Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Xe una vergogna che vegni idolatrado un personaggio del genere, se prové a legger i commenti dei tifosi (presumo interisti) sul sito dela Gazzetta leggeré: "Mou è un genio! E' un grande!". Ragazzi, ma per favor! Ma dove xe finifi i valori e l'etica sportiva? Po Mourinho xe veramente un bel personaggio: ga vinto tutto con el Porto grazie anche al fatto che la soocietà comprava i arbitri (nel 2004/05 el porto g subì 10 punti de penalizzazion per corruzion, no xe aria fritta! Inoltre Belequences o come ca**o se crivi in Portogallo xe noto col poco edificante epiteto de "el ladro"), dopo ga capì che occasioni cussì non le capiterà mai più e se ga attaccà ai miliardari (Abramovic, Moratti e adesso Perez), dove ga vinto sì, ma zogando l'anticalcio e disponendo de rose ufologiche. Qualsiasi essere umano doveria esser schifado dal comportamento torbido e machiavellico del portoghese, invece... Che tristezza ragazzi!

Inviato

L'ammonizione strategica alla penultima giornata non è una novità e non l'ha certo inventata Mourinho.

Se i vertici Uefa avessero le palle (visto che si tratta del Real e non del Cluj) potrebbero squalificare entrambi per 2 o 3 giornate invece che per una, ma dubito...

Inviato

Beh bisogna dir che xe un genio... Ga i suoi metodi odiosi e a volte completamente antisportivi ma el mato xe sgaio come pochi.

Sì, anche Moggi iera nel suo xe un genio, eppur adesso che xe cascà in disgrazia tutti lo denigra... Mourinho no xe de meno, e purtroppo se nos e parlassi de lui dubito che el fazessi ste sceneggiade! Purtroppo in italia gavemo un'idea sai strana su cossa xe l'intelligenza, mi questa la ciameria spregiudicatezza e sfrontatezza, no intelligenza. Del resto nell'Italia berlusconiana questo ed altro. Poveri noi!

Inviato (modificato)

Sì, anche Moggi iera nel suo xe un genio, eppur adesso che xe cascà in disgrazia tutti lo denigra... Mourinho no xe de meno, e purtroppo se nos e parlassi de lui dubito che el fazessi ste sceneggiade! Purtroppo in italia gavemo un'idea sai strana su cossa xe l'intelligenza, mi questa la ciameria spregiudicatezza e sfrontatezza, no intelligenza. Del resto nell'Italia berlusconiana questo ed altro. Poveri noi!

Non so cosa c'entri Moggi o Berlusconi.. Però pol star antipatico quanto te vol ma per mi xe un genio. Non perchè semo in un'Italia berlusconiana (me richiedo cosa c'entri) ma semplicemente perchè lui analizza TUTTO ma proprio TUTTO quel che xe attorno alla squadra. Anche queste robe qua. E se inventa ste puttanade che sarà antisportive, sarà brutte de veder, sarà antipatiche... Ma xe genialade!

Modificato da Cazzaballe
Inviato

Non so cosa c'entra Moggi o Berlusconi.. Però pol star antipatico quanto te vol ma per mi xe un genio. Non perchè semo in un'Italia berlusconiana (me richiedo cosa c'entra) ma semplicemente perchè lui analizza TUTTO ma proprio TUTTO quel che xe attorno alla squadra. Anche queste robe qua. E se inventa ste puttanade che sarà antisportive, sarà brutte de veder, sarà antipatiche... Ma xe genialade!

C'entra perché anche Moggi e Berlusconi (ma tati altri che adesso no voio citar) xe fautori del "fine che giustifica i mezzi" de machiavellica memoria... e per mi questi esseri no xe intelligenti, xe solo DISONESTI. Mi no sarò intelligente, però son onesto ed esser onesti e leali in sto mondo significa esser coioni (infatti un gentiluomo come Benitez i tifosi dell'Inter coi oci foderai non lo pol soffrir...). Ormai la parola onestà in Italia (ma non solo) purtroppo non conta più niente. Mourinho xe un gran disonesto, altro che genio (te disi qualcossa i incredibili errori pro-Inter dell'anno scorso?). Me sembra sai triste esaltar un simile figuro... Cossa centra Moggi e Berlusconi? Beh, anche lori xe due persone estremamente intelligenti e sagaci come el Mou, anche se molto diverse tra de lori, e che xe accomunade dalla spregiudicatezza e dalla mancanza de etica. Chi scrivi non xe un moralista, ma saria ora che certi eprsonaggi i vegni etichettai epr quel che i xe e cioé dei disonesti, nonsdei fighi. Sto fine che giustifica i mezzi, sto esaltar el solito furbetto de turno, me comuncia a stufar! No lamentemose se vivemo in un paese de drek, se noi italiani semo i primi a pensar cussì xe longhi!

Inviato

Gli incredibili errori pro inter dello scorso anno? a parte che podessi farte un lungo elenco de errori anti inter dello scorso anno, ma te me spieghi cosa centrassi Mourinho? E sta sua grande disonestà, te la desumi da sto fatto delle due espulsioni al 90' con la squadra sul 4 a 0?? mah.. poderà esser antipatico a qualchedun (a ti sicuramente) egocentrico, spregiudicado, ma non disonesto.

A mi el me piasi tantissimo, come allenador (lo giudico el migliore al mondo), e come comunicator, mai banale.

Inviato

Gli incredibili errori pro inter dello scorso anno? a parte che podessi farte un lungo elenco de errori anti inter dello scorso anno, ma te me spieghi cosa centrassi Mourinho? E sta sua grande disonestà, te la desumi da sto fatto delle due espulsioni al 90' con la squadra sul 4 a 0?? mah.. poderà esser antipatico a qualchedun (a ti sicuramente) egocentrico, spregiudicado, ma non disonesto.

A mi el me piasi tantissimo, come allenador (lo giudico el migliore al mondo), e come comunicator, mai banale.

Te disi niente el nome Benquerenca? Ben, xe l'omo che ga regalà all'Inter la finale de Madrid. Secondo le malelingue el suddetto arbitro xe molto ma molto vicin al Special 1, tanto che in patria el xe conossù con el poco edificante epiteto de "el ladro" visto i suoi arbitraggi sfacciatamente pro-Porto quando appunto la squadra la allenava Mourinho. Un solo particolare, nela stagion 2004/5 el Porto xe sta condannà con 7 punti de penalizzazion per corruzion de arbitri nella stagion precedente, varda a caso proprio l'anno della vittoria in Champions, grazie a arbitraggi scandalosi e colpi de fortuna incredibili (me ricordo una partida a Manchester assolutamente rubada dal Porto con gol al 93°!) ga rivà a vinzer battendo prima el Deportivo e dopo el Monaco de Dechamps in finale (miga el Real e el Milan)! Ricordo che Moggi ga portà prima el Napoli e dopo el Torino in finale de UEFA dando le puttane ai arbitri.. per cui go più de un sospetto che quei anni magici de Mourinho al Porto non i fossi limpidissimi (quei punti de penalizzazion qualcossa vol dir...) e lui sicuramente saveva qualcossa. Dopo, conscio che occasioni come quelle capita una volta nella vita, se ga attaccà ai miliardari (furbo lui), vinzendo molto sì, ma con rose stratosferiche con cui xe impossibil non vinzer qualcossa e zogando spesso l'anticalcio (Et'oo che fa quasi el terzin xe un insulto al zogo del calcio per mi!). El xe solo sai bravo nelle public relation e nel gestir e motivar el gruppo, anche se anche qua go i miei seri dubbi: te credi che Cristiano Ronaldo o Maicon i se comportava meio de Balotelli? Eppur questi due col Specialone i iera o i xe titolari fissi mentre Balotelli iera el classico capro espiatorio quando la squadra girava mal! Mi me sempra solo un personaggio esageratamente pompà dai giornai, se i parlassi meno de lui, forse el caleria la cresta. E quel che go scritto qua nient rispetto alle tante ombre che gravita attorno al personaggio Mourinho...

Inviato

Non so cosa c'entri Moggi o Berlusconi.. Però pol star antipatico quanto te vol ma per mi xe un genio. Non perchè semo in un'Italia berlusconiana (me richiedo cosa c'entri) ma semplicemente perchè lui analizza TUTTO ma proprio TUTTO quel che xe attorno alla squadra. Anche queste robe qua. E se inventa ste puttanade che sarà antisportive, sarà brutte de veder, sarà antipatiche... Ma xe genialade!

veamente ste "genialade" le fa tutti dalla terza categoria in poi e dal'alaska fin al belucistan e fin dala nascita del calcio... la novità xe che le televisioni adesso ghe zoga su perchè Murigno fa odiens e l'Uefa fa la moralista (ma che me magni el luc dei....)... me ricordo ani fa che la Triestina ga mandà in campo cola Primavera el veccio Costantini, sì proprio "Roccia" come "fuoriquota", e cossa el ga fatto? el se ga fatto amonir dopo zinque minuti e po' el xe sta sostituido del muletto quel vero... e perché? perché le regole diseva che le squalifiche se sconta nel Campionato dove che se ga beccà l'ultima amonizion e lu che iera in difida se ga beccà un giorno de squalifica nel Campionato Primavera!!... questa nianca Murigno la gavessi pensada!!

Inviato

veamente ste "genialade" le fa tutti dalla terza categoria in poi e dal'alaska fin al belucistan e fin dala nascita del calcio... la novità xe che le televisioni adesso ghe zoga su perchè Murigno fa odiens e l'Uefa fa la moralista (ma che me magni el luc dei....)... me ricordo ani fa che la Triestina ga mandà in campo cola Primavera el veccio Costantini, sì proprio "Roccia" come "fuoriquota", e cossa el ga fatto? el se ga fatto amonir dopo zinque minuti e po' el xe sta sostituido del muletto quel vero... e perché? perché le regole diseva che le squalifiche se sconta nel Campionato dove che se ga beccà l'ultima amonizion e lu che iera in difida se ga beccà un giorno de squalifica nel Campionato Primavera!!... questa nianca Murigno la gavessi pensada!!

lo so che Mourinho no ga scoperto l'acqua calda e che ste robe le go za viste sui campi de balon anche ad infimi livei, però fa rifletter sul livel morale de certi presunti tromboni come el Signor José, che ga un immagien pubblica de difender e che dovessi dar l'esempio a tanti fioi che ama elc alcio, el se ga dimostrà un campion non solo nell'alenar le squadre, ma anche in antisportività. Ripeto, no xe una genialada ma una gran porcada (indiepndentemente se la gavessi fatta Mourinho, Lippi o Oronzo Canà)e chi disi che xe un genio dimostra che el livel eticod ei italiani xe sai sotto la media...

Inviato

Che tristezza! Me fa tristezza el Mou che ga bisogno de far ste monade ma me fa ancora più tristezza Xavi Alonso e Sergio Ramos che se ga prestado a far sta roba. Proprio bravi!

Cmq el Mou me ga deluso, lo pensavo più furbo. El podeva almeno dirghe de far così el giorno prima o all'intervallo, no organizzar la staffetta vice-dudek-casillas-ramos sotto i oci de tutti. Bleah! :vafora:

Inviato

Cmq el Mou me ga deluso, lo pensavo più furbo. El podeva almeno dirghe de far così el giorno prima o all'intervallo, no organizzar la staffetta vice-dudek-casillas-ramos sotto i oci de tutti. Bleah! :vafora:

Però conossendo el personaggio, mi no me sentiria de escluder che no el gabi contemplado l'ipotesi de finir sotto ai riflettori. Roba in cui el xe indiscutibilmente abile, un vero fuoriclasse. Anche perchè se tutti no parlassi sempre de Mourinho, senza cioè quella spasmodica attenzion mediatica nei suoi riguardi, mi dubito che el rivassi a spuntar quei ingaggi...!!

Sul fatto in sè, come dito da altri, anche per mi niente de novo. Vien solo sfruttado, come dalla notte dei tempi, una regola che per mi andasi modificada. Xe i cosidetti "furbi", ma se non dago la possibilità de far el "furbo"... Per mi xe sempre una question de regole.

Mi trovo insopportabile Mou, ma lo trovo un allenador fantastico! Grandissimo motivatore, grande tattico, grande capacità a partida in corso, grande nel dar una fisionomia pratica alla squadra. Certo no fa el calcio champagne magari, o forsi no lo ga fatto con l'Inter. Ma magari l'inter no iera proprio una squadra da calcio champagne. Ma iera l'anno scorso una squadra fortissima, con le idee ciare, sempre pronta a far mal all'avversario, ma con le sue caratteristiche.

El suo Porto zogava un calcio meraviglioso, d'altronde gli interpreti gaveva caratteristiche ed abilità de palleggio diverse.

Trovar la chiave per far render al meio i zogadori che te ga xe per mi tra le più grandi qualità per i allenadori. E Mou imho la ga eccome!

Xe a volte difficile contestualizzar le robe. El fatto che el sia un personaggio ampiamente discutibile e molto propenso ad attirar antipatia e pezo altro, rendi poi più difficile valutarlo serenamente secondo mi.

Inviato

Mi trovo insopportabile Mou, ma lo trovo un allenador fantastico!

Mah! Secondo mi xe molto sopravvalutà anche la, però volessi far un analisi ben approfondida del Mou tecnico. Partimo dai metodi de allenamento, che mi reputo ottimi e molto efficaci, sicuramente sora la norma. Secondo mi la sua specialità xe la preparazion fisica, el fatto che gabbi sempre pochi infortunai volerà pur dir qualcossa...El fatto che fazi usar sai la bala e poco la palestra di per se xe una novità, anche se alenarse con la bala non significa pr forza fra allenamenti leggeri (anzi...). Tatticamente el xe molto pragmatico anche se molto confusionario e inferiore a tanti tecnici nostrani de Serie A: lo go visto cambiar due tre moduli a partida senza capir un clinz de quel che el fazeva. Te sa che la sua Inter dei sogni doveva aver Carvalho centrale e non Lucio, Deco trequartista e non Snejder e soprattutto Quaresma e Macini alle ali? Ecco, la sua lista della spesa iera questa.. e per fortuna sua Branca e Oriali ga ciolto Snejder, Milito e Lucio, tutti zogadori che el presunto genio de Setubal non voleva! Ma la roba che no sopportod e lui xe la sua arroganza, el xe evegnù qua disendo: "Adesso ve insegno mi come se zoga al calcio col mio 4-3-3, voi italiani savè solo far Catenaccio". Ecco, questa affermazion xe stada platealmente smentida dai fati: sul piano del zogo Mourinho xe scandaloso, xe una version moderna de Helenio Herrera (altro alenador IMO sopravvalutado). Solo el suo Porto (dago atto) zogava un bel calcio, ma anche perché iera una squadra che zogava senza pressioni e senza niente de perder, un poco come el Novara sto anno. El suo Chelsea iera una palla pazzesca: verticalizzazion de Lampard, gol de Drogba e tutti arroccai in difesa! Con l'Inter discorso simile, primo ano: "tutti idnrio e demola a Ibra", modificà solo l'anno seguente con un "tutti indrio e bala a Snejder che la da a Milito e che imbuiola..". Un genio della tattica! El suo Real finora zoga ben, ma xe da anni che el Real ga una filosofia offensiva (ecctto l'anno de capello, che eprò gaveva una squadra obbiettivamente bollida e per cui no podeva far tanto) e soprattutto Ozil, Ronaldo e Higuain xe zogadori più tecnici e meno fisici de Eto'o Snejder e pandev, per cui qualsiasi alenador de sto mondo dassi più libertà de inventiva a quei 4 davanti, risultato: el zogo xe più spettacolare anche se xe de dir che con le difese de Racing Santander e Almeria el spettacolo lo gavessi fatto anche squadre de Fascetti, l'anticalcio per eccellenza ... Mi go sempre odià i scienziati del calcio come Mou, Sacchi, Herrera e in parte Eriksson. Per mi i veri grandi alenadori xe altri: Osvaldo Bagnoli (un scudetto col Verona val tutti i triplete de sto mondo), Nils Liedholm, Nereo Rocco, Tom Maestrelli e vignindo in tempi recenti stravedo per Ancelotti, Spalletti, Allegri e Ranieri (anche se molto differeni rispetto all'elenco d eprima). Gente che con una carta de prosciutto xe stai capaci de far zene de gala, gente che ga estratto oro in una miniera de carbon scoprindo giovani, rivalutando zogadori bollidi, dando fiducia a talenti inespressi, savendo governar spogliatoi impossibili, rivando far zogar ben una banda de scarponi. Questi secondo mi xe stai grandi alenadori!

Inviato
Secondo mi la sua specialità xe la preparazion fisica, el fatto che gabbi sempre pochi infortunai volerà pur dir qualcossa...El fatto che fazi usar sai la bala e poco la palestra di per se xe una novità, anche se alenarse con la bala non significa pr forza fra allenamenti leggeri (anzi...).

No inventa niente in realtà, imho applica solo un concetto giusto e de cui troppi se ga dimenticado...

che a calcio se zoga col balòn. Gaverne padronanza xe sempre la prima roba! Posso anche far i

100 metri in 6 secondi per dir ma se me intoppo sulla bala o la tiro sempre in curva, a sto sport

no servi niente.

...Ma la roba che no sopportod e lui xe la sua arroganza, el xe evegnù qua disendo: "Adesso ve insegno mi come se zoga al calcio col mio 4-3-3, voi italiani savè solo far Catenaccio". Ecco, questa affermazion xe stada platealmente smentida dai fati: sul piano del zogo Mourinho xe scandaloso, xe una version moderna de Helenio Herrera (altro alenador IMO sopravvalutado).

Sulla sua arroganza no se discuti, sul resto inveze no son d'accordo.

Lui el primo anno infatti se ga fatto comprar Quaresma e gaveva cominciado col 4-3-3, però ga

cambiado in corsa, dimostrando intelligenza nel far mover la squadra in un altro modo una volta

valutade ben le caratteristiche de quei che gaveva a disposizion (cominciando dal fatto che iera

l'accentratore Ibra, no esattamente una punta centrale che va a ricever e sfruttar i tanti baloni

che riva dalle ali).

Dimostrando intelligenza nel no restar avvinghiado ad un "dogma tattico". A balòn se pol zogar in tanti modi, el modo migliore per mi xe sempre quel de far render el più possibile i zogadori per le loro qualità-caratteristiche.

L'anno scorso, l'inter no iera comunque una squadra che gavessi podudo far del possesso palla, del

fraseggio, della manovra, le sue doti migliori. Ga inveze sfruttado altre abilità, altre capacità.

Una squadra compatta e molto coperta senza dubbio, che però quando gaveva la bala podeva contar su

gente che la saveva trattar, con zogade rapide e tecniche. Questo perchè per coprirse no ga messo

i mediani, ma ga fatto correr anche quei che xe tra i più abili tecnicamente, tipo Pandev e Eto'o

(con Balotelli che xe riuscido un poco meno ben :merodolodalrider: ). Vabbè poi ga trovado Milito che ghe segnava tutto.

No dimenticassi che parte della sua odiosità e dei suoi eccessi, xe comunque meccanismi de cui l'omo se avvali (esagerando abbondantemente!) per tenir sempre lontan dalla squadra pupoli vari.

El ga "sacrificado" Balotelli usandolo, ma guarda caso l'inter da sempre nella gestion Moratti una "polveriera", spesso al centro de ciacole, polemiche e pupoli vari, sotto la sua gestion xe passada liscia. Za sto anno me par che se staghi ritornando alle vecchie "buone" abitudini

nerazzurre...

Inviato

Sulla sua arroganza no se discuti, sul resto inveze no son d'accordo.

Lui el primo anno infatti se ga fatto comprar Quaresma e gaveva cominciado col 4-3-3, però ga

cambiado in corsa, dimostrando intelligenza nel far mover la squadra in un altro modo una volta

valutade ben le caratteristiche de quei che gaveva a disposizion (cominciando dal fatto che iera

l'accentratore Ibra, no esattamente una punta centrale che va a ricever e sfruttar i tanti baloni

che riva dalle ali).

Dimostrando intelligenza nel no restar avvinghiado ad un "dogma tattico". A balòn se pol zogar in tanti modi, el modo migliore per mi xe sempre quel de far render el più possibile i zogadori per le loro qualità-caratteristiche.

L'anno scorso, l'inter no iera comunque una squadra che gavessi podudo far del possesso palla, del

fraseggio, della manovra, le sue doti migliori. Ga inveze sfruttado altre abilità, altre capacità.

Una squadra compatta e molto coperta senza dubbio, che però quando gaveva la bala podeva contar su

gente che la saveva trattar, con zogade rapide e tecniche. Questo perchè per coprirse no ga messo

i mediani, ma ga fatto correr anche quei che xe tra i più abili tecnicamente, tipo Pandev e Eto'o

(con Balotelli che xe riuscido un poco meno ben :merodolodalrider: ). Vabbè poi ga trovado Milito che ghe segnava tutto.

No dimenticassi che parte della sua odiosità e dei suoi eccessi, xe comunque meccanismi de cui l'omo se avvali (esagerando abbondantemente!) per tenir sempre lontan dalla squadra pupoli vari.

El ga "sacrificado" Balotelli usandolo, ma guarda caso l'inter da sempre nella gestion Moratti una "polveriera", spesso al centro de ciacole, polemiche e pupoli vari, sotto la sua gestion xe passada liscia. Za sto anno me par che se staghi ritornando alle vecchie "buone" abitudini

nerazzurre...

Non so se me spiego, ma el fatto che el signor Mourinho sia passà dal 4-3-3 al 10-1 la disi lunga sulla sue abilità tattiche, che per mi xe sopravvalutade. Te ga dito che no el xe dogmatico, e questo posso anche darte ragion: ma posso controbatterte che el calcio xe un zogo semplice e i moduli conta sì ma fin a un certo punto, basta aver i omini giusti al posto giusto e Mourinho fino ad oraga sempre avù cul de trovarse sempre campionissimi de alenar... E po' disemoselo; va ben adattarse, ma a parte quel Porto e a sprazzi questo Real (ma col Huelva anche el Chiarbola rivassi a far calcio champagne) no ga mai proposto un zogo propositivo, mai! Semplicemente lui no ga rivà a dar un zogo alla squadra, punto!Mourinho, che ama definirse un post-sacchiano, ghe assomiglia in realtà più a un Trapattoni (alenador odiado e vituperado da tanti tifosi per el suo mode de zogar) che a un Sacchi. Per cui no xe quel fenomeno che val 10 milioni, punto! Sarà bravo motivator, preparator, omo squadra, se ga vinto tanto ghe xe anche farina del suo sacco, ma per el resto no giustifica tutto questo culto della personalità nei suoi confronti e (che me ricorda molto gente per ben come Kim il Sung e Ceausescu... o per restar dale nostre parti Berlusconi!)e certa venerazion quasi religiosa da parte de giornalisti e tifosi. Allora Guardiola, visto che el calcio xe ormi soprattutto immagine, come ghe piasi ricordar al Mou, quanto dovessi guadagnar, el triplo, el quadruplo? No so se te ga viso la partida de ieri, ma me xe apparse evidenti le se lacune e Pep ghe ga da no una lezion ma un' umiliazion! Lui pensava de ripropor el stesso zogo dell'Inter al camp Nou in semifinale, solo l'anno scorso con l'Inter gaveva Eto'o e Pandev che fazeva i terzini aggiunti, Maicon e Zanetti che iera in statod e grazia, una coppia de centrali da urlo, sto Real xe diverso da quell'Inter: sulle ali ga zogadori puramente offensivi come CR e Di Maria, come terzini ga zogadori come Marcelo e Arbeloa (non i miei preferiti), e al centro ga Pepe, che reputo un onesto stopper ma nulla più. Nonostante ciò el Mou, tronfio della propria onnipotenza, stupidamente ga tentà de ripropor el zogo che fazevacon quell'Inter e se ga visti i risultati: 5 a 0 e tutti a casa!

Inviato (modificato)

beh che Mourinho sia sopravvalutà xè un dato de fatto... el xè tanto bravo a sputtanar tutti quando ga gente con pila bruta alle spalle, eppur con l'Inter ga vinto una Champions qualificandose più per imbranaggine dei arbitri che per meriti propri, mentre col Porto ga vinto una coppa più che discutibile...

xè un bon allenador, no xè sicuramente un brocco, de drio el gaverà el suo staff in gamba perché da solo sicuramente nol pol gestir tutto, ma se non ghe xè vacche de munger nol se movi... Ranieri me par un molto più capace, dato che con una Juve in completa ricostruzion e una rosa parecchio scarsa el xè rivà 3° e 2°

la partida de ieri sera, comunque, xè stada emblematica

Modificato da Ikeya
Inviato

Mourinho no xe un bravo tacnico. Xe un bravissimo psicologo.

Controlla benissimo le menti dei giogadori motivandoli al massimo, controlla benissimo i media per farse passar per fenomeno, controlla benissimo chi che ghe da milioni su milioni.

Questo xe la sua fortuna.. L'Inter xe sempre stada brava tecnicamente, la champions la ga vinta grazie alla psicologia de mourinho. Ora infatti se vedi che xe tornada a esser quella de prima (magari xe presto per dirlo ma finora questo xe dimostrado)

Inviato

mah, mi no vedo tutta sta psicologia... l'anno scorso in finale de Champions xè rivade le due squadre che xè stade maggiormente favoride da errori arbitrali, e in campionato in 2 anni che el iera allenador el ga ris'cià de perderlo tutte e due le volte, al contrario de Mancini, el quale no me xè mai sembrà un grande allenador

l'Inter gaveva za una rosa forte e coi acquisti che Moratti ga fatto ad hoc per Mourinho la ga rinforzada tantissimo... anche l'anno scorso se spacava tanti zogadori ma el campionato italian de questi ultimi anni xè sta parecchio ridicolo e el (da ieri) Special Five podeva contar su due rose intiere... Benitez invece se ga trovà con zogadori morti dal mondial, dall'impegno su tre fronti dell'anno scorso e alcuni senza più troppe ambizioni dopo gaver vinto... tutto qua

veri allenadori xè altri, questi se ciama mercenari

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro