorgo non sa ancora perchè el xe sta segado e almeno a mi non me par che xè uno che ga tirado i remi in barca, tabbiani bon mulo ma per la c1 però !!! D questa la zonto mi) Per quanto riguarda la chiusura della gradinata, le dichiarazioni dite sora (con numeri alla "pene") no xè mie ma de Fantinel durante l'intervista odierna e trasmesse da T4 E) come za dito in altri post, MI SON FIDUCIOSO sicuramente ghe xè stado un mezzo ribalton e questo no pol che far ben ....... no resta che spetar e ovviamente SEMPRE FORZA UNIONE Cita
Mex Inviato 16 Agosto 2010 Segnala Inviato 16 Agosto 2010 C'è anche da dire che in curva abbonamenti a 150 euro non se ne faranno, i vecchi abbonati pagheranno 120 euro e i pochi nuovi non faticheranno a trovare l'amico che li farà risparmiare..... Il mio post precedente era una provocazione perché gli stadi vuoti (non solo il Rocco) mi intristiscono. Lo scorso anno in B quasi mai, in ciascuna giornata, in più di 3 stadi (su 11) si superavano le seimila unità, mentre in lega pro le medie spettatori finali per 50 società su 90 erano inferiori a 1.000, e per altre 20 comprese tra 1.000 e 2.000. E' questo il dato preoccupante del nostro calcio, altro che Fantinel! Cita
gimmi Inviato 17 Agosto 2010 Segnala Inviato 17 Agosto 2010 Gimmi, capimose :-) La favoletta come tutte le favolette ga un fondo te verità ;-) E deso ragionemo sui fatti, nisun vol buttar guano .... A) Concordo sulla scelta del nuovo ds, meno sulla seconda, NISUN ga messo de parte Totò, xè andado via lui e la cosa xè BEN DIVERSA (e credime in pochi i sa el perchè), per el discorso ferrari inveze se pol legger altri post dove xè stado ben spiegado el suo legame ai fantinel B) Ok, prima de "eccitarme" devo almeno veder do partide, anche se le premesse xè bone C) NON TUTTI, però accontentemose, ricordando però che gorgo non sa ancora perchè el xe sta segado e almeno a mi non me par che xè uno che ga tirado i remi in barca, tabbiani bon mulo ma per la c1 però !!! D questa la zonto mi) Per quanto riguarda la chiusura della gradinata, le dichiarazioni dite sora (con numeri alla "pene") no xè mie ma de Fantinel durante l'intervista odierna e trasmesse da T4 E) come za dito in altri post, MI SON FIDUCIOSO sicuramente ghe xè stado un mezzo ribalton e questo no pol che far ben ....... no resta che spetar e ovviamente SEMPRE FORZA UNIONE Tanto per chiarir, non la gavevo con ti o chicchessia in questo forum, quando parlavo de butar guano. In giro però, xe molti che afferma con sicurezza che retrocederemo certamente, che fantinel vol solo vender prima possibile, che el se meti in scarsela i soldi derivanti dalle cessioni, ecc.ecc. Come finirà el campionato, no lo sa nessun, ma le altre due xe fandonie belle e buone. Me concentro sul punto D, visto che sui altri semo più o meno d'accordo: xe vero che la gradinata chiusa fa risparmiar "solo" 80.000 Euri, ma xe altrettanto vero che i abbonamenti, tutti assieme, non basta a coprir i costi de gestion dell'impianto. Non son per niente felice de sta scelta, ma proprio neanche un poco, e per mille ragioni pratiche ed emotive. Solo che occorri dir, e sottolinear, che el "ciccio" no se intasca un bel niente, anzi. Per ultimo lasso el buon Gorgone, che ga ricevudo un trattamento che probabilmente non meritava. El xe all'ultimo anno de una carriera piuttosto dispendiosa dal punto de vista fisico, e in ogni stagion el xe sta fora mesi per infortuni vari. Se ga preferido darghe spazio, come riserva, a qualche giovane che garantissi integrità fisica e corsa. Giusto, sbagliado? mah, xe molto opinabile... Cita
diego Inviato 17 Agosto 2010 Segnala Inviato 17 Agosto 2010 Vedo con(dis)piazer che el fatto de eliminar la gradinata e quindi snaturar el diritto dei abbonadi vien visto come una "NORMALITA". El tutto con l'orama cronico "alibi"de abbatter i costi.Son talmente icazzado con el personaggio Fantinel che zerco de no esprimer e scriver quel che penso de lui.Go dovudo spetar de arivar a 63 tochi e aver seguido la Triestina per 41 anni per sentirme dir da un pseudo presidente furlan che bisogna "prendere o lasciare".A Trieste no xe pol .Infati xe vignudo un della furlania a dirne che certe robe se pol farle. Anche se mi la ciameria una enorme carognada.Nol ga nissun rispetto per la tifoseria (da senmpre). Ma quando questo individuo xe vignudo a far el presidente el saveva che l'impegno voleva dir aver ONERI e ONORI? Ma noi triestini che semo tre volte boni..... continueno e continueremo a butarghe tapedi rossi dove che el cammina. Deso speto de calmarme un poco e de rifletter sulla "batosta" che el personaggio in question sta tramando.Speto ancora le scuse del personaggio e risposte sui tanti perchè sul disastroso campionato pena finido.Gente incazzattissima ieri ghe ne go vista tantissima. E per favor no dirme la solita frase "la Triestina si ama ecc.ecc" .Penso che 40 anni de abbonamento posi voler dir qualcosa. Ma la Triestine che si ama dovesi esser la base della Società stessa.Inveze no me par che sia cusi ( e no da adesso).Go zercado de immaginarme el stadio per metà inutilizzado e l'immagine che go visto xe stada traumatica. Auguri a Fantinel e alla triestina. Speravo de tibrar el 41° abbonamento ......mancherò all'appuntamento . Cita
harrygortan Inviato 17 Agosto 2010 Segnala Inviato 17 Agosto 2010 xe chiaro che Fantinel cerca de tirar avanti ancora una stagion durante la quale tenterà in qualunque maniera de vender la ts finchè la xe in b; speremo ben; in ogni caso alla fine della prox stagion non lo vederemo piu, in una maniera o nell'altra. el problema xe che el ga za vendù praticamente tutti i zogadori de proprietà per farse cassa; manca testini, della rocca e scurto (oltre a godeas che pero logicamente non ga mercato); scommettemo che tra agosto e gennaio i parti tutti sti 3? PS: prima che el va via mejo xe per tutti, certi amori non sboccia mai, e quel con Fanti iera za comincià senza molto ardor, stava andando vanti con le stampele e go paura che se concluderà sai, ma sai sai mal Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.