Vai al contenuto

Triestina, quale futuro?


Messaggi raccomandati

quanto voleria che finalmente con questi svoltasimo e sia gente serie...dopo tutto non semo una piccola città e a ladri e truffanti vari abbiamo già ampiamente dato, anche perchè in D e nella situazione in cui siamo ora cioè dove abbiamo praticamente 0 spero e credo non ci siano altri pericoli... e pensar che pontrelli la scorsa estate veniva accolto da qualcuno come il salvatore della patria...bah spero solo che sta volta sia l'ultima e che tutto vadi ben essendo poi apposto per anni!

Link al commento
Condividi su altri siti

ma mi volessi far alcune puntualizzazioni... Fantinel xe vignù a ciorne in Galleria Protti el giorno prima del fallimento e iera due ali de folla plaudenti... el fa parte de una famiglia che economicamente xe tra le più rilevanti della Regione, non certo un morto de fame, e per un per de anni gavemo visto ben... po' xe successo qualcossa e el matto ga svoltado, ma el suo ingresso iera de prospettive più che solide, perché non accoglierlo ben?... i quattro dell'Ave Maria con el supporto decisivo del siorsindaco xe stadi accolti ben solo dalla parte de sinistra della tifoseria per ovvi motivi, molti altri ga addirittura disertado el stadio, quindi dir che xe stadi accolti ben me par esagerato...quanto a questi, se non altro ne ga iscritto mentre Mandrake e Lothar pensava che i podeva anche iscriverse la prossima settimana andando a parlar un attimo... e che tutto se pol contrattar... qua gavevimo ben che capido che no iera chissacosa ma sempre meio do burini che do sonadi... o no?... mi cori entusiasti per sti qua non li go mai sentidi... adesso questo se presenta come un signor che, come Milanese, ga un nome da difender, con drio gente de sostanza che ga presentado garanzie che altri se sogna de notte e conoscenze in tutti i settori sovradimensionade per la D... se tignimo Pontrelli e Maragliulo?... che poi come con Fantinel el tempo sarà galantuomo xe ovvio, ma su cossa se pol giudicar se non sui fatti, come disi De Falco... e i fatti mostra gente che vol far per noi robe che nissun nianche se sognava...

tutto questo discorsi etici a parte naturalmente...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Quoto moro e la cosa mi spaventa :) però Milanese teoricamente è con Pontrelli e Co. Diciamo che quoto la parte di Moro su Fantinel.

Modificato da nikibeach
Link al commento
Condividi su altri siti

veramente l'intervista al Piccolo, anche se al Piccolo i la interpreta cussì, evidentemente per misteriosi ordini de scuderia, me ga sembrado tutto meno che a favor de Pontrelli... "Sono stato contattato mi ha fatto piacere ma ho un nome da difendere..." no go capì questo disi che non se metti con Pontrelli perché ga un nome da difender e te la vedi come un'accettazione?... ti come te la vedessi se un disi mi non me metto in affari con Nikibeach perché go un nome da difender... mi la me par pesante... "Accetterei solo con una proprietà seria e con forti disponibilità finanziarie..." e questa inveze? se no xe un siluro sia alla serietà che ai soldi de Pontrelli non so cossa sia... se te vol qualche chicca sui debiti de Pontrelli domandighe un PVT a Forest...

Link al commento
Condividi su altri siti

veramente l'intervista al Piccolo, anche se al Piccolo i la interpreta cussì, evidentemente per misteriosi ordini de scuderia, me ga sembrado tutto meno che a favor de Pontrelli... "Sono stato contattato mi ha fatto piacere ma ho un nome da difendere..." no go capì questo disi che non se metti con Pontrelli perché ga un nome da difender e te la vedi come un'accettazione?... ti come te la vedessi se un disi mi non me metto in affari con Nikibeach perché go un nome da difender... mi la me par pesante... "Accetterei solo con una proprietà seria e con forti disponibilità finanziarie..." e questa inveze? se no xe un siluro sia alla serietà che ai soldi de Pontrelli non so cossa sia... se te vol qualche chicca sui debiti de Pontrelli domandighe un PVT a Forest...

anche mi l'intervista la go letta come ti

la da proprio l'idea che andar con pontrelli lui lo vedi piu' difficile che andar con belen

Link al commento
Condividi su altri siti

Tutti sti discorsi, giusti e legittimi sia per chi vedessi de bon ocio una "fusion" ( anche se fusion vera e propria no xe) sia per chi credi che questa soluzion sia eticamente orrenda, casca nel momento in cui questa xe l'unica possi

Tutti sti discorsi, giusti e legittimi sia per chi vedessi de bon ocio una "fusion" ( anche se fusion vera e propria no xe) sia per chi credi che questa soluzion sia eticamente orrenda, casca nel momento in cui questa xe l'unica possibilitá de veder una squadra solida economicamente, ben organizzada e soprattutto gestida onestamente ( se spera) dal prossimo anno e magari, finalmente, per un lungo periodo.

mi la mia idea sulla "fusion" la go za dita, ma la parte quotada non sta assolutamente in pie.

quindi, in ogni caso, se la situazion attale fa schifo (e questo xè indiscutibile) se accetta robe disemo eticamente poco entusiasmanti? se inveze se stava meio non se accettava nulla?

ma sto discorso non ga senso, perchè le robe poco etiche rimani poco etiche aldilà della situazion in cui semo adesso, perchè non xè che se ti te son povero e te fa una rapina in banca pol andar ben, inveze se te ga soldi non va ben...sempre una rapina rimani eh...

e servi solo che per pulirse la coscienza, perchè chiunque sa che non xè una gran bella roba.

e aggiungo un altra roba, se ga tolto el marchio, minacciado de lasar pontrelli senza pubblico (e come detto condivido, saria sta de farlo da secoli a dir el vero...), non cagarlo più, lasarlo da solo. ecco, semo al 3 giugno e praticamente tutti vol za accettar sta ipotetica fusion, e ovviamente el discorso stadio svodo/boicottare/tutti a casa la domenica xè za ampiamente finido prima de cominciar, per el semplice motivo che za solo all'idea de star a casa a settembre non va ben, non se riva, e quindi accettemo sta ipotetica fusion.

ma non iera de lasarlo anche un anno solo? non iera de star tutti fora del stadio? npon iera de boicottarlo in tutto per tutto? 10 gg senza marchio e za l'idea de tutto ciò xè praticamente svanida, se parla solo de fonderse o quel che xè...

"non voio restar senza calcio", go letto sta frase in qualche post prima, beh, questo spiega tutto come disevo, e me per decisamente agghiacciante. qua ancora manco una domenica fora del stadio la gente xè rimasta, e non xè nissuna intenzion de farlo, troppa fadiga...

bah, mi rimango estremamente perplesso...

p.s. se sta roba andrà in porto, me auguro nella coerenza della furlan, niente più cori contro el calcio moderno e via dicendo eh, perchè questa operazion saria proprio el simbolo perfetto de quel che vien odiado, fe voi...

.

X ti no sta in pie, x mi xe semplicemente una mia opinion e de conseguenza, x mi, sta in pie.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Scusa Moro mi sono spiegato male e probabilmente avevo interpretato male il tuo scritto. Fondamentalmente volevo dire che Milanese era stato contattato da Pontrelli, da quello che avevi scritto avevo capito che secondo te era stato contattato da Zammarchi, avevo capito male scusa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Fazo una domanda ai "contrari": se lasemo tutto come xe, UFM a Monfy e Pontrellina a Ts. Pontrelli e Maragliulo i spara un altra stagion ufo, a gennaio i xe con l'acqua alla gola, a febbraio i fallisi. La Triestina 2012 non esisti più. Fallì tutto. La federazion disi: se volè ripartir xe la terza categoria. (col riscio che el tiro lo fazi anche a Monfy). Cosa femo?

Modificato da ndocojo
Link al commento
Condividi su altri siti

Fazo una domanda ai "contrari": se lasemo tutto come xe, UFM a Monfy e Pontrellina a Ts. Pontrelli e Maragliulo i spara un altra stagion ufo, a gennaio i xe con l'acqua alla gola, a febbraio i fallisi. La Triestina 2012 non esisti più. Fallì tutto. La federazion disi: se volè ripartir xe la terza categoria. (col riscio che el tiro lo fazi anche a Monfy). Cosa femo?

Che volendo xè anche l'ipotesi più probabile Modificato da lucasgoite
Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Fazo una domanda ai "contrari": se lasemo tutto come xe, UFM a Monfy e Pontrellina a Ts. Pontrelli e Maragliulo i spara un altra stagion ufo, a gennaio i xe con l'acqua alla gola, a febbraio i fallisi. La Triestina 2012 non esisti più. Fallì tutto. La federazion disi: se volè ripartir xe la terza categoria. (col riscio che el tiro lo fazi anche a Monfy). Cosa femo?

Che ci raggiungono in osmiza con una anno di ritardo ma tanto etici...

Link al commento
Condividi su altri siti

Se sarà così se ripartirà da dove xe de ripartir, per quella che xe la mia "sensibilità" meio dalla categoria più infima che ciapar una squadra de un'altra città e mascherarla de Triestina. Mi son tra quei che credi che se podeva anche star fermi piuttosto che veder i scempi dei ultimi anni e veder che dovemo sopravviver portando a Trieste una "squadretta" (massimo rispetto, ovviamente) che no dovessimo neanche saver in quale categoria gioga sarìa el colpo de grazia

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi volevo sottolinear che sembra ghe sia qualche addetto ai lavori che in fondo ghe vol ancora ben alla Triestina....come maia intendo. De Falco tra questi....ma forse se podessi aggiunger anche Godeas ed Ezio Rossi che sembra aver presenziado a Dro (se qualchedun me conferma)....non ve sembra una bella roba?

Link al commento
Condividi su altri siti

Darghe el marchio alla nuova triestina 2015 neosocietà de terza categoria de proprietà del paron de Kapuziner che vicin all' alabarda ghe metessi 2 bocai de bira? Simpatico ma anche no? E poi una Nova società de terza che continuità con la vecia Unione1918 dovessi gaver?

Link al commento
Condividi su altri siti

Mettemola cussì: 3 anni fa vado a conviver con una baba che me par una brava mula me illudo che sia la persona giusta ma durante sto periodo de convivenza me corzo che la xe un putt**on, che la me fa soffrir e che go più corni de una renna lappone...nel frattempo conosso un'altra mula che a sua volta convivi con un povero cristo disoccupado e che el loro rapporto, che dura ormai da troppi anni, xe stanco e se strassina senza sbocchi. Tra mi e sta mula xe amor a prima vista...cossa femo? Per motivi etici mi me tegno la mula poco di buono, soffro, me rabio e me tegno amche i nicor? e quell'altra resta fidanzada e infelice per sempre? Xe eticamente sbagliado se invezze se mettessimo insieme per la nostra felicitá comune? Magari femo un bel bebè che cressi, studia e diventa dotor? El fatto che mi e el zocc**on no se gavemo sposado per mi xe stada un'opportonuitá perchè cussì go podù esser libero de metterme con chi me fazeva star meio

Modificato da Alè Unione
Link al commento
Condividi su altri siti

Darghe el marchio alla nuova triestina 2015 neosocietà de terza categoria de proprietà del paron de Kapuziner che vicin all' alabarda ghe metessi 2 bocai de bira? Simpatico ma anche no? E poi una Nova società de terza che continuità con la vecia Unione1918 dovessi gaver?

:grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se sarà così se ripartirà da dove xe de ripartir, per quella che xe la mia "sensibilità" meio dalla categoria più infima che ciapar una squadra de un'altra città e mascherarla de Triestina. Mi son tra quei che credi che se podeva anche star fermi piuttosto che veder i scempi dei ultimi anni e veder che dovemo sopravviver portando a Trieste una "squadretta" (massimo rispetto, ovviamente) che no dovessimo neanche saver in quale categoria gioga sarìa el colpo de grazia

concordo

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi continuo a legger sta parola "eticamente" ma nisun ancora me ga spiegà cosa vol dir........ Esisti delle regole e tali regole prevedi la possibilità de far sta roba portando el Monfalcon e TS e ciamandolo Unione Sportiva Triestina con tanto de marchio, stadio, tifosi ecc ecc..... fine della fiera.... el resto xe nebbia!

Link al commento
Condividi su altri siti

L'Ascoli ga barà per anni in serie B non pagando giogadori irpef e via dicendo e se salvava sempre perchè ricuperava i punti de penalizzazione a scapito de società che per aver i conti a posto faceva squadre scarse(quanta etica xe qua)vedi scandolo dalla fifa la po xe tutti pieni de etica senza parlar del novo scandalo de lega pro e serie D gli unici mona che devi aver etica semo noi a Trieste

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi parlo de antistoricità. El marchio della Triestina no ga niente a che far con l'Ufm, le società da cui se xe ripartidi dopo i fallimenti iera legade all'Unione "storica" (se no non ripartivimo prima dalla Serie D e dopo dall'Eccellenza). El "mandato"dei tifosi proprietari del marchio iera difenderlo da farabutti, non girarlo alla prima società disponibile che niente ga cosa veder con la Triestina

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi parlo de antistoricità. El marchio della Triestina no ga niente a che far con l'Ufm, le società da cui se xe ripartidi dopo i fallimenti iera legade all'Unione "storica" (se no non ripartivimo prima dalla Serie D e dopo dall'Eccellenza). El "mandato"dei tifosi proprietari del marchio iera difenderlo da farabutti, non girarlo alla prima società disponibile che niente ga cosa veder con la Triestina

Sul difenderlo dai farabutti, me par che ghe semo però....

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite massi

Mi continuo a legger sta parola "eticamente" ma nisun ancora me ga spiegà cosa vol dir........ Esisti delle regole e tali regole prevedi la possibilità de far sta roba portando el Monfalcon e TS e ciamandolo Unione Sportiva Triestina con tanto de marchio, stadio, tifosi ecc ecc..... fine della fiera.... el resto xe nebbia!

Sono d'accordo. E poi cosa c'è di etico nel portare la squadra ad allenarsi a ravenna o in una stagione farne una più di bertoldo? Ho amici di Monfalcone che hanno sempre tifato triestina, molto di più di ridarola... altro che etica.

Siamo in ostaggio. Dobbiamo liberarci. Il resto, per me, conta poco.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×