Vai al contenuto

Pay TV


Stefano79

Messaggi raccomandati

Son proprio curioso de veder quanti "Skyer" ghe xe in giro :D

Personalmente questo xè l'unico periodo che rimpiango de non aver Sky, con tutte le belle partide che me stago perdendo. Per el resto penso che no farò mai un abbonamento del genere. Passo pochissimo tempo alla tv e go za un abbonamento adsl che basta e vanza per esser informado su qualsiasi roba.

E poi xe anche un altro aspetto: tutti se lamenta che per colpa delle pay tv le partide no vien più trasmesse dalla Rai, o che le partide de campionato se zoga al sabato ecc ecc. Però se dopo semo i primi a comprar un abbonamento.....a bon intenditor... :rolleyes:

Vedemo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

no go ma ghe farò forsi un pensierin...

anche se in fin dei conti no me interessa piu de tanto...saria stado bel per i mondiali...el campionato no me interessa gannca piu vardarlo, i film...me li ciogo a noleggio... trasmission banali, ghe ne xe za troppe per la tv normal...

me dispiasi, perche qualche canal interessante ghe xe (cossa gave capido?...ciò..intendevo quei de scienza...documentari ecc..go visto un par de volte e xe interessanti)

Link al commento
Condividi su altri siti

No, ma ghe stago fazendo un pensierin

Mi me piaseria averla solo per veder campionato de serie A1 de basket, eurolega ed NBA.

Ma siccome xe probabile che no riveria a veder con assiduità ( la vita no pol eser solo davanti alla tv ), el mio pensierin resta tale.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

la go da un anno (dopo tanto pensarghe su) e son sai soddisfatta! No son una teledipendente, ma con sky te ga quel che te vol e con tante repliche, cussì, se te se operdi qualcosa, te rivi vederla lo stesso!

Poi, mi me piasi sai telefilm, con sky te ga le anteprime e, essendo poca pubblicità, te rivi concentra el tempo che te dedichi alla tv. te rivi veder veci film che se no fossi impossibile rintracciar, documentari sai fighi e altri programmi de attualità che la tv tradizionale se sogna. In più xè el sport, che no manca mai! Unica pecca, più de 40 euro al mese...

Ma mi lo go ciolto anche perchè su 6 tv "importanti" 3 quasi no le vedevo (rai3, canale 5 e retequattro) e go visto che el digitale terrestre xè stada una fregadura...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ve conto la mia esperienza con SKY: iero abonada per tanti anni a tele+ e classica,c he me piaseva musica e baletti, co ariva SKY i me offri el contratto, per i veci abonati iera previsto solo che far per telefono: iera luglio de tre anni fa.. mi no gavevo pazienza per i film, ma me interessava i documentari, quindi li ciamo e ghe digo ben che voio l'opzion base ( senza film e senza sport) + classica, fraco el numero giusto e speto... passa do mesi e me ariva a casa un bel contratto: CONGRATULAZIONI! lei ha un contratti per base+classica+sport+cinema, il tutto 66 euro al mese! :incazzado:

Mi resto de m***, scrivo subito una raccomandata con ricevuta de ritorno che no xe quel che go domandado, che no i ga capido bene e che voio el contratto base+clasica. Nissuna risposta, telefono e la risposta telefonica xe: No xe vero, questo xe quel che la ga domandado lei, :incazzado::caregaintesta::incazzado: e la doveva protestar subito che ormai xe passadi due mesi dela telefonada e ormai per un anno paga e tasi ( che po la mia antenna satellitare condominaile no ciapava gnanca tuti i canai). Protesto, discuto con un avocato, passa un anno, provo a disdir el contratto... almeno per l'ano dpo.. gnente, sti mati me conferma, se rifiuta de cambiar e continua a ciuciarme 66 euro al mese :ciapitestopese: . Al terzo ano ghe go mandado un'altra disdetta, me ariva quasi insieme do lettere, una che i aceta la disdetta e l'altra che i aceta la riduzion come che gavevo domandado. Provo a domandar al centro sky vizin e nissun capissi gnente, a un certo punto go visto che no i ciapava più dela carta de credito, che i gaveva disativado la smartcard ( za poco vardavo..) e a questo punto go deciso de mandarli arremengo sul serio, go ciapado la lettera che i diseva che i ga acetado la disetta, ghe go portado de persona goldbox, smartcard e trapole al centrosky che i se la cioghi indrio e no ghe ne voio saver :bye::supermona: . anche perchè tutte le oferte che i fa, xe sempre per i novi abonati e i veci invece no i ga diritto de profitar ( tipo parabola gratis, etc..)

per mi , come che i disi lori, SKY ti sorprende sempre... :cossaaa?: ma no in ben e stago benissimo senza de lori. Se voio un film, con quel che costa el canone me li vardo a noleggio a l'ora che voio mi e quanto che voio mi, e no go più tempo de starghe drio a lori ( e per clasica, i trasmetti i stessi baleti de 5 ani a sta parte senza zontar gnente de novo). E l'unico canal che me piasessi, ARTE, no xe in Italia.

Za mi po no son per la television, star là davanti del schermo a vardar quel che i te propina lori, senza poder interferir me innervosissi... e me par che le ultime volte i ghe meteva anca publicità nei film...

Link al commento
Condividi su altri siti

No e no me interessa.

quoto e sottoscrivo. :piacere:

Ghe gavevo fato un pensierin, si, per i mondiali, ma dopo go dito "chi me lo fa far de pagar 50 Euro al mese x 3 mesi, se i mondiali dura solo 1", e cussì go lassado perder. No vardo gnanca le partide per la Rai e me le scolto tute per radio (gr regionale permettendo :incazzado: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi resto de m***, scrivo subito una raccomandata con ricevuta de ritorno che no xe quel che go domandado, che no i ga capido bene e che voio el contratto base+clasica. Nissuna risposta, telefono e la risposta telefonica xe: No xe vero, questo xe quel che la ga domandado lei, :incazzado::caregaintesta::incazzado: e la doveva protestar subito che ormai xe passadi due mesi dela telefonada e ormai per un anno paga e tasi ( che po la mia antenna satellitare condominaile no ciapava gnanca tuti i canai). Protesto, discuto con un avocato, passa un anno, provo a disdir el contratto... almeno per l'ano dpo.. gnente, sti mati me conferma, se rifiuta de cambiar e continua a ciuciarme 66 euro al mese

Allucinante...e el tuo avvocato cosa ga dito? No te podevi cambiar carta de credito?

Tutte ste robe fatte per telefono, per conto mio, xe al limite dell'illegalità. No se pol mai saver con chi se sta parlando, xe tutto sulla parola, niente firme...

Xe incredibile veramente :angry:

Link al commento
Condividi su altri siti

L'avocato ga dito che i contratti telefonici xe malignazi propio perchè no se ga documenti, e che in linea general xe meo disdir el contratto che zercar de modificarlo, e cussì xe stado fatto. el secondo anno, anca lu no gaveva trovado giusta la data per el anticipo dela disdetta, che cussì xe slittada de un anno.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ho SKY e sono contento! :ehsi:

Ero abbonato a Tele+ perchè interessava il basket..con l'arrivo di Sky devo dire che hanno dato vita ad una piattaforma completa e di altissima qualità! :clapclap:

Per chi ama lo sport il pacchetto "sport" è una bomba e sia il basket che gli altri sport vengono trattati con cura e dignità ,cosa che non avviene assolutamente sulle altre tv dove sembra di essere solo calcio-dipendenti :down:

Ho anche il pacchetto cinema ma credo lo toglierò visto che il tempo che passo davanti la tv non è molto... :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×