Vai al contenuto

SpongeBob


saretta

Messaggi raccomandati

mi una volta go visto una puntata de sto carton e me son ditto

"ma dove andaremo a finir? se questi xe i programmi che varda i pici de oggi (e no xe gnanca el peggior che ghe xe in giro) come i vegnerà fora?"

Xe una roba allucinante, speremo che i pici no cressi pieni de traumi :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Innanzitutto el titolo giusto saria "Spongebob"...quindi almeno citè ben! :linguaccia:

Seconda roba, sì, concordo con voi, xe stupido, ma ricordeve che xe un carton per fioi, quindi no vedo perchè star tanto a criticarlo. Saria come criticar i Teletubbies...inutile, no?

Infine, go visto tanti fioi che se fermava a vardar la locandina del film e chieder alla mamma de andar a vederlo, quindi no credo sia così sconosciuto e che no gabbi successo! Questo imho! Magari poi risulat un flop!

Secondo mi in generale no xe mal. Xe infantile, ma divertente. No xe volgare o violento come altri cartoni, no vedo perchè no dovessi andar ben per i fioi come gavè ditto voi. Mah...

Evviva Spongebob!!! :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Innanzitutto el titolo giusto saria "Spongebob"...quindi almeno citè ben! :linguaccia:

Seconda roba, sì, concordo con voi, xe stupido, ma ricordeve che xe un carton per fioi, quindi no vedo perchè star tanto a criticarlo. Saria come criticar i Teletubbies...inutile, no?

Infine, go visto tanti fioi che se fermava a vardar la locandina del film e chieder alla mamma de andar a vederlo, quindi no credo sia così sconosciuto e che no gabbi successo! Questo imho! Magari poi risulat un flop!

Secondo mi in generale no xe mal. Xe infantile, ma divertente. No xe volgare o violento come altri cartoni, no vedo perchè no dovessi andar ben per i fioi come gavè ditto voi. Mah...

Evviva Spongebob!!! :ave:

Grande Kiki, non son l'unico meno mal... a Villaco go speso una fortuna al tiro al bersaglio per vinzer el suo pupazzon gigante ma non ghe la go fatta...

Link al commento
Condividi su altri siti

SpongeBob xe sta criticado da alcune associazioni(/sette?) cristiane americane perche' secondo lori i lasa intender che l'amico de SpongeBob xe gay e anche SpongeBob podessi esser.

Gavevo letto sula BBC o CNN poche settimane fa.

[mod] corretto el titolo della discusion [/mod]

Link al commento
Condividi su altri siti

SpongeBob xe sta criticado da alcune associazioni(/sette?) cristiane americane perche' secondo lori i lasa intender che l'amico de SpongeBob xe gay e anche SpongeBob podessi esser.

Go visto più de una puntata per tv de sto carton e no me xe mai balenada nemmeno una volta l'idea che ghe sia qualcosa de omosessuale...che gente maliziosa... :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Personalmente non credo proprio che investirò tempo e denaro per andare a vedere sto film al cinema, ma devo farvi presente che Spongebob in USA sta mietendo successi strepitosi già da qualche anno...

Ma in america qualsiasi roba fa successi strepitosi......me sa che dovesimo smetterla de ciapar sempre per bone tutte le opinioni che ne giungi dal oltreoceano.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×